Är det någon som har en sådan skrivare, och använder den med XP? Den fungerar inte alls i XP för mig, vägrar skriva ut alla dokument. Men det går bra i 98. Kör med senaste drivrutinen. Dessutom dricker skrivaren bläck, köper svindyra patroner, som tar slut på några månader, trots att jag inte skriver ut någonting. Om man inte byter ut patronerna när de tar slut, så torkar bläcket in totalt, och man får köra igenom minst en patron, för att "skölja" rent skrivaren. Som sagt, jag är mycket besviken på denna skrivare. Kostar mig en förmögenhet, och ger inga utsrkifter.
Jag håller med. Föräldrarna har en 480 och den är ärligt talat värdelös. På den modellen påstår dessutom skrivaren (eller snarare mjukvaran) att bläcket är slut långt innan det verkligen är det. Man måste då fake:a och låtsas att man byter patron fast man inte gör det! Sen kan man skriva ut massor innan den verkligen är slut. De gör tydligen allt för att man ska köpa deras svindyra bläckpatroner...
Dessutom torkar som sagt skiten igen fort om man inte skriver ut regelbundet. Samt så låter den som ett mindre tröskverk.
Har själv en HP 845 som är otroligt mycket bättre i jämförelse. Bläcket räcker klart längre och det torkar inte igen trots att man inte skriver ut på flera veckor.
Jag skulle kastat skräpet om jag var som du. Du får ju nästan en ny skrivare på köpet i jämförelse med patronkostnaden.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.