Permalänk
Medlem

Det där är ju en dirt-hoj.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Olegh:

Det där är ju en dirt-hoj.

Dirt-bikes går dock under Mtb.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rawrgasm:

Dirt-bikes går dock under Mtb.

Så långt tänkte jag inte

Permalänk
Medlem

kört 6920 S och vänt hö och gått i skolan hela dagen.

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk

Haft det mest elaka praktiska provet under mina fem år på universitetet, man får verkligen hoppas det gick bra för jag har ingen lust att göra omtenta och hoppas att man slipper göra om året. Sen blev det tre G&T till lunch

Visa signatur

Simlärare

Permalänk

Fått MVG på engelska B Nationella läsförståelse. :'D
Det gjorde verkligen min dag :DDDD
Annars har man skrivit på ett biologi/svenska reportage.

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem

ståt och häckat på jobbet...huvudvärk hela dagen med, skyller på vädret.
snart slut på dagen.. woop

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Yey slut för veckan.
Bara invänta skattepengarna och semesterpengen.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Var precis iväg och handlade liggunderlag och sovsäck då det bara är 2 veckor kvar (imorgon) tills jag åker till Graspop. Helt galet taggad

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Jobbat på som vanligt, en vecka kvar tills lön, heyoo!

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem

Dagen har spenderats genom att vara tränare för Lidingö Saints amerikanska fotbollslag. Nu blir det att fortsätta öva in lite nya delar på gitarren

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk

Köpt kamera, dragit runt på stan, lyssnat på Deep House och Hip-Hop som spelades av DJs som satt på gatan på söder.

Permalänk
Medlem

köpte en bräda, rullat runt i några timmar och fått in balansen, haft äcklig tur med vädret

Permalänk
Medlem

hämtat lite inköp.

Nu så tog man en paus från fixning med maten.
Köttet legat i marinad sen i morses,salladen är fixad , kolen ligger i grillen.
Dags att börja duka upp.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Hämtade mitt nya grafikkort på posten, rengjorde datorn grundligt och gav bort mitt gamla grafikkort.

Permalänk
Medlem

Precis hemkommen ifrån Sweden Rock Festival. Lite lagom sleten men riktigt nöjd över festivalen!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Vaknade vid 12 tiden och drog in till uppsala med några kompisar och hänge på UGC hela dagen. Kom hem för sådär en timme sedan.

Permalänk
Medlem

Jobb, sen gick jag och en vän gick ut och fotade lite, därefter tog vi ett par bärs vid Ätran
Min öl smakade lite kanel och äpple, men funkade prima!

Permalänk
Medlem

Nattfiske ( 2-3,30 ungefär) sen han man inte så mycket efter man hade vaknat innan det blev dags att fara på någon kurs om övningskörning, i 4timmar .... Där en kvinna ställde en fråga varannan minut *suck* . Därefter blev det tv tittande(EM och nån random film) och beställa hem lite nya saker från cdon <3 ( + ett chassi från Inet inom snart tid )

Permalänk
Medlem

Jobbade extra 12timmar.
Alltid gott med extra pengar, speciellt på semestern.

Permalänk
Medlem

Fiskat, joggat, fotat, rott båt, druckit kaffe, läst SweC - levt livet, helt enkelt.

Norrland är härligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gigabyte FO32U2P | RX 9070 XT | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | 5TB NVMe | 80TB NAS | Seasonic Focus GX 1000 3.1 | Audeze LCD2 Classic | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7+HS8S | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

jag sa precis upp mig från min tjänst som jag i sig inte vantrivs med för första gången i mitt liv.
Detta på grund av ett erbjudande som jag tyckte lät ännu intressantare.

Ytterligare en erfarenhet rikare.

Permalänk
Medlem

Har en ledig idag idag, så ätit en stadig frukost och spelat lite Company of Heroes.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Ledig, sov till 12, lira lite mw3, åt mat, städade, och nu är det nu...

Skrivet av Joachim1:

kört 6920 S och vänt hö och gått i skolan hela dagen.

Själv skall man lära sig nya 6R serien när jobbet börjar Kört den något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Ledig, sov till 12, lira lite mw3, åt mat, städade, och nu är det nu...

Själv skall man lära sig nya 6R serien när jobbet börjar Kört den något?

nepp den har jag alldrig kört. har du kört 936:an? skulle behöva hitta en manual eller liknande så man vet vilka knappar som är till vad..

Visa signatur

Processor: 2500K @ 4,3 GHz. Moderkort: Asus P8Z68 DELUXE: Ramminne: Corsair 8GB ram LP Blue. SSD: Corsair 120 GB. Nätagg: Corsair TX 650w 80+. Grafikkort: 6970 CF. HDD 1 TB. Chassi: Fractal Design ARC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Joachim1:

nepp den har jag alldrig kört. har du kört 936:an? skulle behöva hitta en manual eller liknande så man vet vilka knappar som är till vad..

Tyvärr, men det borde väl finnas någon manual på internet om man googlar lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av AddeezZ:

Tyvärr, men det borde väl finnas någon manual på internet om man googlar lite

http://www.youtube.com/watch?v=WaQUkRtfOfs en väldigt bra film som jag hittade

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av Joachim1:

936 kör man med joystick, de e najs!

Förlåt kunde inte hålla mej

OT: Jag har köpt en dator, varigt och kollat på en ny tv med mamma och ätit potatisbullar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FamousDonkey:

936 kör man med joystick, de e najs!

Förlåt kunde inte hålla mej

OT: Jag har köpt en dator, varigt och kollat på en ny tv med mamma och ätit potatisbullar.

haha jo det vet jag, men vilka funktioner sitter i joysticken

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Betalat deposition för ett nytt studentrum!
Riktigt stort och med två fönster från golv till tak som täcker nästan hela väggarna, med utsikt över en park.

Fy fan för 4600kr i månaden för ett rum dock.