EA bekräftar Battlefield 4 Beta hösten 2013

Permalänk
Melding Plague

EA bekräftar Battlefield 4 Beta hösten 2013

Den som förbokar Medal of Honor Warfighter får förtur till betaprogrammet för kommande Battlefield 4, det bekräftas i ett pressmeddelande från utgivaren Electronic Arts.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag som trodde att jag skulle få njuta fullt ut av BF3 när de fixat alla buggar som finns...
Inte en chans att de kommer fixas nu...

Permalänk
Keeper of Traditions

3:an var ju ingen hit direkt, så detta känns välkommet!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Hedersmedlem

Om inte modtools utlovas så blir BF3 det sista BF för mig känns det som.

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av forzzell:

Jag som trodde att jag skulle få njuta fullt ut av BF3 när de fixat alla buggar som finns...
Inte en chans att de kommer fixas nu...

Det är ju länge kvar.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

Vad sägs om att fixa 3:an först :)?

Visa signatur

EVGA 980 GTX SC | AMD Ryzen 2600 | ASUS B450-F | 16Gb Corsair 3000Mhz CL16 | Corsair 850w | Corsair 600T

Permalänk
Medlem

2143 då :/

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Förväntar mig inget större under av detta. Låt mig gissa: Det blir nutid med de vanliga vapena, tempot kommer att skruvas upp ytterliggare, mer anpassning för konsoller, färre och mindre banor etc.... - Jag står nog över detta spel.

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Avstängd

Tycker det är lite dålig stil att man måste köpa ett spel man inte vill ha bara för att få Beta. Så nu är det väl bara att fråga vart man förhandsbokar MOH?..

Permalänk
Inaktiv

Trevligt att det inte släpps direkt efter utan att de faktiskt lägger ner lite jobb på detta. Om det släpps 2014 kommer DICE ha lagt ner 2ggr mer tid på detta än på bf3.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

3:an var ju ingen hit direkt, så detta känns välkommet!

Skickades från m.sweclockers.com

Var INTE 3:an en hit?

nämn ETT spel med bättre spelupplevelse...

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Medlem

Känns inte så aktuellt. 3:an föll lite platt tyckte jag. Det är ju inte dåligt, men inget man direkt skriver hem om heller.
Plus att jag tänker vara lite motstridig enbart för att EA står bakom.

Visa signatur

CPU: i5 4690K+H80i @4.2Ghz | GPU: EVGA 970 FTW | MB: MSI Z97-G43 | RAM: 8gb 1600Mhz Corsair | SSD/SSD:Samsung EVO 840 120Gb/Kingston SV300 120Gb | PSU: CM 650M | Chassie: Air 240 | Skärm: Fujitsu P23T-6 | T-bord: Corsair K70 RGB | Mus: Logitech G502 | Ljud: Z906/Qpad QH-90

Permalänk
Medlem

BF4 blir väl som MW2/3, ingen skillnad bara nya maps men en prislapp på 499kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Tycker det är lite dålig stil att man måste köpa ett spel man inte vill ha bara för att få Beta. Så nu är det väl bara att fråga vart man förhandsbokar MOH?..

Va? De kunde skitit i att låta dig eller andra betatesta ö.h.t.

Permalänk
Medlem

frågan är hur de ska kunna smeta ut allt dlc till bf3, delar som kommer så sent som 2013, och ändå kunna ha tid att utveckla ETT HELT NYTT FUCKING BF under samma år.

förutsatt att all dlc inte redan var klar när BF3 lanserades.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Trodde Bf3 Skulle räcka i minst 2 år till det verkar ju stämma relativt bra?

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem

Nvidia mutar DICE igen

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Var INTE 3:an en hit?

nämn ETT spel med bättre spelupplevelse...

Red Orchestra 2

Arma II

DayZ

Skyrim

Shogun 2 Total War

Mount & Blade

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av cider123:

Tycker det är lite dålig stil att man måste köpa ett spel man inte vill ha bara för att få Beta. Så nu är det väl bara att fråga vart man förhandsbokar MOH?..

Du kan förhandsboka på Origin.

Visa signatur

Chassi: Corsair 4000D CPU: Intel i7 11700K RAM: 32Gb DDR4 Moderkort: ASUS Z590-F
Grafik: RTX 3070 Ti OS: W11 SSD: M.2 1TB snabb som tusan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

frågan är hur de ska kunna smeta ut allt dlc till bf3, delar som kommer så sent som 2013, och ändå kunna ha tid att utveckla ETT HELT NYTT FUCKING BF under samma år.

förutsatt att all dlc inte redan var klar när BF3 lanserades.

Eller så återanvänder dom bara allt gammalt... jag skulle ju inte bli förvånad egentligen

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolflakes:

Red Orchestra 2

Arma II

DayZ

Skyrim

Shogun 2 Total War

Mount & Blade

Skyrim?... ja hoppas du skojar... SKYRIM.... "spelet som enbart bygger på buggar"

att ja ens orkar kommentera -.-

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk

Too soon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lolflakes:

Red Orchestra 2

Arma II

DayZ

Skyrim

Shogun 2 Total War

Mount & Blade

Snart ska du väl dra till med "MW3" också

Visa signatur

Project: Perfection 2.0
OS: Microsoft Windows 11 Home | CPU: Intel Core i9 11900 | GPU: EVGA 3080 XC3 Ultra Hybrid
MB: ASUS ROG STRIX B560-I | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair SF750
Chassi: Louqe Ghost S1 MK3 | SSD: Samsung 980 Pro | CPU-Kylare: Fractal Design Celsius+ S24
Bildskärm: Sony 65AG9 | Mus: Logitech G603 | Tangentbord: Corsair K63 Wireless

Permalänk
Skrivet av cider123:

Tycker det är lite dålig stil att man måste köpa ett spel man inte vill ha bara för att få Beta. Så nu är det väl bara att fråga vart man förhandsbokar MOH?..

Var det inte bara förtur till betan, dvs alla får köra beta, men om man vill in i betan tidigare så kan man få det genom MoH limited edition?

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Var INTE 3:an en hit?

nämn ETT spel med bättre spelupplevelse...

Quake

Permalänk
Skrivet av Devildoll:

frågan är hur de ska kunna smeta ut allt dlc till bf3, delar som kommer så sent som 2013, och ändå kunna ha tid att utveckla ETT HELT NYTT FUCKING BF under samma år.

förutsatt att all dlc inte redan var klar när BF3 lanserades.

Är ju inte så att göra ett par maps tar i närheten av lika mycket tid som att göra ett spel så tid har dom nog.

Permalänk

Jag tänker då inte förhandsboka någon efterföljare till ett misslyckande, för att få spela en beta till en efterföljare till ett annat misslyckande.. Tyvärr dice, men EA har verkligen "fuukat up er" big time :/

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Devildoll:

frågan är hur de ska kunna smeta ut allt dlc till bf3, delar som kommer så sent som 2013, och ändå kunna ha tid att utveckla ETT HELT NYTT FUCKING BF under samma år.

förutsatt att all dlc inte redan var klar när BF3 lanserades.

Tänk dig...Battlefield BC3 istället. BF4 kommer antagligen vara exakt som BF3, samma motor, vapen osv. Lite mer banor helt enkelt.

Kanske mer likt Call of Battle: Modern Warfield 12. Fan va jag hatar EA.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Skyrim?... ja hoppas du skojar... SKYRIM.... "spelet som enbart bygger på buggar"

att ja ens orkar kommentera -.-

Och du menar att BF3 inte har buggar? Fortfarande bättre spelupplevelse än skitspelet BF3, eller snarare "Call of duty" där allting går ut på att skjuta din motståndare i ryggen på supertajta banor.

Visa signatur

Windows 10 | AMD Ryzen 9 5900x | RTX 3070 8 gb | 32 GB RAM | 720 GB SSD | 1 TB HDD

Permalänk
Medlem

Kommer garanterat bli ett "Frostbite 3", antagligen bara lite minor uppgrades här och där. Jag vill se ett Battlefield så som Battlefield 1942 var! Stora kartor med fordon plats för 20-30 pers, ett DC-3? Hela BF3 känns som alla kör sitt eget race...