Counter strike tabbar ut till skrivbord mitt i spelet

Permalänk

Counter strike tabbar ut till skrivbord mitt i spelet

Hej allihopa :D. Idag skulle jag kunna behöva lite hjälp med CS:GO. Mitt cs fortsätter tabba ut mitt spel.Det brukar hända när man är i ett spel och är grymt iriterande. Har hänt ett antal gånger nu och börjar bli drygt. Vet nån hur man kan fixa detta?Har fått tips om att stänga av autoplay/autorun i w8. Vet dock ingen svensk tutorial på hur man stänger av det :/ specs under:

GPU:gigabyte 780TI
CPU:intel 4770k(inte överclockad)
moderkort:sabertooth Z87
hårddisk:1terabyte seagate barracuda 7200RPM
SSD:samsung 120gb

Om det är nån information jag har missat som kan vara viktig att ha med kommentera.

Visa signatur

Vi börjar med grunden. -MnM A.K.A Mulle Meck

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinsent10:

Hej allihopa :D. Idag skulle jag kunna behöva lite hjälp med CS:GO. Mitt cs fortsätter tabba ut mitt spel.Det brukar hända när man är i ett spel och är grymt iriterande. Har hänt ett antal gånger nu och börjar bli drygt. Vet nån hur man kan fixa detta?Har fått tips om att stänga av autoplay/autorun i w8. Vet dock ingen svensk tutorial på hur man stänger av det :/ specs under:

GPU:gigabyte 780TI
CPU:intel 4770k(inte överclockad)
moderkort:sabertooth Z87
hårddisk:1terabyte seagate barracuda 7200RPM
SSD:samsung 120gb

Om det är nån information jag har missat som kan vara viktig att ha med kommentera.

Har nämnt det förut här på sweclockers, men kör du ett samtal med skype igång i bakgrunden?
Verkar vara någon krock med skype och CS:GO

Visa signatur

~. Citera så jag hittar tillbaka .~

Permalänk
Medlem

Samsung magician tabbade ur det mesta i fullscreen för mig, prova avinstallera det om det är installerat

Permalänk

Det är inte bara så enkelt att du kommer åt "windows-knappen" på tangentbordet?

Permalänk
Skrivet av KeVVa:

Har nämnt det förut här på sweclockers, men kör du ett samtal med skype igång i bakgrunden?
Verkar vara någon krock med skype och CS:GO

ja.Jag har typ alltid skype i backgrunden.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av WolfOfVengeance:

Det är inte bara så enkelt att du kommer åt "windows-knappen" på tangentbordet?

Nja.man kommer inte till skrivbordet när man trycker på windows knappen i w8 man kommer till nån konstig mobil layout där man har alla sina appar. Så jag har uteslutit det.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av biffenh:

Samsung magician tabbade ur det mesta i fullscreen för mig, prova avinstallera det om det är installerat

Har inte det så kan inte vara det :/

Visa signatur

Permalänk

Spelade lite ksp(kerbal space program) istället för csgo för detta problem orkar inte jag stå ut med. Dock händer samma sak i ksp.den tabbar ut till skrivbordet helt utan anledning

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av vinsent10:

Nja.man kommer inte till skrivbordet när man trycker på windows knappen i w8 man kommer till nån konstig mobil layout där man har alla sina appar. Så jag har uteslutit det.

Ok, kör inte 8 så hade ingen aning om det. Annars är det inte sällan att man missar de enklaste grejerna

Permalänk
Medlem

Tycker det har hänt många nu efter huntsman patchen. Vänta på nästa patch och se om det finns kvar. Fått massa stul nu sedan huntsman, tex tabbats ut random av cs:go, kan inte inspecta vapen på market, saknas filer (validate game cashe)

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧