letar efter folk att spela med! downranking

Permalänk
Avstängd

letar efter folk att spela med! downranking

De är så att jag har ett account som jag vill ranka ner, så letar efter ak1 folk eller t.o.m g4 att spela med så jag kan spela dum och bli ner rankad, för många av mina vänner är bara ak1 eller lägre. jag va LEM på mitt smurf acc och går neråt sakta men vill att de ska gå fortare!

Permalänk
Medlem

Så du tror på riktigt att någon skulle vilja hjälpa dig att de ranka och offra sin rank?

Permalänk
Medlem

så en g4 ska spela med en som inte hjälper till så denne person får ännu sämre rank?

Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk

Overwatch ban för greifing har blivit vanligare vad jag märkt. Skulle rekommendera dig av flera anledningar att inte spela dum och förstöra för de som försöker.

Permalänk
Medlem

Om du verkligen vill spela i den ranken så skaffa ett konto i den ranken och lira med dina kompisar. Att ranka ner medvetet är (enligt mig) sjukt oschysst då spelarna du möter inte kommer ha en chans. Alternativt spela full lobby med dina vänner så kan ni quea ändå, då möter ni oftast en medelrank (DMG-LE)

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk

tycker smurfandet i spelet har förstört de.. rankerna finns där av en anledning. jag skulle inte ha några som helst problem att slå en smurf på käften när ja är redo att ragequita

Permalänk
Medlem

Rekommenderar att ni kör typ Faceit istället så spelar rank ingen roll, gratis är det också..

Permalänk
Medlem

Drick öl så lär du deranka snabbt.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|