Äldre datordelar i okänt skick!, Tv, nas, med mera!
Dags att rensa lite bland skräpet här hemma!
OBS! SKICKAR EJ NÅGOT! Hämtning hos mig eller så kan jag lämna i Västerås/Enköpikg
har följande
Processor:
2st AMD Phenom II 965 socket am3+ (en i okänt skick då tidigare ägare har lyckats smeta kylpasta i sockeln (bootade innan den plockades ur datorn)
1st Intel i7 950 socket 1366
1st intel i5 760 socket 1156
Moderkort:
MSI 870A-G34 (okänt skick då jag köpte den men ej har hunnit testa den)
MSI 970A-G46 (okänt skick då den har kylpasta i sockeln men bootade när den plockades ur datorn)
Gigabyte P55A-UD4 (okänt skick, köptes av grannen som ett komplett system, startar upp och kommer till bios)
GPU:
Nvidia 710 (okänt skick men fungerade när den plockades ur datorn
GTX 580 (defekt, ger bild men med ränder och vissa bokstäver i bios blir vita rutor. kanske räcker med att baka kortet?)
Kylare:
Hyper master 212 evo (ej komplett, saknar fläkt och plattan bakom Moderkortet)
Ram:
2x 4gb 1600mhz ddr3 stickor (no name köpta på tradera)
3x 2gb 1333 ddr3 stickor (no name köpta på tradera)
Psu:
Cooler master 500w (osäker på ålder och exakt modell men kommer in i bios utan problem)
Chassi:
Lian Li Lancool PC-K62 (utan sidopanel men med 3st 140mm led fläktar samt 2st 120mm)
PC-Sticka:
Intel Compute Stick (defekt fläkt, så funkar men går extremt varmt, samt saknar usb typ c - typ c kabel. perfekt som alternativ till raspberry pi?)
Intel® Core™ m3-6Y30
64 GB utrymme
4 GB ram
Tv:
Samsung lt22a300 22" 1080p (Funkar felfritt dock utan fjärrkontroll)
LG ln540u 32" 1080p (funkar felfritt dock utan fot, men medföljer väggfäste)
Cromecast Audio (ingen orginal laddare eller auxkabel)
Nas:
zyxel nas325 v2
Robotdamsugare:
Cleanmate s500 (komplett med laddare dock dåligt batteri som MÅSTE bytas samt borstarna är använda men funkar)
säger bud på allt, grejerna finns i Kolbäck ca 15min utanför Västerås och föredrar att grejerna hämtas här, kan även lämna i Västerås dagligen samt är ofta i Enköping om dagarna.
Säljer till vem jag vill och förbehåller mig rätten att inte sälja alls!
Samt tänker inte skicka något så kan ni inte hämta eller bor i Västerås/Enköping så är de ingen ide att ens försöka
Finns det någon techhorder här i närheten så släpper jag allt utom lg och samsung tvn för 1200kr om du hämtar grejerna här! Bjuder då även på en Sandisk x110 128gb med dåliga smartvärden och flyttlåda att ta med grejerna i
here we go!