Permalänk
Medlem

Amazon roliga skärmdumpar

Tänkte dedikera en tråd till Amazons fina produkter.

OBS! Måste vara teknologi relaterat!

"Vad har du i din burk då?"
"ööööh.. gigabyte... svart.. kommatecken?"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

hittar inte den på amazon?

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Medlem

Några av de olyckliga översättningarna är raps som blev till våldtäkt, LEGO saluförs som "bepansrad misshandel" och ett gratulationskort med en tupp säljs som "massiv kuk".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qAA6vg/amazon-oppningser...

Permalänk
Medlem
Skrivet av NisseG91:

hittar inte den på amazon?

Är den redan borta? 😮 Tur att man tog ett screenshot 🤭

Permalänk
Medlem

Djurkors?

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Medlem

för proffs

Permalänk
Avstängd

Fan är detta årets PR-grej av Amazon, mängden gratis reklam är enastående när det tas upp på stora forum och de största "nyhets"blaskorna ;D

Oavsett, ganska kul.

Stekpannan som såldes under "Avdelning: För kvinnor" är nog min favorit.

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Avstängd

Underbara översättningar.
Ett miljardföretag som Amazon förlitar sig på google translate och någon annan konstig algoritm som inte känns helt perfekt, känns tryggt.

Man kanske ska söka till Amazon som korrläsare.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kevin:

Några av de olyckliga översättningarna är raps som blev till våldtäkt, LEGO saluförs som "bepansrad misshandel" och ett gratulationskort med en tupp säljs som "massiv kuk".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qAA6vg/amazon-oppningser...

Lego ÄR bepansrad misshandel. Har du någonsin trampat på en legobit? H*lvete vad ont det gör.

Visa signatur

Endeavour OS(arch) - Cassini Nova

Permalänk
Medlem
Skrivet av HoboCop:

Lego ÄR bepansrad misshandel. Har du någonsin trampat på en legobit? H*lvete vad ont det gör.

THAT is true!

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
  • Märkesprodukt

Permalänk
Medlem

Moderkort

Permalänk
Hedersmedlem

Hmm... Vilken ska man ta tro?

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem

Ett roligt fel.
I kombination med resten av informationen så kan det snabbt bli fel.
Blev lite fel här

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Spännande! Jag har visst helt missat att Logitech bytt formspråk för sina MX Master-möss.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Hörlurar också! Har visst helt missat att den här formfaktorn blivit populär på senare tid.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Spännande! Jag har visst helt missat att Logitech bytt formspråk för sina MX Master-möss.
https://i.pinimg.com/564x/e1/27/8c/e1278caa492d3e054af9a00e77ce1d5a.jpg

Wireless hoppas jag att det faktiskt stämmer.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Thomas:

I dessa lägen ska man alltid köpa den dyraste😀 Har man möjlighet att få betala 63000kr för en vara som är värd 1600kr så bör man göra det.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Underbara översättningar.
Ett miljardföretag som Amazon förlitar sig på google translate och någon annan konstig algoritm som inte känns helt perfekt, känns tryggt.

Man kanske ska söka till Amazon som korrläsare.

Är ju värre än google translate.😅

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Köp din nästa 'Torkskåp Massutrotning Neongul' och få fri frakt på varor med ett totalt värde över 229 kr från grekiskkrigarkvinna.se

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk
Medlem

Räknas kanske "Var Tyst!" strömkabel?
https://www.amazon.se/Var-tyst-CS6720-BC025-S-ATA-strömkabel/...

Visa signatur

Nostalgi; hittade första PC-spelet jag hade i min ägo, Totalt Mosade Frukter. Någon annan som känner igen detta reklamspel för Yoggi från ~1998?

Permalänk
Medlem

Jäklar vad grejer man fick med den fläkten.

Permalänk
Medlem

"Vildens andning", låter smått erotiskt.

Permalänk
Medlem

Dagens nyhet var ju att man gick runt med en videokassett på huvudet, den tekniken har verkligen kommit långt. Nu finns det inbyggd stereo, när jag var liten behövde man en bandspelare och TV för att kunna använda kassetten.

Visa signatur

Philips 34M2C8600 | RTX 3090 | AMD R7 5800X3D | 32GB 3600MHz DDR4 | Gigabyte X570 Aorus Master | Seagate Firecuda 530 4TB & Kingston A2000 1TB | 27TB HDD | Seasonic Focus GX 850 | Hifiman Sundara | Fractal North XL | LG CX55 | Yamaha HS7 | Nvidia Shield TV Pro (2019)

Citera för svar!

Permalänk
Lyxfällan 🎮

Alltså, det är väl förvisso bra att det finns skydd mot det, men också ganska beklämmande att det ska behövas.

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Bäst jag har läst på länge!

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk

...inte den tonen tack!

Visa signatur