Koppla ihop SWEC & FZ till viss del.

Permalänk
Medlem

Koppla ihop SWEC & FZ till viss del.

Skulle önska kunna använda samma användarnamn, lösen, och även kunna hoppa enkelt mellan sidorna via en knapp på hemsidan.

Tror det skulle få mig att använda FZ. Då jag känner mig som samma person på båda sidorna, och inget intresse att öppna separat konto.

Jag är ej intresserad att det skulle bli samma hemsida, men lite mer sammarbete och så vore kul.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk

Existerar FZ fortfarande?

tror inte jag besökt den sen de tog bort sin roliga länkar eller va avdelningen på sidan nu hetta för säkert 10 år sen.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem

Bra förslag.

Permalänk
Medlem

@Zeedarn
Jag tror att det skulle vara både bra och dåligt ur Geeks synpunkt. Det känns som de verkligen vill hålla isär dessa två sidor med flit. Kan nog bli svårt att börja bli en sida och smälta ihop mer och mer. Jag skulle nog önska som dig att kunna ha ett konto men tror det är lite för sent nu när de båda är så etablerade.

Skrivet av Rouge of Darkness:

Existerar FZ fortfarande?

tror inte jag besökt den sen de tog bort sin roliga länkar eller va avdelningen på sidan nu hetta för säkert 10 år sen.

Visst finns den kvar. Jag är inte aktiv så mycket på deras forum men Fragzonefredag med live-sändningar kl 14.00 är roligt att titta på och sedan har de startat upp och streamar spel på Twitch fzplay. Det är riktigt roligt att följa.

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact