Permalänk
Medlem

Lödstation

Hej.
Undrar om det är någon som behöver en lödstation? Gissar att det är avhämtning som gäller då frakten säkert kostar nästan lika mycket som att köpa nytt.

Det är föregångaren till den här innan Kjell skapade märket luxorparts. Köpt för 12-13 år sedan och har använt den en handfull gånger. Finns med fyra extra oanvända lödspetsar.

Vill även passa på att säga att jag köpte den för att denna, till skillnad från alla andra i samma prisklass, beskrevs som temperaturreglerad. Det är den inte, den är effektreglerad och in alls vad jag ville ha. Tycker faktiskt att Kjell fortfarande har en lite missledande beskrivning. Jag har bättre saker nu, men det finns säkert någon som kan använda denna.

Bor ganska centralt i Göteborg. Skickar såklart också om mottagaren står för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag skulle vara intresserad men kommer ner till Göteborg först i mitten av september, så jag förstår om du inte har lust att hålla den ända tills dess. Skulle du ändå idas och ingen snappar upp den före så skulle jag gärna byta ut min uråldriga station som verkligen sjunger på sista versen

Permalänk
Medlem

Intresserad i det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krauk0:

Hej!

Jag skulle vara intresserad men kommer ner till Göteborg först i mitten av september, så jag förstår om du inte har lust att hålla den ända tills dess. Skulle du ändå idas och ingen snappar upp den före så skulle jag gärna byta ut min uråldriga station som verkligen sjunger på sista versen

Jag kan vänta. Har ingen brådska

Permalänk
Medlem

Hej! Jag skulle verkligen ha nytta av en sådan. Som av en händelse bor jag i gbg och kan hämta i tid och otid

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mikael07:

Hej! Jag skulle verkligen ha nytta av en sådan. Som av en händelse bor jag i gbg och kan hämta i tid och otid

Sorry, har redan lovat bort den. Jag försöker igen om det inte blir av i september.