Permalänk
Medlem

Oanvända spontanköp

Säljer mina spontanköp från inet streams.

*Oöppnad* Rog strix AF120 x2, utgångspris 90kr/st

https://www.inet.se/produkt/5323391/asus-rog-strix-xf120-120m...

*Oöppnad* Corsair iCUE AF120 RGB Elite Svart 3-pack , utgångspris 350kr

https://www.inet.se/produkt/5324266/corsair-icue-af120-rgb-el...

*oanvänd* Glorious GPBT Keycaps ISO, Nordic-Layout Blå, utgångspris 200kr

https://www.inet.se/produkt/6610319/glorious-gpbt-keycaps-iso...

Utgångspriserna är vad jag betalade och jag tar bud därifrån och uppåt. Köpare betalar för eventuell frakt och emballage. Kvitto finns digitalt på allt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Passar keycapsen på Cherrybrytare? Och vad skulle frakt + emballage gå på?

Permalänk
Medlem

Corsair iCUE AF120 RGB Elite 350+frakt

Visa signatur

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Passar keycapsen på Cherrybrytare? Och vad skulle frakt + emballage gå på?

Dom passar på Cherry. Fraktkostnad beror såklart på fraktalternativet, jag saknar kartong att skicka i så jag tror det ligger på dryga hundringen med spårbar kartong med postnord. Men kolla gärna på alternativ så löser jag det du gillar bäst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schwalan:

Dom passar på Cherry. Fraktkostnad beror såklart på fraktalternativet, jag saknar kartong att skicka i så jag tror det ligger på dryga hundringen med spårbar kartong med postnord. Men kolla gärna på alternativ så löser jag det du gillar bäst.

Det borde inte vara några problem att klistra fraktetiketten direkt på produktlådan. Isf bjuder jag 200kr + frakt som blir typ 80kr med Postnord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Det borde inte vara några problem att klistra fraktetiketten direkt på produktlådan. Isf bjuder jag 200kr + frakt som blir typ 80kr med Postnord.

Om du är ok med det så är jag ok med det.

Permalänk
Medlem

Är den muterade igelkotten till salu? Isf bjuder jag 50kr plus frakt 😊

Visa signatur

AMD Ryzen 5600x | Asus Strix x570-f gaming | Gigabyte 3070 Eagle OC | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3600mhz | WD Black SN850 1TB Gen 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazhaul:

Är den muterade igelkotten till salu? Isf bjuder jag 50kr plus frakt 😊

Jag måste tyvärr göra dig besviken, den är inte så muterad som den ser ut. Bara konstig kameravinkel

Permalänk
Medlem

Attans också.. Men mitt bud gäller även om varan inte riktigt stämmer överens med annonsbilden!

Visa signatur

AMD Ryzen 5600x | Asus Strix x570-f gaming | Gigabyte 3070 Eagle OC | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3600mhz | WD Black SN850 1TB Gen 4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tazhaul:

Attans också.. Men mitt bud gäller även om varan inte riktigt stämmer överens med annonsbilden!

Lägg på en nolla så kanske jag kan övertyga sambon. 😀

Permalänk
Medlem
Skrivet av Schwalan:

Lägg på en nolla så kanske jag kan övertyga sambon. 😀

Lite över min budget tyvärr.

Men lägger 180kr + frakt för Rog strix AF120 x2 😊

Visa signatur

Permalänk

200 + frakt för Rog strix AF120 x2.

Permalänk
Medlem

500 + frakt för 3x corsair af

Permalänk
Medlem

Generellt tänker jag snabba avslut eftersom sakerna bara ligger och dammar hemma. Jag kan försöka ta mig iväg imorgon efter jobbet och lägga saker på lådan, så bud är välkomna till dess åtminstone.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Jag måste tyvärr dra tillbaka mitt bud

Permalänk
Medlem

För info så var jag inne på kontoret idag och hämtade lite kartonger. Så nu kan dom skickas tryggt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Jag måste tyvärr dra tillbaka mitt bud

Ok!

Permalänk
Medlem

Corsair-fläktarna är sålda.

Permalänk
Medlem

Rog strix AF120 x2 sålda.