Oöppnad PSU 1000W Deepcool PQ1000M

Permalänk
Medlem

Oöppnad PSU 1000W Deepcool PQ1000M

Tjenare SweC,

Min nya lägenhet hade ett elfel som ledde till kortslutning i flera apparater hemma, brände bland annat mitt nätaggregat. Jag köpte nytt direkt istället för att vänta på försäkringsärendet så jag kunnat använda datorn under tiden.

Nu har jag fått ett sprillans nytt nätagg tack vare hemförsäkring som jag inte behöver eftersom jag redan installerat nytt i burken så jag säljer vidare den här.

Tar gärna emot Bitcoin i betalning.

Kan skicka om du betalar frakt, har kvar kolli som den anlänt i som är väl anpassat för säker transport.

Hämtas i Trollhättan, det händer att jag besöker Göteborg ibland och kan ta med den då.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

vad tänker du för pris i BTC? Har motsvarande 68€ på bitpay så bjuder det

Visa signatur

CPU: R7 9800X3D | GPU: Asrock 7900XTX Taichi OC | MB: Asus B650E-I| RAM: 2x32 Kingston Fury @6000MHz CL30|Cooling:Noctua NH-D15 G2|PSU: Phanteks AMP GH Platinum 1000W|SSD: Kingston Fury Renegade 2TB + Corsair MP510 4TB |CASE:Streacom DA6 XL Chrome

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

vad tänker du för pris i BTC? Har motsvarande 68€ på bitpay så bjuder det

Så lågt vill jag tyvärr inte gå, men du får gärna ta mellanskillnaden i cash.

Permalänk
Medlem

800inkl frakt

Permalänk
Medlem

Förutsatt att det funkar till 7900xtx budar jag 1000kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extal:

Förutsatt att det funkar till 7900xtx budar jag 1000kr + frakt

Jag köpte det från början för att själv ha ett 7900xtx

Jag åker till Japan på Onsdag nästa vecka så för att göra det enkelt så kan jag i SweC-anda släppa den för 1200+frakt eller högstbjudande med deadline Söndag kl.12 så kan jag skicka på måndag.

Alternativt, om någon erbjuder 1300+frakt här och nu så kan jag göra en avvikare från jobbet och få det postat imorgon någon gång runt lunch. Hade inte tänkt sälja det för under 1500 men har tänkt över saken att det kan vara skönt med en mindre sak att tänka på.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shirai:

Jag köpte det från början för att själv ha ett 7900xtx

Jag åker till Japan på Onsdag nästa vecka så för att göra det enkelt så kan jag i SweC-anda släppa den för 1200+frakt eller högstbjudande med deadline Söndag kl.12 så kan jag skicka på måndag.

Alternativt, om någon erbjuder 1300+frakt här och nu så kan jag göra en avvikare från jobbet och få det postat imorgon någon gång runt lunch. Hade inte tänkt sälja det för under 1500 men har tänkt över saken att det kan vara skönt med en mindre sak att tänka på.

Blev inget med detta, PSU finns kvar och kommer fortsatt gå att köpas av någon annan tills vidare.

Permalänk

budar 1200+frakt i swish

Permalänk
Medlem

Bump att denna finns kvar.