Var kan man SNABBAST & BILLIGAST registrera ett .COM domänamn

Permalänk
Medlem

Var kan man SNABBAST & BILLIGAST registrera ett .COM domänamn

Tja

Skulle ni kunna tipsa mig om några ställen där man kan snabbt och enkelt registrera ett .com domänamn till ett billigt pris. Det ska gå att betala genom postgiro. Och adressen MÅSTE fungera inom 3 dagar!

SNÄLLA HJÄLP MIG!

Visa signatur

//herkules

Permalänk
Medlem

Har inte testat själv men http://www.smartdomain.se verkar vara schysst och hyffsat billigt, 99kr/år för .com,.se,.net och .org adresser om jag inte minns helt fel...

Visa signatur

//Daniel aka evil_eye
Antec P160W, AMD Athlon 64 3000+/Zalman CNPS7700-CU, Sapphire Radeon 9800PRO Atlantis 128MB/Zalman ZM80A-HP, 1024MB DDR333/400

Permalänk

Re: Var kan man SNABBAST & BILLIGAST registrera ett .COM domänamn

Citat:

Ursprungligen inskrivet av herkules
Skulle ni kunna tipsa mig om några ställen där man kan snabbt och enkelt registrera ett .com domänamn till ett billigt pris. Det ska gå att betala genom postgiro. Och adressen MÅSTE fungera inom 3 dagar!

Varför vill du betala genom postgiro? Smartdomain.se fungerade bra när jag registrerade min domän, men betalningen sker till ett konto i FSB.

Permalänk
Medlem

eftersom du vill betala med pg kan det väl nästan bli lite tight oavsett var du registrerar tar nån ta för betalningen att nå fram då och sen tar det nån dag innan dns:erna funkar

Permalänk
Medlem

Aj fan....hur lång tid tar innan dns:en funkar? Allting måste fungerara fredag morgon!

Visa signatur

//herkules

Permalänk
Medlem

Betala med VISA isf.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem

tack för hjälpen, har redan registrerat....men det kommer dröja ca 1 vecka.... jag får väl under tiden använda en gratis domännamn.
Har ni förslag på några riktigt enkla gratis namn?

Visa signatur

//herkules

Permalänk
Hedersmedlem

www.tk är helt okey.

Visa signatur

Är du lycklig nu?

Frågor och funderingar angående modereringen tas med mail, inte genom forumet. dennizpop@sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

när jag reggade på smartdomain tog det 2-3 dar.

Permalänk
Medlem

www.namecheap.com fick min domän efter nån dag.

Permalänk
Medlem

www.info.se funkar jävligt bra!

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

Använder godaddy.com för mina.
Du får domänen snabbt, det enda man behöver vänta på är väl att namnservrarna ska "fixas till" med domänen.