Permalänk
Medlem

Outlook Express

Hej alla!

Innan jag formaterade min dator så tog jag och exproterade alla konton ich sedan flyttade över alla filer som ligger i OE mappen. Där mailen ligger sparade.

Men nu när jag ska lägga in allt så finns in de gammla mailen kvar. Måste får tillbaka dem. Någon som vet hur man gör?

Visa signatur

...dä ä moderbordet som int liirar me simmarna...

Permalänk
Medlem

Du har sparat dina konton men inte mailen, dom är nog förlorade för alltid tyvärr. Du ska _alltid_ spara dina .dbx-filer som ligger i "C:\Documents and Settings\Ditt loginnamn\Lokala inställningar\Application Data\Identities\{Massa siffror}\Microsoft\Outlook Express" innan format.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Medlem

Först exporterade jag alla kontona. Sen gick jag in i mappen som du sa. Och flyttade över allt som fanns i den.

Men sen funkar det inte.....

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

Har du några .dbx-filer öht? Testa att importera mailen via Arkiv -> Importera/Exportera.

Permalänk
Medlem

Precis som kanelbullen säger: Du ska lämpligen importera

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Avstängd

Annars är ett gott råd att smyga sig in på: http://insideoe.tomsterdam.com/
INNAN man vågar sig på en formattering!

Där hittar man presix allt man behöver för att säkerhetskopiera (och återhämta) info från Outlook xpress....

Permalänk
Medlem

okej.. får det ändå inte att funka.. har alla dbx filer och annat... men det vill inte gå.. måste ha den mailen som ligger sparat....

Visa signatur