Battlefield 2 DVD problem

Permalänk
Medlem

Battlefield 2 DVD problem

Min DVD verkar inte gilla min BF2-skiva längre, jag skulle sätta på Battlefield 2, men spelet gick inte igång utan det stod att jag skulle sätta i korrekt Battlefield 2 skiva, vad ska jag göra ?, skivan fungerar i brorsans dator men inte i min, den har fungerat tidigare helt utan problem :S

Permalänk
Medlem

1. Knäck skivan på mitten.

2. Ring och bombhota EA's huvudkontor.

3. Spela något annat.

Visa signatur

Ryzen 7 5700X3D | Gigabyte B550 Gaming X V2 | 32 GB HyperX Beast 3600 MT/s | Asrock RX 9070 | 1 TB Kingston Fury Renegade | 2 TB Samsung 860 EVO | EVGA G2 750W | FD Define R5 Ti | 2 x 27" MSI MAG274QRF-QD

Permalänk

Har haft samma problem med andra spelskivor för mig fungerade med att läsa skivorna i brännaren men det har du väl redan provat?

Visa signatur

Min nuvarande väldigt seriösa bf2 klan: www.fr4gma.info.se

Permalänk
Hedersmedlem

Köp en ny DVD spelare för ett par hundra för det är ju inte EA's fel att hårdvaran är dålig.

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem

Jag har kollat mer i detta problem och har nu upptäckt att min DVD-spelare inte gillar någon DVD-skiva överhuvudtaget, men det konstiga är att vanliga CD-skivor fungerar hur bra som helst :S
Bara sådär, satt o kollade film och sedan fungerade inte någon DVD-skiva alls.
helt skumt, iaf så köper jag nog en ny DVD och se om det fungerar bättre.

Permalänk
Medlem

Hjälpte en av min pappas kollegor med hennes dator för ett tag sen, och noterade att hennes DVD-läsare vägrade ta brända skivor, sprang ner till JMEData runt hörnet och köpte en ny för 200 spänn så var problemen bortblåsta

Inte riktigt samma problem, men det känns som en ny skulle hjälpa dig också

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Mini-image?

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch