Permalänk
Avstängd

???:S:S:S???:S:S:S??? vad menar du med det ouchbeck

Permalänk

Tyckte att det var en liten fräck låda för att vara i en sådan skepnad. Dock rätt gammlat moderkort du har där i, slotprolle på det kortet?

Sen så kommer jag inte ens poängsätta skiten. Dels för dit såkallade påhopp av en medlem. Vad han nu har gjort eller vad ni 3 har för otalat så är det något ni ska reda upp på ett bättre sätt än vad du nyss har gjort. Är en ens svensk själv?

Tråden kommer högst troligen låsas/rensas och varningar utdelas.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Vad har jag gjort som äger denn tråd. vafan jag sitter 3km bort ifrån honom och sluta anklaga nån som inte har gjort något. jag bara fårgade snällt för att jag trode att han gick i min brors klass. SÅ FULLMOON passa dig innan du säger någon som inte stämmer. du kommer att anmälas så du bara vet. vårda språket!!!!!!!!

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Asso sådanna påhoppp för absolut inte förekomma, det e inte alls acceptabelt. Neej men jag har snackat med min bror om det så det ska inte vara någon fara. Jag e juh snäll mot den killen cms101 eller nått sånt kommer inte ihåg hans nick. jag var inte taskig jag bara frågade honom.

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDoZz
Vad har jag gjort som äger denn tråd. vafan jag sitter 3km bort ifrån honom och sluta anklaga nån som inte har gjort något. jag bara fårgade snällt för att jag trode att han gick i min brors klass. SÅ FULLMOON passa dig innan du säger någon som inte stämmer. du kommer att anmälas så du bara vet. vårda språket!!!!!!!!

Och vad skulle den anmälan baseras på? Att han frågar om någon av oss är svensk?

Tycker för övrigt han har rätt vårdat språk.

Citat:

Asso sådanna påhoppp för absolut inte förekomma, det e inte alls acceptabelt. Neej men jag har snackat med min bror om det så det ska inte vara någon fara. Jag e juh snäll mot den killen cms101 eller nått sånt kommer inte ihåg hans nick. jag var inte taskig jag bara frågade honom.

Hur var jag taskig mot någon då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Och vad skulle den anmälan baseras på? Att han frågar om någon av oss är svensk?

Tycker för övrigt han har rätt vårdat språk.

Hur var jag taskig mot någon då?

på inget sätt faktiskt, du var sjyst. Men min bror sa att du snackade skit i hans tråd så han blev sur för det och trode att du skule snacka skit i min tråd och förstöra den också. så jag var inte taskig mot dejj utan du mot min bror och sedan an mot dejj

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

på inget sätt faktiskt, du var sjyst. Men min bror sa att du snackade skit i hans tråd så han blev sur för det och trode att du skule snacka skit i min tråd och förstöra den också. så jag var inte taskig mot dejj utan du mot min bror och sedan an mot dejj

Släng in var jag var taskig mot honom då.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v3n1^
MEN JAG HAR ANMÄLT DIG OXÅ HAHAHAHAHAHA SO FUCKING TAGEN, SVENNEJÄVEL

UT!

*v3n1^ avstängd*

v3n1^ är inte välkommen tillbaka.

(ber om ursäkt ifall det blev några missförstånd, ibland är det tyvärr inte tillräckligt långt mellan hjärnan och *tråd låst*)

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem

inte för att göra något påhopp.
Men har inte Redozz lagt ut lite väl mycket saker nu?
Och denna låda känner jag igen sen förut, innan dom nollställde galeriet.
För detta är väl de fjärde chassit, han har tagit bort endel gallerier också.
Så detta tror jag inte ett smack på förän jag har lite mer bild bevis och innehåll.
Konstigt att jag inte fick svar på hotet från dig redooz förresten, gick det inte bra för dig?

Visa signatur

Cooler Master Cosmos S | Corsair HX 750W | Asus P7P55D Evo | Core i5 750 @ 3.89ghz | Noctua U12P SE | Asus 7970 DCII | 8GB G.skill 2133Mhz

Permalänk
Medlem

Även jag känner igen detta chassit. Och jag tror verkligen inte på att det är Redoz som gjort det eftersom han har lagt upp se så där femtioelva olika grejer? Inkl. Ultra Short Edition.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av v3n1^
HÅLL KÄFTEN CSM101 (NICKAS) DU ÄR INTE VÄLKOMMEN I DET HÄR GALLERIET, DRA ÅT HELVTE MED DIT DITT JÄVLA AS FUCKING SVENNEJÄVEL JÄVLA RASSE KOMMER HÄR OCH SPRIDER SKIT SOM VARKEN JAG ELLER BRORSAN HAR SKRIVIT ELLER GJORT.
DRA ÅT HELVETE MED DIG OCH GÅ O KNULLA DIN MAMMA SOM DU ANNARS BRUKAR GÖRA OM DU SKRIVER NÅGOT MER TILL BRORSAN SÅ BLIR DET INTE SÅ BRA FÖR DIG I FRAMTIDEN.
SÅ FÅR VI SE OM DU KAN KOMMA IM PÅ SWECLOCKERS ÄNNU MERA.
HAR DU FATTAT EN GREJ TILL DÅ FAN HARDU FÖRSTÅTT.

Svennejävel?

Är du en rasist eller?

Av det du precis har skrivit så får jag känslan av att du hatar svenskar, oavsett om svensken är en läkare eller en 12 årig pojke. Att hata svenskar/folkslag etniska grupper/etc är hets mot folkgrupp så min fråga till dig är hur kommer det sig att du hatar svenskar, vad har svensken gjort dig? Jag börjar känna mig kränkt av att du skriver svennejävel, kan någon snäll admin banna honom?

Sen verkar din mentala nivå ligga hos en 12åring som precis har sett sin första porrfilm.

Ont.

Gillar ditt chassi, har ett gammalt aopen chassi hemma som jag funderar på såga lite i, fick lite fina ideer av nätet du har.

En 7a får du.

Permalänk
Medlem

Herrejösses, vad är det för medlemmar som hittar till Sweclockers egentligen..?

Ont: Älskar sån lack! Brutalt snyggt! Kul att se att de finns människor som har pengar och lust att fixa till sådant! Keep it up!

Visa signatur

CyberpowerPC Tracer III EVO: i7-9750H | GTX 1660 Ti | 16GB | 1250GB SSD

Permalänk
Medlem

Detta chassiet har jag sett innan! och jag vär inte här när galleriet nollstäldes det måste betyda att det fins två lika dana. Detta måste kollas

Visa signatur

I'm Garry-fucking-Oak, You can't ignore my girth!

Permalänk

Vad är det som sitter under Fläktkontroleraren?

Permalänk
Medlem

denna gillade jag:D

Visa signatur

Dator1 : amd x2 5600+Scythe Ninja PLUS | Asus M2N-SLI nForce 560 | Corsair XMS2-5400 2x1024 | asus GeForce 8800GTX 768MB | 1x200gb + 1x250gb | Corsair HX 520w
Dator2 : amd 3700+Zalman Zalman CNPS7000-AlCu | Msi nforce4 | 2x1024 + 2x512 | riva tnt2 32mb pci grafikort | 1x80gb

Permalänk
Medlem

hahahaha samma visa idag... vaknar, besöker sweclockers och få se samma lilla filur.

kan det bli bättre?

vad får vi denna gång.. ett XXL Sh00rt/Orange QXXL 100000 importerat ifrån kina..

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk

Jag känner också igen detta chassi sedan tidigare.

Permalänk
Medlem

Kollade på detta i förrgår, men då var det ganska gammalt...
Kan du inte lägga upp lite bilder ur andra vinklar så man ser lite mer färg än orange? Just nu ser det ut som om du lika gärna kunde tagit en sprayburk med orange för 49 spänn på jula

Visa signatur

| AMD Phenom II x6 1100T @ 4 GHz || Thermalright ultra 120 eXtreme || Asus Crosshair IV Formula 890FX |
| 8GB Corsair Vengeance LP @ 7-8-8-19 1500 MHz || Asus GTX 560 ti directCUII @ 1000/2300 MHz |
| Adata XPG SX900 512 GB SSD || Corsair HX Series 520W || Antec p182 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Forss
Svennejävel?

Är du en rasist eller?

Av det du precis har skrivit så får jag känslan av att du hatar svenskar, oavsett om svensken är en läkare eller en 12 årig pojke. Att hata svenskar/folkslag etniska grupper/etc är hets mot folkgrupp så min fråga till dig är hur kommer det sig att du hatar svenskar, vad har svensken gjort dig? Jag börjar känna mig kränkt av att du skriver svennejävel, kan någon snäll admin banna honom?

Sen verkar din mentala nivå ligga hos en 12åring som precis har sett sin första porrfilm.

Ont.

Gillar ditt chassi, har ett gammalt aopen chassi hemma som jag funderar på såga lite i, fick lite fina ideer av nätet du har.

En 7a får du.

Förvänta dig inget svar då han blivit avstängd.

Permalänk

Denna var nice.

Visa signatur

Hellre dö än fega.

Permalänk

riktigt läckert ju

Visa signatur

Phenom X4 9950BE | GA-M790X-UD4 | Corsair XMS2 DHX 2x2GB | HD3870 512MB GDDR4 | 80GB System 320GB+1TB Lagring | Corsair HX520w | Antec P180

A64 3800+ @ 3.26 | DFI LP SLI-DR | 4x512MB Twinmos SP BH-5 | X800GT 256MB| WD 250GB | Tagan Easycon 430w | utan chassi för tillfället

Permalänk
Medlem

Fronten var bland det fulaste jag sett i datorvärlden någonsin. Men annars såg den mysig ut. Lite annrolunda och trevlig färg!

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Citat:

Förvänta dig inget svar då han blivit avstängd.

asså ska du alltid hålla på med den killen eller.
väx upp någon gång,- och bete dig som en man det var ju du som egentligen började trakasera honom från dhela början så sluta förstör hans bror eler kusins galleri.

skitfin skulle passa bra som en ovanlig serverdator.
10p

Permalänk

väldigt stilrent och fint good job säger jag och jag älskar färgen man såg verkligen skiftinigarea i sista bilden.
en klar 10p:are

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GummiSlangen^^CL
asså ska du alltid hålla på med den killen eller.
väx upp någon gång,- och bete dig som en man det var ju du som egentligen började trakasera honom från dhela början så sluta förstör hans bror eler kusins galleri.

skitfin skulle passa bra som en ovanlig serverdator.
10p

Backa upp det där med fakta istället och klistra in exakt var jag började "trakasera" honom.

Permalänk
Citat:

Backa upp det där med fakta istället och klistra in exakt var jag började "trakasera" honom.

WOW som att du inte vet, sluta spela dum, mer säger jag inte och jag har vittnen som tyder på att det var du, som sagt mer säger jag inte.
Det går inte at klistra in efterssom du gjo rde så att han blev bannad.

Permalänk
Medlem

hmm... det där chassi har jag sett tidigare för nått år sen innan galleriet försvan.

Visa signatur

♣ASUS Rampage III Gene♣Intel Core i7 930♣Corsair 4GB 1600MHz DOMINATOR DHX♣Corsair SSD 64GB♣2 8800GTX SLI♣Tt 850W♣1TB lagring♣CPU EK Supreme HF♣GPU EK FC88 GTX♣Radiator XSPC RS360♣Tank Swiftech MCRES-Micro♣Pump - Swiftech MCP655 (Laing D5)♣Chassi Lian Li V1000♣

Permalänk
Medlem

kolla vilket sött lite medelande jag fick av våran kära XXXL short edition

"i ett pm"

ReDoZz: du blir bannad idag, du kommer att bli bannad utav swec nu så du bara vet!

hahahaha

ville bara säga det, ReDoZz jag har vidarebefodrat ditt medelande till en Moderator.

mvh/ BIG edition.. l0l

!EDIT!
verkar som att snorungarna kommer tillbaka hela tiden..

t34m.M1tr0v1c4
v3n1^
ReDoZz

3 namn.. men 2 personer ? vem vet.. vem vet... l0l

Visa signatur

Zalman GT900 - Corsair 850W - ASUS H97-PLUS - Intel Core i5 4590 - Ballistix sport 1600MHz 16GB - Nvidia 970GTX OC -Crucial ssd256GB - x2 WD 1000GB

Permalänk
Medlem

jahopp..

Seriös tråd dom först 3 kommentarerna, du kanske inte skulle backa upp din bror så överdrivet mycket där...
Däremot så är det en väldigt fin dator, kanske lite överdrivet med galler och så..

Men det är ju tur att Redozz kan ta lite kritik iaf, men din bror är ju som en jävla atombomb, typ

BTW, fel med att vara svensk?

Visa signatur

OS: Windows 11 Pro | CPU: AYYMD 7800X3D | GPU: 3080 OC Strix MB: ROG Strix B650 E-F | RAM: G.Skill DDR5 2x32GB 6000MHz CL30 | PSU: Corsair RM850i Chassi: Lian Li OC-O11 Dynamic EVO | AIO: EK-AIO Elite 360mm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ak47
kolla vilket sött lite medelande jag fick av våran kära XXXL short edition

!EDIT!
verkar som att snorungarna kommer tillbaka hela tiden..

t34m.M1tr0v1c4
v3n1^
ReDoZz

3 namn.. men 2 personer ? vem vet.. vem vet... l0l

:s vad snackar du om pojk ??????????nån som vet vad den killen snacklar om, snälla säg till isf, fattar inte vad den killen snackar om egentligen och hoppar på mej utan att jag äns gjort eller sagt något, kommer att anmälla honom fölr att hoppat på mig och spridit rykten om att han sagt att jag är en skitunge och rassist utan att jag ens har gjort någonting alls ur huvud taget.