Problem med Origin (0xc000007b)

Permalänk
Medlem

Problem med Origin (0xc000007b)

Hejsan vet inte nu riktigt ifall detta är rätt ställe men jag tror det. Nu är det så att jag har spelat BF3 5-10 gånger och allt funkade bra! men nu idag så märkte jag att det var någon uppdatering på Origin så uppdaterade jag det, eller iallafall försökte. När jag var i början av uppdateringen fick jag :

Det gick inte att starta programmet korrekt (0xc000007b). Klicka på OK för att stänga programmet.

Så då provade jag självklart med Google och överallt men hittade inget svar så tillslut avinstallerade jag origin ....
Nu när jag försöker installera det får jag samma fel .....

Så frågan är Vad är felet? Eller finns det nån lösning? Kan det vara BF3 som är felet?

Permalänk
Medlem

Finns det något som fixar (0xc000007b) error?

Permalänk
Medlem

Du har inte ställt in nån proxy eller nåt som gör att det inte funkar? Jag fick fel och kunde inte logga in pga att jag ställt in proxy för att titta på ett videoklipp...

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cimbom3:

Du har inte ställt in nån proxy eller nåt som gör att det inte funkar? Jag fick fel och kunde inte logga in pga att jag ställt in proxy för att titta på ett videoklipp...

Hur ändrar jag proxy då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Makan747:

Hur ändrar jag proxy då?

Kolla på inställningarna för ditt nätverk och typ Internet Explorer.

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

Bara att felet jag får är på Origin.exe