[WoW] [Frostmane] Söker medlemmar inför MoP!

Permalänk
Medlem

[WoW] [Frostmane] Söker medlemmar inför MoP!

Hejsan som titeln säger söker vi medlemmar inför MoP, Att raida kommer vara main fokusen men såklart
World bosses och mer kommer vi vara med att ta ner..arenas rbgs..you name it har vi tid för det kommer vi göra det..

Vi kräver inte att du måste ha erfarenhet från de förra raidsen i tidigare expansioner, men vi vill
att du ska kunna spela din klass och ha en uppfattning om vad som händer i WoW.

Just nu har vi ingen åldersgräns men vi har medlemmar från åldern 15-36 vi kräver dock
respekt för andras åsikter, vad de gillar o tycker om osv.. och också att ni inte beter er dåligt mot andra i guilden
eller utanför då vi inte vill ha ett dåligt rykte

Som sagt vi är på Frostmane så vill du hänga på ett svenskt guild så är det bara skriva här
eller lägga till Xenoz#2215!

Hare bra

P.S Ventrilo kommer så snart som vi har fixat det..förhoppningsvis innan MoP!

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk

Funderar på att levela upp en gubbe på Frostmane då jag tror folk i klassen spelar där, är gärna med i guilden
Spelat sedan mid-tbc och har raidat sedan början av WOTLK. Återkommer med battletag osv senare.

Är 16 år gammal.

Skulle möjligtvis kunna ordna en mumble server ifall det önskas. Men inte säker på detta dock.

Permalänk
Medlem

Awesome, första raiden gjordes igår på ds, vart one shot på allt princip (vet att en nerf är intakt) men ds är iaf avklarad med guild inte heroic då men iaf, det är bara skrika till när du vill in!

Visa signatur

Sweclockers.se världens bästa sida för alla sorts konspirationsteorier mot ryssar.

Permalänk
Avstängd

Kör ni alliance eller horde? Funderar starkt på att flytta över min priest o köra med er istället om ni kommer att fortsätta med guilden ett bra tag och vara aktiva för jag är riktigt trött på folket på min realm just nu :/

Visa signatur

NZXT Switch 810 | MSI Z77A-G45 | i7 3770K |Cooler Master Hyper 212 Plus | 8GB(2x4GB) 1600 MHz | Asus GeForce GTX 780 DC2 | Corsair CX750M

Permalänk
Medlem

Alla som spelar på frostmane, horde och är svenskar är varmt välkomna till den största svenska horde guilden på den server, deadline.

Skicka ett pm bara så invar jag er, dock kan jag inte ge er ngn raiding spot, utan det får ni genom hårt arbete och att utmärka er och vara almänt trevliga