Permalänk
Medlem

CSGO lounge, hjälp

Hej!

Jag var inne på csgolounge.com igår och bettade på ett game mellan LGB och Mouz. Som tur var så vann Mouz, dem jag hade bettat på. Problemet är att bottarna var offline hela dagen igår och idag. Men nu när dem äntligen kommit online och vill tradea så får jag bara 2 items utav dem 6 "requested returns" jag skulle få tillbaka. Det är första gången jag bettat, så jag vet inte riktigt hur det går till?

Ger botten mig först 2-3 items och sen trade jag med den igen och så ger han mig mina övriga items jag vunnit? Någon med erfarenhet som skulle kunna förklara? Alltså om botten ger mig alla items på en gång eller att man måste tradea med han fler gånger.

Mvh

Permalänk
Medlem

Du måste trada med dom flera gånger. Konstigt att ingen annan har svarat…

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Botten du "tradeade med hade inte alla dina saker. Trada med fler bottar så ska du se att du får allt

Visa signatur

Intel i5 3570K @3.4GHz - ASUS P8Z77-V - Corsair Vengeance 16GB - GTX 670 2GB- TX750W - CM Storm Scout II Gaming

Permalänk
Medlem

Som tidigare person er skriver. Botten har inte alltid alla skins. Du får trade'a ett par gånger innan du får alla skins Lite trial and error

Visa signatur

PSU: EVGA 750W HDD1: 2st Corsair Force 3 120GB SSD i RAID 0 HDD2: 2st WD 1TB i RAID 0 GPU: GTX 970 CPU: Intel 4790K @ 4.6Ghz CPU Kylare: Mugen Grand Kama Cross Minne: Corsair 12BG 1600Mhz Mobo: Asus Z97-A