Permalänk
Medlem

MYM vs ATN

Vem tror ni vinner?

Om jag börjar med NiP vs Mouz. Mouz tog segern vilket förvånade de flesta. Jag blev inte så förvånad och misstänker att NiP bettade mot sig själva för att få skins. Detta gjorde så att Mouz fick hela 73 % odds. Mouz förlorade på train, blev riktigt stompade om jag får säga det själv.

ATN förlorade dock mot LDLC, såg inte matchen, men LDLC vann alla sina matcher igår, så det är nog inte så konstigt.
Båda lagen spelade 1 game igår.

Detta tar oss till nuvarande game, där MYM har segern mot Mouz och ATN har bootcamp på sin sida, dock säger vissa att bootcamp gör att man spelar sämre senare p.g.a ping osv. Känns som att MYM har större chans att vinna, men som alltid vet man aldrig. Oddsen just nu är 54% - 46%.

Tankar kring detta game?

Permalänk
Medlem

Herregud, räcker det inte att dessa frågor bombar min wall på Facebook? Ska det behöva spridas hit också?!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Herregud, räcker det inte att dessa frågor bombar min wall på Facebook? Ska det behöva spridas hit också?!

Det som är bra med att det är här på Sweclockers forum är att det inte kommer "ploppa upp" åsikter i ditt ansikte sålänge du inte själv väljer att klicka in för att delta i diskussionen ;). Låt de som är intresserade diskutera och så kan du helt enkelt välja att inte klicka dig in här. Problem Solved.

OT:
Har ingen koll alls på CS längre, ville bara lägga en minut på att låta dig och de du faktiskt skapat tråden åt ska få diskutera

Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Hah, ja det värsta är ju.

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk

Gurun säger MyM, jag köper det fullstädigt. Hoppas bara att den dära j*vla hemsidan kommer hålla sig stabil så man hinner få tillbaka sina items från K1CK vs Mystik.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Inte för att vara dum, men om du nu är så dum att du inte kan stänga av det på din facebook eller klicka in det här så tycker jag synd om dig :/

Skrivet av draztic:

Det som är bra med att det är här på Sweclockers forum är att det inte kommer "ploppa upp" åsikter i ditt ansikte sålänge du inte själv väljer att klicka in för att delta i diskussionen ;). Låt de som är intresserade diskutera och så kan du helt enkelt välja att inte klicka dig in här. Problem Solved.

OT:
Har ingen koll alls på CS längre, ville bara lägga en minut på att låta dig och de du faktiskt skapat tråden åt ska få diskutera

Tack!

Skrivet av AltUnderCtrl:

Gurun säger MyM, jag köper det fullstädigt. Hoppas bara att den dära j*vla hemsidan kommer hålla sig stabil så man hinner få tillbaka sina items från K1CK vs Mystik.

Ser så ut, hmm, kommer bli intressant! Man kanske ska dra en big på mym..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redblaze:

Inte för att vara dum, men om du nu är så dum att du inte kan stänga av det på din facebook eller klicka in det här så tycker jag synd om dig :/

Rly? Så jag ska stänga av hela CS GO gruppen då menar du? Vad är det då för mening med att vara med i den?

Inte för att vara dum men gå in på HLTV gör lite research, kolla på matcher och bilda dig en egen uppfattning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Rly? Så jag ska stänga av hela CS GO gruppen då menar du? Vad är det då för mening med att vara med i den?

Inte för att vara dum men gå in på HLTV gör lite research, kolla på matcher och bilda dig en egen uppfattning.

Om du inte vill diskutera rekommenderar jag dig att inte skriva här! enkelt! Ha en bra dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Redblaze:

Om du inte vill diskutera rekommenderar jag dig att inte skriva här! enkelt! Ha en bra dag.

Jag är öppen för diskussion, verkar mer som att du ej kunde svara på mina frågor så antar att du ej vill diskutera. Skepp o hojj!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

^ Vilket diskussionsunderlag! Säger verkligen det tråden var ämnat för!

Skrivet av Xiqt:

Jag är öppen för diskussion, verkar mer som att du ej kunde svara på mina frågor så antar att du ej vill diskutera. Skepp o hojj!