Behöver en APL-plats i Gävle

Permalänk
Medlem

Behöver en APL-plats i Gävle

Tjenare!

Jag går en Akademisk utbildning till att bli Fastighetstekniker och eftersom det är ett så pass enkelt använt uttryck så vill jag helt enkelt arbeta med både innesaker och utesaker. Innesaker då som t.ex byta köksfläkt och utesaker som att klippa gräs / måla osv.

Vilket som; Jag ska vara på en sammanlagd 12 veckors APL, arbetsplats lärande som det heter och letar efter ett mindre företag än Riksbyggen, Gavlegårdarna, HSB och Markbyggarna. Varför? Jo, för dessa större företag brukar ha en person för specifikt område. Jag vill kunna arbeta med lite allt i allo. En dag kanske man klipper gräs och en annan kanske man behöver snickra och måla lite. Därför letar jag efter något mindre företag helt enkelt.

Är det någon som vet lite mindre fastighetsföretag här runt i kring? Jag har googlat runt lite men hittar enbart de större. Eller så har jag inte ögonen med mig kanske. Vilket som så är jag tacksam för hjälp!

Visa signatur

14700k @ Stock . 32GB @ 4000MHz . 3070 @ +100/+800MHz
240+360 rad custom loop

Permalänk
Medlem

Kontakta olika hyresvärdar och serviceföretag, är min första tanke.
Mig veterligen får man göra det som behöver fixas, helt enkelt. Oavsett om det är en köksfläkt eller krånglande dörrlås.

Visa signatur

» AMD Ryzen 5 2600X » 16 Gb DDR4 » ASUS GTX 1060 6 Gb OC » 1 Tb M.2 PCIe NVME

Vänligen citera om du pratar med mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bebben:

Kontakta olika hyresvärdar och serviceföretag, är min första tanke.
Mig veterligen får man göra det som behöver fixas, helt enkelt. Oavsett om det är en köksfläkt eller krånglande dörrlås.

Nja, inte riktigt så fungerar det. T.ex för att arbeta med ventilation måste du ha licens / likgiltig certifikat för att få arbeta med.
Men som sagt, det jag söker är specifikt mindre firmor och de brukar inte heller ha någon hemsida direkt. Så därför undrar jag om någon vet en firma

Visa signatur

240+360 rad custom loop

Permalänk
Inaktiv

Solomon, då jag har arbetat som fastighetsskötare åt GG i 8 år så har jag fått varit vara med om liknande arbetsuppgifter som du söker, jag har tom fått vara med om att anlägga de nyare tvättstugorna i de tre höga husen på öster (dvs riva ur de lägenheterna som fanns där), så GG kan ge dig det som du behöver.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon34061:

Solomon, då jag har arbetat som fastighetsskötare åt GG i 8 år så har jag fått varit vara med om liknande arbetsuppgifter som du söker, jag har tom fått vara med om att anlägga de nyare tvättstugorna i de tre höga husen på öster (dvs riva ur de lägenheterna som fanns där), så GG kan ge dig det som du behöver.

GG antar jag är Gavlegårdarna?
Ringde till Riksbyggen i Gävle igår (Fredag) och han sa åt mig att höra av mig kommande veckan. Så om det blir ett nej där ringer jag till gavlegårdarna.

Visa signatur

240+360 rad custom loop