Permalänk
Medlem

Butiker för att testa tangentbord

Är ute efter ett mekaniskt tangentbord för gaming. (Tyvärr finns inga trådlösa sådana men det är en annan fråga). Min fråga är vilken butik i Stockholm som har flest utbud rent fysisk där man alltså kan gå till butiken och testa tangentbordet.

Recensioner i all ära men jag gillar att känna och klämma, speciellt när det kommer till tangentbord och möss.

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem

Media Markt i Gallerian har rätt bra utbud av tangentbord att klämma på, även Webhallen Sveavägen hade det förut men har inte varit i den butiken på ett tag.

Permalänk
Medlem

Elgiganten på Kungsgatan har förvånansvärt mkt gamingtillbehör inkl tangentbord, så även MM i Gallerian senaste gången jag var där som redan nämnts ovan.

Permalänk
Medlem

Ok, så Media Markt och Elgiganten. Synd att Media Markt ligger i stan, jobbar och bor utanför tullarna så besvärligt för mig att åka till stan, speciellt eftersom jag jobbar 6 dagar i veckan och slutar runt 18.00.

Tror ni att Media Markt någon annanstans (t.ex. Barkarby) har lika bra utbud av tangentbord?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.