Permalänk
Medlem

Sikteknapp

Kan man inte shifta knapp för att sikta med sniper? Har alltså sjävla sikteknappen höger musknapp men vill ha på en annan men hittar inte så man kan byta...

Permalänk
Medlem

bind nånknapp +attack2 i konsollen.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk

Mycket möjligt att det funkar med det kommandot som nämnts ovan men vissa, typ (tror det är) minusknappen på numpad går inte att binda. Kanske är samma med Shift.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grishnackh:

Mycket möjligt att det funkar med det kommandot som nämnts ovan men vissa, typ (tror det är) minusknappen på numpad går inte att binda. Kanske är samma med Shift.

Numpad-minus heter KP_MINUS och funkar fint att binda. Shifttangenterna heter shift respektive rshift.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Numpad-minus heter KP_MINUS och funkar fint att binda. Shifttangenterna heter shift respektive rshift.

Jag har nyligen köpt en Corsair Gaming M65 Pro RGB Black , den har ju en "sniperknapp". Kan jag på nåt vänster få till sikte blir på den?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marre021:

Jag har nyligen köpt en Corsair Gaming M65 Pro RGB Black , den har ju en "sniperknapp". Kan jag på nåt vänster få till sikte blir på den?

Detta borde gå. Corsair har en mjukvara så att du kan binda knappar.

Nedladdning har du här

Visa signatur

🌛
R5 3600 / DH-14 / ASUS PRIME B450 PLUS / Corsair Vengence 2x8 @ 3200 MHz / RX 6700 XT/Crucial MX500 250GB / WD Blue 1TB 7200RPM