XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319

Permalänk
Medlem

XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319

Har ett grafikkort till salu. XFX Radeon RX 6950 XT Speedster MERC 319. Inköpt i Maj i fjol. Använts sparsamt till lite spelande inget mer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Endast avhämtning?

Permalänk
Medlem

Känns lite vanskligt att skicka en så dyr pryl. Men går väl att ordna om det inte går att hämta upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothair:

Känns lite vanskligt att skicka en så dyr pryl. Men går väl att ordna om det inte går att hämta upp.

Inte för att vara sån men det skickas ju från fabrik>leverantör>butik.
Dessutom går nog den frakten betydligt vildare till än det som Postmord kan åstadkomma.
Det är lugnt lägg ner det i en kartong med lite papper/plast runt.
Har skickat mängder av ömtåliga saker genom åren och inget har gått sönder än 😀

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D@Stock, ASUS ROG ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI, ASUS RTX 4080 Super, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000, Hyte Y60, Samsung NVME 980Pro 1TB, 2X WD Black SN850 1TB NVME, Intel 545s 512GB.
Skärm: Corsair Xeneon Flex 45", Samsung G7 32"
Server:UnRaid OS, Fractal Design Node 804, Asus Sabertooth Gryphon Z97, Intel XEON 1220v3, 32GB DDR3 RAM, 14TB Storage.

Permalänk
Medlem

Har du originalförpackningen kan den skickas i bara den. Har du inte det, behöver du bara se till se att kortet inte rör på sig inuti förpackningen. Grafikkort i sig själva är inte så ömtåliga, dock kanske bra ide att ha minst någon centimeter med skydd (allt från dens egna skumvadd till bubbelplast eller bara tidningar) samt antistatpåse att rekomendera också- även om jag aldrig i modern tid sett någon komponent strula/förstöras utan det.

Permalänk
Medlem

Jag har originalförpackning kvar så det är inga problem.

Permalänk
Medlem

4000 kr + frakt

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte gå under 5000 för kortet. Isåfall behåller jag det. Kortet är knappt använt kostar 8000 nytt och presterar betydligt bättre än något kort du får för 4000:- idag så jag tycker 5000 är ett helt fair pris för det. Får jag inte sålt det för det åker det in i sonens dator istället.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad