Permalänk
Medlem

Thinkpad E14 Gen 6

Säljer nu min Thinkpad E14 Gen 6.

Specifikationer:
- Intel Core Ultra 7 155H processor (16 kärnor)
- 16GB ram.
- Windows 11 Pro.
- 1920x1200 IPS Skärm (14 tum)
- 512GB M.2 SSD

Den har använts sporadiskt till studier men används nästan aldrig längre så tänker att någon annan kan ha nytta av den.

Fungerar felfritt och är i utmärkt skick. 1 års garanti finns kvar och originalkvitto finns från elgiganten.

https://www.elgiganten.se/product/datorer-kontor/datorer/lapt...

Har annonsen uppe på blocket också och önskar man så kan vi köra blocket frakt, bara ändra priset där till överenskommet

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och till vilket pris jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Nytt bud: 4 000 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklashog:

4 000 kr + frakt

Kan tyvärr inte sälja datorn för det priset.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrFrall:

Vad är det absolut lägsta du är villig att gå?

Permalänk
Medlem

6000kr tror jag. Tänkte ändra priset till det om det fortfarande går.

Permalänk
Skrivet av MrFrall:

Jag förstår, min smärtgräns är aningen under dom 6k du satte som min. Tänkte att det var värt ett försök och i värsta fall så får man igång en budgivning som kan få upp den till marknadspris.

Mvh

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av remove1:

5 000 kr +frakt

Hej, datorn är såld för 5500kr. Inväntar dock att köparen ska få produkten då det går via blocket. Skulle nåt ändras hör jag av mig

Permalänk
Skrivet av MrFrall:

Hej, datorn är såld för 5500kr. Inväntar dock att köparen ska få produkten då det går via blocket. Skulle nåt ändras hör jag av mig

Så länge den inte ser ut som skit så är affären i hamn Hämtar ut den om ett par timmar.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad