Gratis Virus program?

Permalänk
Medlem

Gratis Virus program?

Nån som vet ett bra gratis virus program som updaterar sig självt?

Visa signatur

Athlon 64 3000+ | MSI K8T Neo FIS2R | 1024 mb Kingsmax pc 3500 | PC Geforfe 6800

Permalänk
Medlem

Varför vill du ha ett virusprogram? Dom flesta vill ju INTE ha sånt på sin dator.

SÖK - Finns hur många trådar som helst om detta.

Permalänk
Medlem

varför göra sig lustig när du vet att jag menar ett anti virus?

Visa signatur

Athlon 64 3000+ | MSI K8T Neo FIS2R | 1024 mb Kingsmax pc 3500 | PC Geforfe 6800

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OniLink
varför göra sig lustig när du vet att jag menar ett anti virus?

Varför inte skriva det från början om det nu var så självklart?

Visa signatur

// NonajmE

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Problemet med gratis virusskydd är att du får det du betalar för.. (ingenting med andra ord)

Visst uppdaterar virusskyddet av sig självt.. Problemet är att uppdateringarna är äldre i de flesta fall.. Du kan m.a.o. inte vara säker på att ditt gratis viruskydd verkligen larmar (& klarar av att hantera) smittorna..

Gratisversioner av virusskydd ger dej falsk säkerhet (det känns säkert, men är i själva verket inte att lita på)

Lite grann som att ha bilbälte på cykel!

(Bilbältet känns förtroendegivande, men skyddar inte alls i händelse av olycka!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Teks
Problemet med gratis virusskydd är att du får det du betalar för.. (ingenting med andra ord)

Hade AVG free edition ett tag. Fungerade jättebra! Inte alls så dåligt som några verkar tro! Hittade 3 maskar på min polares dator när jag installerade det...
Men mitt tips är ändå att skaffa ett antivirus som kostar, de brukar ge lite bättre skydd (känns det som iaf)...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem

Finns nog inget bättre än housecall.trendmicro.com....

Trendmicro hittarm ånag virus (var det itne något test på någon sida som visade att den hittade alla virus de hade testat?) samt den är helt gratis OCH den installerar BARA en lite definitions fil på din dator. Med andra ord slipper du att ha en trögt RAM slukande virus program som bara i allmänhet segar ner/förstör din dator.