Black and white LAN multiplayer

Permalänk
Medlem

Black and white LAN multiplayer

Jag har suttit och försökt creata ett LAN game på black and white ca 2 timmar nu och undrar om någon av er vet hur de går till att spela på LAN med black and white??

Visa signatur

Asus k8v Delux, A64 3200+, 2x Kingston 3200 512mb, Radeon 9800 pro......

19500 3dmark01

Permalänk
Medlem

om jag inte missförstått har du suttit 2 timmar för att få nått att funka...

tålamod/envishet ?

har dock själv aldrgi testat att köra lan på B&W

Visa signatur

"Din bakgård är en kyrkogård och du har ett mini-auswitch i källaren? Nä precis, fast i kyrkan hittas detta." -Hipshot

Permalänk
Medlem

Jag har lirat, jag och en kompis Hans tiger lärde min apa att dansa ;D

Fungerade ganska lätt för oss, men var länge länge sen.

Permalänk

Har också lirat det multiplayer men jag tror det tog några timmar innan vi kom på hur man skulle göra för att lira på Lan. Kommer inte ihåg exakt hur man gör bara att man går in i nått av rumen så ska det finnas Multiplayer där. Men det sög rätt kraftigt när vi lirade, för spelet blev ur synk så allt blev skit konstigt.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

2 timmar utav ren envishet ;), men jag kom i nått future room med samma inredning som när man ska lira LAN game. Det konstiga är att man can joina multiplayer game men inte creata, men om man lirar på internet kan man creata jättelätt ...... Har i princip gett upp nu men ska prova med det där rummet i templet som battlefield sa... Tack!

Visa signatur

Asus k8v Delux, A64 3200+, 2x Kingston 3200 512mb, Radeon 9800 pro......

19500 3dmark01

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av antox
2 timmar utav ren envishet ;),

haha, du satt u bara där o letade efter patch+guide o kollade forum i max 1 timme, sen började du spela d2 LoD haha!
skulle uppskatta om ngn kunde få tag på en guide till hur man får igång, för utan uppdatering o andra proggs så verkar det helt enkelt inte kunna gå

Visa signatur

All your base are belong to us

Permalänk
Medlem

Asch! Nu blev jag ju dödssugen på att spela det gamla spelet när ni snackar om Tigrar som lär apor att dansa, era trähattar!

Visa signatur

101010
"In Soviet Russia, spam posts you!"
Yxx, 60 undead priest <Oops> Azjol-Nerub EU-PvE. Men bara tills Oblivion. :)

Permalänk

har fått tag på guide och resten man behöver men... (mest lol!)

kan ju inte hitta varfan man registrerar sitt konto!
kan ngn vara vänlig o skicka länk?

Visa signatur

All your base are belong to us