Pop warrior within, Behöver savegames

Permalänk

Pop warrior within, Behöver savegames

Jag har så konstigt fel på warrior within.
Jag fastnade på ett ställe ett bra tag så jag tittade en walkthrough och där stog det om en spak som inte fins för mig i spelet, och så nu när jag laddar banan så har prinsen bytt dräckt till en svart med blå ögon. ??? konstigt, kan väll inte ha missat när han gjorde det.

Hu lägger jag upp bilder så kan jag visa hur det ser ut svårt att förklara? Tror det är en bit fram i water and gardens, tror det heter så.

Eller om någon vänlig en kan skicka sina savefiler till min mail så vore jag välldigt tacksam för det här är så jävla fräckt spel.

Tack på förhand

Visa signatur

gigabyte ga-p35-ds3, 8800gt, E4500 2 gig ddr2

Barton 2500+ @3200+ , 2 * 256 twinmos winbond. Epox- ep 8rda+ rev 2.1. nvidia 6800le(upplåst och klockat)

Permalänk
Medlem

Felet beskrivs på Ubisofts forum. Det händer om du går in till en timeportal och sparar innan du trycker på dom fyra knapparna. Buggen gör att du kastas fram i spelet och kan inte komma vidare.

Det enda du kan göra är att börja om från en tidigare savepoint.

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk

Ok, gäller det felet när karaktären byter dräckt, eller hoppar jag några banor oxå, det var inte svårare, tycker jag.

Går det att fixa med en patch?

Gäller det även den spaken som var borta, för det var det som var det stora problemet.

Visa signatur

Barton 2500+ @3200+ , 2 * 256 twinmos winbond. Epox- ep 8rda+ rev 2.1. nvidia 6800le(upplåst och klockat)

Permalänk
Medlem

Grejen är att man ska spela som Sandwraith(som det heter) senare. Men då har man ju gjort en massa saker som är nödvändiga.

Om man genom buggen går vidare direkt som du råkat göra så har man missat en massa. Det går fortfarande spela vidare men man har tydligen ingen chans att klara spelet

Du måste spela om. förhoppningsvis från ett tidigare savegame. Annars från början :s

Visa signatur

Since man cannot live without miracles, he will provide himself with a miracle of his own making. He will believe in any kind of deity, even though he may otherwise be a heretic, an atheist and a rebel.

Permalänk

Fan vad jobbigt, kan det inte bara vara så att jag fått dräckten? spelet var inte någe svårare.

På savegame filen står det fortfarande water and gardens som på dom där jag var tidigare och jag märkte inget hopp i miljön eller så, konstigt?

Det största problemet är fortfarande den där spaken som inte fins, där man får andra liv uppgraderingen den spaken är det?
Någon som vet

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Du skulle knappast missat att du blivit sandwraith, det är en lång cut-scene och nya regler.

Jag har precis fått dräkten. Har spöat empress samt sprungit från Dahaka fyra gånger i rad. Har fem sandtanks samt ett Scorpion-sword. Tror det stod: A sword and a mask, på savegamet.

Det har precis kommit en ny fiende, gråa vargar, stora och elaka som man aldrig får någon sand av.
Känns det igen?

Edit. Grrr. Fick just veta att jag missat två grejer. Jaja, jag får väl ta dom på nästa varv.

Här är en länk till ditt problem där det förklaras lite mer:

http://forums.ubi.com/eve/ubb.x?a=tpc&s=400102&f=1121003742&m...

Visa signatur