Är dom helt inkompetenta på Webhallen?

Permalänk
Medlem

Är dom helt inkompetenta på Webhallen?

Eller är dom bara halvt inkompetenta?

Min bror beställde Windows XP OEM, en ADDA 120mm fläkt och ett HIS ATI X850XT - AGP där den 25:e November, grafikkortet var en beställningsvara och han fick ett preliminär datum på den 12:e Dec.
Han ringer den 12:e och frågar om det kommit in, men får svar att det dröjer lite och på deras sida kommer det upp att dom får in det den 30:e Dec.
Runt jul kommer det upp att en av deras butiker fått i 6 st av kortet, han ringer och frågar om det är möjligt att ta ett av dom korten och skicka till honom.
Men det finns fler köpare av det kortet per postorder, så även om dom skulle ta dom 6 korten till postorderkunder så skulle han inte få något av dom.

Han ringer igen den 30:e Dec och hör om kortet kommit in som det skulle, han fick då höra att det hade kommit men fläkten hade strulat och därför dragit ut på tiden, (fläkten var den enda vara som fanns hemma när han gjorde beställningen, så det är ju konstigt om den skulle strula till det.) beställningen hade tydligen gått till packning men det var något dom inte hittade men dom kunde inte se vad det var som var försvunnet.

Kundtjänsten garanterade att han skulle ha sin beställning senast mitten av nästa vecka(d v s mitten av förra veckan), när det fortfarande stod under behandling i tisdags så ringde han igen, då fick han höra att grafikkortet saknades och det var ett beställt från deras butikslager och skulle komma på onsdagen till packen(kortet i fråga har slutats tillverkas och går inte att få tag på längre).

I går fredag den 13:e så stod det fortfarande under behandling och han ringer igen, han fick då höra att det var något konstigt med ordern men han i kundtjänsten kunde inte se vad och han var inte insatt i ärendet, så min bror fick en e-mail adress till en Fredrik som jobbar där, han skulle vara insatt i det men hade gått på lunch och om min bror mailade så skulle han få svar under eftermiddagen.

Jag ringde upp webhallen vid 14:50 – 15:00 ungefär, och fick höra att vi skulle vänta på svar från den där Fredrik, och jag frågade om det inte gick att bli kopplad direkt till honom.

Fredrik var tydligen inte på sin plats och han visste inte när han skulle komma tillbaka och han hade inte kommit tillbaka efter lunch.

Jag tror han tog en tidig fredag utan att säga något, eller så finns inte den där Fredrik över huvudtaget.

Min teori är att det någon gång under den tid som allt låg undanlagt till packning, såldes genom butiken av någon som bara gick in och tog det från hyllan och hoppades på att det inte skulle göra något, och att det skulle gå att snabbt beställa hem utan att det märktes.

Och nu har dom upptäckt att det inte går att få tag på, och drar ut på det med konstiga undanflykter och hoppas på att min bror ska avbeställa det så dom blir av med problemet.

Eftersom man ingår i ett avtal med butiken när man beställer varor av dom, kan man då kräva att få ett likadant kort fast av en annan tillverkare som är dyrare än det man beställt?
Då dom inte kan få tag på det man beställt och det är dom som klantat till det och inte kan stå för det.

Dom kan ju inte stå för sin del i avtalet, och man kan ju inte säga att deras lilla force majeure som står på deras sida gäller, då det gäller händelser utanför deras kontroll då dom har haft kortet hemma (enligt vad dom sagt till min bror i telefon) och slarvat bort det.

Visa signatur

90% av dagens ungdomar kan inte vara dyslektiker, det är fysiskt omöjligt...
Så vem FAN har pissat i genpoolen?
JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem

Jag har tyvärr också dåliga erfarenheter av Webhallen. De var bra och smidiga förr, men det senatse halvåret har det bara strulart med de 5 ordrar jag placerat hos dem.

Nej, Webhallen måste skärpa sig. Verkligen.

Visa signatur

Windows XP Pro SP2 x32 | Ubuntu x64 | Firefox | Adobe Photoshop CS2 | Eclipse | Starcraft Broodwar
(X)HTML | CSS | XML | PHP | Java | C++ | vim script |
Daniel Örn, Eagleorn | Google is my friend, and he will be Yours to if You ask him »

Permalänk

Det kanske är Pixmania som drar ner dem i träsket?

Permalänk

vadådå? har dom gått ihop med pixmania?

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]

Permalänk
Medlem

Webhallen blir bara sämre och sämre verkar det som, när jag köpte en DVD-seplare skickade dom en i fel färg, som tur är har mitt cahssi en dörr så jag slipper se den fula fan. Långt värre än så var när jag beställde Far Cry, tog minst 6 månader (nej, det var ingen felskrivning) för dom att leverera det så när jag väl fick det hade jag ju glömt bort och fick en trevlig överaskning i postlådan

Men din brosa får till stor del skylla sig själv, beställer man varor som är listade som beställningsvara tar det tid då "beställningsvara" oftast betyder att butiken inte har en aning om när (eller ens om) dom kan få in varan.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Men om du läser mitt inlägg igen, så kan du läsa att dom har haft kortet hemma men på något sätt lyckats slarva bort det. (vet att det är mycket att läsa )
Så det är nog inte min brors fel, utan deras fel.

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Hedersmedlem

Hitills bara bra erfarenheter av webhallen, hoppas det håller i sig bara.

Permalänk
Medlem

Curly: Jaså? Jag tycker inte att det är mitt fel, när de ena dagen säger att grafikkortet finns i lager och ska skickas samma dag, och dagen därpå säger att de väntar på att få över det från butiken för att de upptäckt att det saknas. (Jag är tekwars bror). Du kanske borde läsa tekwars inlägg en gång till.

Detta är första gången jag haft problem med Webhallen. När jag beställt från dem tidigare har det gått smidigt och utan problem.

Permalänk
Geeks
Säljchef

Alla kan ha en dålig dag. Att tänka på är att Webhallen har en ruskig massa kunder. Vilket givetvis resulterar att alla inte alltid kan vara nöjda med hur saker gått/går till.

Tror det gäller för dem flesta större aktörerna på marknaden.

Visa signatur

Emil Hallestad
Mediasäljare, SweClockers.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
vadådå? har dom gått ihop med pixmania?

De har blivit uppköpta, http://www.idg.se/ArticlePages/200511/09/20051109091943_IW/20...

Permalänk
Medlem

Eftersom jag är en mångårig kund hos Webhallen har jag också märkt en nedsatt kvalité på beställningar. Enda sedan dom flyttade lagret har de tagit längre tid att få sina grejer. Vad det beror på vet dom nog bäst själva men tyvärr har dom lägre servicenivå än tidigare.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalledoo
Alla kan ha en dålig dag. Att tänka på är att Webhallen har en ruskig massa kunder. Vilket givetvis resulterar att alla inte alltid kan vara nöjda med hur saker gått/går till.

Tror det gäller för dem flesta större aktörerna på marknaden.

Om det vore såväl som en dålig dag, nu är det en dålig månad om man kan säga så.

Beställningen stod förövrigt som skickad hela eftermiddagen/kvällen den 29:e Dec, för att sedan den 30:e stå som under behandling...igen.

Så man börjar ju undra vad dom håller på med, och ska inte en kundtjänst kunna ta hand om alla ärenden i det område dom sitter i?

Så är det ju på andra ställen.

Förr sa man att det krävdes 10 nöjda kunder för att väga upp för 1 missnöjd kund, idag skulle jag tro att det krävs 20 nöjda för att väga upp den där enda missnöjda kunden med tanke på hur snabbt ryktet sprider sig genom internet och sms.
Så företag borde jobba lite hårdare på att skaffa nöjda kunder.

Men nu är det inte allas erfarenheter av webhallen jag vill ha, och inte några inlägg av dom som inte orkar läsa allt(som ett svar jag fått.)

Utan om min bror kan kräva ett annat kort av samma sort fast annat märke, även om det enda dom har i lager är lite över 1000:- dyrare.

EDIT: Nu är det också sålt, så nu får dom verkligen trolla.

Det är ju ändå DOM som gjort fel INTE min bror, och dom har slarvat bort det från sitt egna lager.

Har kollat på konsumentverkets.se men har inte hittat någon bra info om det, tänkte höra med den lokala konsumentrådgivaren på måndag om jag inte får något vettigt ur webhallen.

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem

Jag tror inte att det finns något stöd i konsumentköplagen för att ni ska kunna få ett annat kort till samma pris, då Webhallen inte har levererat det första kortet. Ni har, så vitt jag vet, bara rätt till annan vara om ni har betalat och den första varan är trasig vid leverans och en likvärdig ersättningsprodukt ej går att frambringa. I detta fall kan då antingen din produkt ersättas med likvärdig produkt, den kan repareras eller så kan du få pengarna tillbaka. Då jag enligt dina inlägg inte kan tolka det som att någon transaktion har genomförts, så bör inte lagen täcka detta fall.

I praktiken har ni bara ingått ett avtal om att Webhallen ska försöka leverera de varor ni har beställt. Om Webhallen sedan inte kan leverera dessa varor ska ni givetvis kunna bryta det avtal om leverans ni och Webhallen har upprättat. Samtidigt bör Webhallen från sin sida kunna bryta avtalet. Men att ni ska få ett bättre kort (vilket jag faktiskt måste tolka det som att ni nu vill ha efter allt strul) har ni nog inget stöd för.

Å andra sidan är konsumentvägledare rätt så blåsta över lag, så ni kanske får ett ja ifrån deras sida. Dock är inte deras åsikter giltiga som annat än rådgivning.

Sen anger du inte vilket 850xt det är ni har beställt, men det finns ju butiker som har 850xt kvar på lager.

Komplett t.ex: http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=316567&cks=SER

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

Man ska inte behöva vänta 1,5 månad på en produkt, finns ju flygfrakt att ta till om de märker att det inte funkar vanliga vägen eller tar de till springbud från Asien

Visa signatur

Gaming 1: Asus ROG Strix B650-A Gaming Wifi, AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz, Thermalright Peerless Assasin 120 SE ARGB - White, Kingston Fury Beast Black 32GB (2x16GB) EXPO / 6000MHz , ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB OC - White, Kingston Fury Renegade 2TB, Corsair RM850X 850W, Win 10 Home x64, Acer Predator 27", Philips 23", Logitech Performance G502, Logitech G915, SteelSeries Arctis 5 2019 Edition |

Gaming 2: Asus Z97-A, i7-4790K 4.0GHz, Cooler Master Hyper TX3, Corsair Vengeance Pro 16GB, Asus GTX1070 8Gb OC, Corsair RM750X V2 750W, Win 10 Pro x64, Acer Predator 27", Philips 23", Logitech Performance G502, Logitech G915, SteelSeries Arctis 5 2019 Edition |

HTPC: Mac mini (mitten 2011), 2,5 GHz Intel Core i5, 4Gb 1333 MHz DDR3,250 Gb SSD.

Permalänk
Medlem

Nä ett bättre kort menade jag inte, utan ett likadant/likvärdigt fast av ett annat märke då dom inte kan få tag på detta.

Nä ingen transaktion har ägt rum.

Visst, ifall dom inte kunde få tag på ett, för att det slutat tillverkats och sedan meddelar det till kunden, det kan jag ta.

MEN, dom har kunnat leverera det, då dom har haft det hemma och haft det undanlagt till min bror, det har ju tom stått som ivägskickat en hel eftermiddag och kväll/natt.

Det har ju legat på deras lager bland dom andra varorna han beställt, förmodligen hade dom sålt bort fläkten medans den var undanlagd då han i telefon fick höra att det var den som strulat och varit försenad, medans kortet legat och väntat ett tag.*

Han blev ju även garanterad att beställningen skulle levereras i mitten av förra veckan, som senast.

Så någonstans i tiden mellan det att dom fått hem grafikkortet och väntade på fläkten dom slarvat eller sålt bort*(då det fanns ett X antal i lager när beställningen lades) så har grafikkortet mystiskt försvunnit.(se min teori i ursprungsinlägget)

Och sedan när dom upptäcker att det inte går att få tag på kortet, komma med en massa undanflykter och garantier som dom inte kan hålla.

Och han har inte fått något som helst mail av dom att dom inte kan få tag på det kortet.

Det är verkligen inte att ta tillvara på sina kunder, samt att kundtjänsten inte vet ett smack och den som vet är inte där.

Det är bara rent uruselt.

Om dom var serviceinriktade så skulle dom göra allt för att försöka behålla kunden och få en nöjd kund.

Ta smällen för att dom gjort fel och leverera ett kort, även om det kostar lite mer.

Gör om, gör rätt, och lös uppgiften.

Kostar mindre i längden för dom, samt dom får ett godare rykte.
Och ett godare rykte betyder fler kunder, och en nöjd kund kommer tillbaka.
Det gör inte en missnöjd kund.

Alltså kan dom slingra sig undan som en mask ner i jorden, och låtsats som om att inget har hänt.

Det ska vara ett AGP X850XT, det hade jag missat i ursprungsinlägget (ändrat nu), och det är svårt att få tag på AGP kort till bra pris, då min bror inte har pengar att köpa nytt moderkort, nätagg, windows xp, chassifläkt och grafikkort.

Och finns det några bra AGP kort, så kostar dom alldeles för mycket.

* min andra teori.

Beckz: Nu är det ju så att kortet varit i sverige och på deras lager, det kanske inte gillade det och stack därifrån...jag skulle nog göra detsamma

Visst, beställer man varor som är beställningsvara så får man räkna med att väntaett tag, kanske mer än 1.5 månad om man har otur.

Men att få det man beställt bortslarvat av butiken, det ska bar inte hända.

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tekwar
Beckz: Nu är det ju så att kortet varit i sverige och på deras lager, det kanske inte gillade det och stack därifrån...jag skulle nog göra detsamma

Visst, beställer man varor som är beställningsvara så får man räkna med att vänta ett tag, kanske mer än 1.5 månad om man har otur.

Men att få det man beställt bortslarvat av butiken, det ska bar inte hända.

Precis det jag menar, de har gjort en tavla och för att inte tappa förtroendet gentemot kunder så borde de ju göra allt för att ordna fram ett nytt kort

Drev jag ett företag så skulle ju jag iallafall förstå att vinsten i ett företag inte kommer från missnöjda kunder, utan nöjda som kommer tillbaka

Visa signatur

Gaming 1: Asus ROG Strix B650-A Gaming Wifi, AMD Ryzen 7 7800X3D 4.2GHz, Thermalright Peerless Assasin 120 SE ARGB - White, Kingston Fury Beast Black 32GB (2x16GB) EXPO / 6000MHz , ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti Super 16GB OC - White, Kingston Fury Renegade 2TB, Corsair RM850X 850W, Win 10 Home x64, Acer Predator 27", Philips 23", Logitech Performance G502, Logitech G915, SteelSeries Arctis 5 2019 Edition |

Gaming 2: Asus Z97-A, i7-4790K 4.0GHz, Cooler Master Hyper TX3, Corsair Vengeance Pro 16GB, Asus GTX1070 8Gb OC, Corsair RM750X V2 750W, Win 10 Pro x64, Acer Predator 27", Philips 23", Logitech Performance G502, Logitech G915, SteelSeries Arctis 5 2019 Edition |

HTPC: Mac mini (mitten 2011), 2,5 GHz Intel Core i5, 4Gb 1333 MHz DDR3,250 Gb SSD.

Permalänk
Medlem

Genome: Det var inget bättre kort som tekwar nämnde, bara ett likvärdigt fast dyrare. Jag är nöjd om jag får det jag beställt.

Nu har vi hittat samma kort för ungefär ungefär samma pris på datorfixarna.com och beställt det där, samt skickat brev till webhallen om att jag avbeställer kortet från dem. Datorfixarna hade kortet i lager så det bör levereras nu i veckan.

Så nu borde allt lösa sig, hoppas jag.

Permalänk
Medlem

Så nu är avbeställningen klar, och nu är det bara att hoppas att dom skickar dom resterande varor rätt snart, om dom inte sålt dom till någon annan dvs

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk

Re: Är dom helt inkompetenta på Webhallen?

Citat:

Min teori är att det någon gång under den tid som allt låg undanlagt till packning, såldes genom butiken av någon som bara gick in och tog det från hyllan och hoppades på att det inte skulle göra något, och att det skulle gå att snabbt beställa hem utan att det märktes.

Kunder kan inte gå in och plocka varor i butiken eftersom allt säljs över disk. Dessutom är butikslagret och postorderlagret två olika lager som finns på olika platser och hör inte ihop.
Ville bara påpeka det

Permalänk
Hedersmedlem

Tror han menade just att någon av de anställda tog prylen, inte någon kund.
Är inte postorderlagret samma ställe som den nya butiken på Ekensbergsvägen? Har inte varit där och sett hur det ser ut.

/B

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Medlem

SwedBear har så rätt så, det är precis vad jag menade

Vad jag förstår det som så är postorderlagret och ena butikens lager, samma lager, iaf om man ser lagerstatusen på deras sida.

Det blev ett PCI-E Sapphire X850XT kort och ett Epox NF4 moderkort samt en 20/24 adapter från komplett istället.

Det blev "bara" ~450:- mer så det fick han låna av morsan.

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SwedBear
Tror han menade just att någon av de anställda tog prylen, inte någon kund.
Är inte postorderlagret samma ställe som den nya butiken på Ekensbergsvägen? Har inte varit där och sett hur det ser ut.

Jo, det är samma ställe. Jag har varit där ett par gånger och handlat och kan meddela att det ser tomt ut. Ligger dock väldigt bra till för mig, eftersom jag bor på Ekensbergsvägen.

Själv har jag inte haft så mycket strul med Webhallen. Däremot försöker jag handla från butiker som har grejorna i lager. Jag gillar inte att vänta.

Permalänk
Citat:

SwedBear har så rätt så, det är precis vad jag menade

Vad jag förstår det som så är postorderlagret och ena butikens lager, samma lager, iaf om man ser lagerstatusen på deras sida.

Det blev ett PCI-E Sapphire X850XT kort och ett Epox NF4 moderkort samt en 20/24 adapter från komplett istället.

Det blev "bara" ~450:- mer så det fick han låna av morsan.

nja de ligger på samma ställe i Sundbyberg, men de är två separata lager. Sen att nån ivillig anställd snor från arbetsplatsen kan du väl knappast anklaga företaget som sådan för. men ja gantar att det var deras bemötande du var mest irriterad över eller?

Permalänk
Medlem

Och det är ett minfält och iriskontroll mellan båda lagren så att inga obehöriga anställda kommer in?

Även om det är två separata lager, vad hindrar dom från att knalla in från ena lagret till det andra?

Nä man kan ju inte anklaga företag för att anställa dålig personal, det vore ju helt fel.

Jo bemötandet var rätt tafatt och inkompetent, men det är inte det jag och min bror är irriterade över, även om bemötandet kunde varit bättre och mer proffesionellt.

Utan mer över hur det kunde hända d.v.s deras brist på rutiner, kompetens, respekt och disciplin.
Och kanske inte just i den ordningen.

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av catchmeifucan
nja de ligger på samma ställe i Sundbyberg, men de är två separata lager. Sen att nån ivillig anställd snor från arbetsplatsen kan du väl knappast anklaga företaget som sådan för. men ja gantar att det var deras bemötande du var mest irriterad över eller?

Tvivlar på att det är två seperata lager i Sundbyberg. Som jag förstått det är butiken i Sundbyberg, lite av en "lagershop" och alltså bara en extra grej när de ändå har lagret där.

Sen angående "stölden" syftar de självklart på att den anställde tog produkten från lagret/packhyllan till en kund ute i butiken, inte snodde den till sig själv

Visa signatur

//anno

Permalänk

Det tar en jäkla tid för dem att knata runt på det där lagret i alla fall, jag och en kompis var där före jul, vi fick vänta i 45 minuter. Vet inte hur många nummer det var före, mellan 10 och 20 tror jag, det gick sjukt segt för dem i kassan i alla fall.

I fortsättningen ska jag verkligen försöka boka alla mina beställningar där innan, sen behöver man ju inte åka till Sundbyberg heller men just i det här fallet var det så att varan bara fanns där.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Mmmm jag börjar oxå tvivla på webhallen numera...

Beställningen i mitten av nov, tog rejält med tid.

Och i söndags gjorde jag en beställning, kollade NOGA att dom hade varorna i lager och beställde dom saker dom inte hade inne på annat håll.

Tyckte det var okey med dubbla frakter om jag fick mina varor snabbt.

När jag kollar min orderstatus nu, så har dom inte skickat och en av de varor som fanns inne när jag gjorde min beställning har dom inte i lager nu.

Här har jag delat upp min beställning på 2 olika firmor för att få det snabbt levererat, och så strular WH ändå....

Borde egentligen begära ersättning för den dubbla frakten av dom..
Jag menar, själva vitsen med lagerstatus är ju att man skall kunna se leveranstiden på ett ungefär.
Fa. att det skall strula ...

Citat ifrån deras websida.
"Leveranstiden är vanligtvis 24 timmar om produkten finns i lager och beställningen görs innan kl 15.00" Slut citat.

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Medlem

Haha nu när vi har avbokat kortet så står det som beställningsvara....igen.

trodde det hade slutats tillverkats och inte gick att beställa, iaf enligt vad som stod på deras sida och kortet var borttaget från deras sida undertiden det inte gick att beställa.

Så betyder det att vårat kort kommit till rätta, eller vill dom försöka sälja ett kort som inte "finns" till några andra?

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.

Permalänk
Medlem

Jag har själv nyligen haft strul med Webhallen och det var sista gången jag beställde därifrån. Ni kan kika in i http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=53890... för lite mer info.
Synd att det blir såhär, jag som tyckte dom var så bra tidigare.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Jag läste lite i grafikkortsdiskusen och det var en (kommer inte ihåg nicket) från stockhom som tydligen beställde samma kort den 29:e nov och fick det den 14:e dec, min bror beställde den 25:e nov och inte fick han något även att han borde legat högre upp på listan.

Dom utanför stockholm prioriteras alltså inte.

Alltså är inte mina teorier så helt fel ute.

Visa signatur

JA, jag kan vara spydig.