Swecklockers css clan?!?!?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dzidzius
OK, servern uppe!

dzidzius.kundutech.com är adressen.

Addat

Permalänk
Medlem

Min temporära server är uppe nu.

Dessa adresser ska ni adda på msn:
X - Klanledare
moodhoods@hotmail.com - Serveransvarig
dzidzius@kundutech.com - Jag. "Vice" serveransvari

. Så fort någon går in så addas ett antal bottar, så att servern inte är helt död när man kommer in.
Banan är de_dust2 för tillfället tills det blir lite aktivitet på servern.

Vi har också en egen Teamspeak server!

Klienten får ni av någon av ovanstående personer på msn, eftersom www.teamspeak.org är nere just nu.

Server address: swec.servecounterstrike.com:1337
Nickname: <dittnick>
Ställ in på Anonymous
Server password: xxxx

En hemsida behöver också fixas, förmodligen kommer jag också bli tvungen att ta hand om det också om det inte blir något från någon intresserad.

Så ser det ut just nu! Några fler intresserade?

Permalänk

Ja men det är ju bra att du berättar för alla våran ts server här FAN VAD JAG KOMMER FÅ BANNA ! .. jag hade ju redan sagt te alla medlemmar ffs!

Edit: skit samma vi byter sen :P.. menmen tack för servern bra ping och allt, fixa lite rank etc .. den tycker jag alla skall in på om ni spelar css ;)-,,, samt att vi 3 du sa blir admins, men tart över MSN.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
Ja men det är ju bra att du berättar för alla våran ts server här FAN VAD JAG KOMMER FÅ BANNA ! .. jag hade ju redan sagt te alla medlemmar ffs!

Edit: skit samma vi byter sen :P.. menmen tack för servern bra ping och allt, fixa lite rank etc .. den tycker jag alla skall in på om ni spelar css ;)-,,, samt att vi 3 du sa blir admins, men tart över MSN.

Ojsan Sorry. Jag visste inte att det var hemligt, ville bara få lite aktivitet´.

EDIT: Jag är helt n00b med server konsollen. Vad är RANK och hur gör jag för att fixa det?

Permalänk

ja hoppas det är någon som svarar

ja det är klart att vi skall ha en aktiv clan men som sagt alla medlemmar vet server etc.

Permalänk

vaa har ni folk redan, tycker att man ska ha uttagning och allt typ vem som hopparlängs mm

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
vaa har ni folk redan, tycker att man ska ha uttagning och allt typ vem som hopparlängs mm

Jag skulle ändå vinna! xD

Permalänk
Medlem

Har ni någon IRC kanal än? Så man kan få tag på er om man vill möta er

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

min msn går bra =),, (resten av medlemarna är inte aktiva) (!!!)
så kul att idla en egen kanal

Permalänk
Medlem

det skulle vara najs.
blev det någon klan ?

Permalänk
Medlem

Klan och klan Vi skapade grupper och en IRC kanal men var ingen direkt aktivitet Haha skapligt att dra upp en nästan 4 år gammal tråd

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk

tjenna...

jag är också interisserad av att starta clan.