har db inte fraktfritt längre?

Permalänk

har db inte fraktfritt längre?

ja, på nya sidan hittar nån där vart man kan knappa in sin kod för frifrakt?

eller har de tagit bort det? en undran till nu, har de tagit bort möjligheten att spara sina kundvagnar?

ja jag har skrivit långtbak i datorbutikens nyadesign tråden men får inga svar av nån där, och dessutom så har den tråden urartat lite...

Visa signatur

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04

Permalänk
Hedersmedlem

Testa att maila dem

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

Jag har mailat dem tre gånger men får inga svar. Första mailet skickade jag i söndags.
De förlorade en kund på grund av detta.
Hoppas de tar sig i kragen och bättrar sig.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur fick man dessa koder?

Visa signatur

Ryzen 9800X3D @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.
YT kanal där jag meckar bilar: https://www.youtube.com/@saab900turboT16

Permalänk

bla här på forumet, finns en tråd om det. Kom även i veckomeddelandet ibland

Permalänk
Medlem

Denna sida har jag fått tips om: http://www.rabattkod.se/

Visa signatur

HTPC: Silverstone SST LC13| Hiper Type-R 480W| AMD Athlon X2| Asus M2NPV-MX| 2x2048 Corsair| OCZ SSD SATA 64Gb | Ljudnivå: Väldigt låg
SpelPC: P180 | XFX Core Edition 550W |AMD Phenom II X4 955 3,2GHz Black Edition| MSI 870A-G54 AM3 |Corsair 4GB | XFX RADEON HD6850 | Samsung SATA2 250GB | 3 Nexus 120mm |

Permalänk
Medlem

Fick detta svar på db.com idag...

Bäste Kund
Vi använder oss inte längre av rabattkoder på detta vis.

Med vänlig hälsning
Kundservice
datorbutiken.com

Tyvärr kommer de tappa kunder till de som har frifrakt....bl.a. mig som beställer saker från JME och Komplett istället.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel25
Fick detta svar på db.com idag...

Bäste Kund
Vi använder oss inte längre av rabattkoder på detta vis.

Med vänlig hälsning
Kundservice
datorbutiken.com

Tyvärr kommer de tappa kunder till de som har frifrakt....bl.a. mig som beställer saker från JME och Komplett istället.

komplett har väl inte fri frakt?

Permalänk
Medlem

dustinhome och JME har, finns det någon bättre än dustinhome??

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk
Medlem

Inwarehouse har fri frakt om du betalar via internetbank och det är ett rätt bra företag. Men Dustin är imho herre på täppan, de är ruggigt bra och hemskt snabba.

Permalänk
Medlem
Citat:

'

Komplett har inte fri frakt, JME har bara fri frakt vid beställningar som betalas med kreditkort och dessutom har DB.com skippat fri frakt i snart ett år och deras kundantal har snarare ökat än minskat, så du har fel på åtminstone två och en halv punkt.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
...dessutom har DB.com skippat fri frakt i snart ett år och deras kundantal har snarare ökat än minskat...

Faktaunderlag för påståendet? Jag har inte sett några siffror som tyder på att DB.com ökat.
Intressant om så är fallet...

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
'
Komplett har inte fri frakt, JME har bara fri frakt vid beställningar som betalas med kreditkort och dessutom har DB.com skippat fri frakt i snart ett år och deras kundantal har snarare ökat än minskat, så du har fel på åtminstone två och en halv punkt.

Datorbutiken har haft frifrakt fram tills de bytte till den nya designen. Det var iallafall fritt för de som hade tillgång till koden som finns på http://www.rabattkod.se

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Datorbutiken har haft frifrakt fram tills de bytte till den nya designen. Det var iallafall fritt för de som hade tillgång till koden som finns på http://www.rabattkod.se

japp, håller med dom har haft frifrakt ganska länge tills nu.

Visa signatur

HP Pavillion DV9005EA
www.cannabisera.se/overgrow.html

Permalänk

Korkat. Nu fick de då en kund mindre. Finns ingen som helst anledning att köpa från datorbutiken nu när de inte har fri frakt. Nu blir det bara att beställa från Dusin Home eller JME

Visa signatur

- Rasande Joel