Bugg/hax i nes på Duck Hunt?

Permalänk

Bugg/hax i nes på Duck Hunt?

Detta har jag stört mig lite på faktiskt sen jag såg det http://www.youtube.com/watch?v=4m6K9WphS6g finns det någon som lyckats med detta. Isf finns det mer sätt att göra det på? Det roliga med alla comments hälften säger att dom testat och det funkar andra hälften säger att det inte funkar. Själv låsning borde ju garanterat gå att göra. Men att spel låten buggar sig och låter exakt som Fågeln roger låten den är ju en annan femma. Om någon lyckas och på detta sättet eller på något annat så snälla lägg en post

Permalänk
Medlem

Verkar ju vara fake men jag har ingen aning. Låter ju lite konstigt med ljudet också. låter ju som att det är nån mobil.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk

skulle faktist tro att det är sant. många gamla spel buggar faktist på liknande sätt. dock hur han gör det är något jag är kritisk emot.

jag har själv spelat det spelet när jag var mindre o jag vet att de buggar rätt lätt
sen just den fågellåten har ju de själva sagt att de tagit därifårn ju

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
...sen just den fågellåten har ju de själva sagt att de tagit därifårn ju

Allvar? Har du ngn länk till mer info om detta? Verkar skitfräckt ju..!

Edit: Nä, fan. Det kan inte va sant, låter lite konstigt, precis som om de spelade upp den på en gammal mobiltelefon eller något. Bl.a 3310/30 hade ju ett program för att skapa enga ringsignaler, låter misstänkt likt iaf...

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
skulle faktist tro att det är sant. många gamla spel buggar faktist på liknande sätt. dock hur han gör det är något jag är kritisk emot.

jag har själv spelat det spelet när jag var mindre o jag vet att de buggar rätt lätt
sen just den fågellåten har ju de själva sagt att de tagit därifårn ju

Vet du någon bra sätt att bugga den precis så då? Allså att den låser sig skulle vara så jävla coolt att fixa det folket i skolan är skeptiska som fan till det.
En sa
- Det går ju inte Nes fanns ju fan långt innan låten-.-
Det är ju mö IQ den grabben har.

btw hans röst är cool