Visa signatur
NZXT H2 | Intel i5 2500K | MSI gtx 570 (Twin Frozr III) @930Mhz | 8 gb, 1600 mhz Vengeance | Corsair HX 650 | Asus Z68V-pro | Corsair SSD Force series, 60 gb
Tjena!
Ledsen att jag inte kunde komma på en mer passande rubrik, men jag vet verkligen inte vad felet är eller hur man kan sätta namn på skiten.
Problemet i fråga är att mitt tangetbord ibland fuckar upp sig totalt. näst intill alla knappar på tangetbordet blir snabbknappar, t.ex. om jag trycker på D så minimerar den alla rutor som är uppe så att jag kommer till skrivbordet, samma sak för M och N. Knappen B markerar "Show hidden icons" knappen nere i det högra hörnet (vid MSN osv.)
Enda sättet att fixa det på är att logga ut från kontot o logga in igen, har ingen aning om hur man fixar det på något annat sätt, och det är rätt jobbigt när man är upptagen med något annat, t.ex. dota eller liknande, och inte kunna skriva ordentligt.
Någon som vet om det räcker med något snabbkomado liknande det för att få amerikanskt tangentbord? (alt+shift)
Kan lägga till att knapparna inte blir snabbknappar, men slutar fungera helt om jag trycker in den högra Start knappen. Har även Vista om det är till någon hjälp (ja, drivrutin finns, dock var den tvungen att tankas från Microsoft och inte den vanliga tillverkarens hemsida). Har även lagt märke till att det främst händer när man spelar DotA.
Tack på förhand.
NZXT H2 | Intel i5 2500K | MSI gtx 570 (Twin Frozr III) @930Mhz | 8 gb, 1600 mhz Vengeance | Corsair HX 650 | Asus Z68V-pro | Corsair SSD Force series, 60 gb
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.