Permalänk
Medlem

okej tack för alla svar ! Jag väntar nog ett tag och köper mig en ny dator allt dett har bara gjort mig förvirrad :s

Permalänk

I min gammla Dell så tänkte jag byta moderkort men märkte att moderkortet satt tvärtimot en vad de vanligt brukar göra^^
Men efter det så blir det ingen mer Dell förutom en bärbar kanske men inte stationär

Skulle väl satsa på att samla lite mer pengar och köpa helt ny burk

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Medlem

Köp detta istället:
http://prisjakt.nu/optimize.php?p=195049,233647,220068,151068...
Kan inte riktigt rekommendera något av detta, pga den låga budgeten.
Inte farligt mycket dyrare än din chassibudget, förutsatt att du använder din gamla hårddisk. Har du ytterligare lite kulor, köp en till minnesmodul, en ny hårddisk, ett 4670/4830/4850 och ev ett bättre mobo.
Tror du måste lägga till en DVD-Brännare (dom är så billiga endå), då Dell oftast inte följer standarder på sådant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Seires
Köp detta istället:
http://prisjakt.nu/optimize.php?p=195049,233647,220068,151068...
Kan inte riktigt rekommendera något av detta, pga den låga budgeten.
Inte farligt mycket dyrare än din chassibudget, förutsatt att du använder din gamla hårddisk. Har du ytterligare lite kulor, köp en till minnesmodul, en ny hårddisk, ett 4670/4830/4850 och ev ett bättre mobo.
Tror du måste lägga till en DVD-Brännare (dom är så billiga endå), då Dell oftast inte följer standarder på sådant.

Okej , Jo jag har en DVD-Brännare ,

Permalänk
Medlem

Hej alla goda vänner!

Detta gjorde min fredag! Herregud vad längesedan det här var. Citerar mig själv "göra hål i moderkortet"?! Hur tänkte jag där?

Vad tuff jag var som 13 åring, skärpning!

Tack för att ni stod ut med mig och gav mig seriösa svar.