Var hittar man demon till Playstation 3 ?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Apr 2006

Var hittar man demon till Playstation 3 ?

Köpte precis ett ps3 då elgiganten hade bra pris på dem!

Undrar om man, som på xbox live, kan hitta lite kul demon på playstation store?

Hittar verkligen inget om demon någonstans. Är jag helt blind?

Gigabyte GA-MA790XT-UD4P, sAM3 // AMD Phenom2 X3 720 3.5Ghz @ 1.45v // Crucial DDR3 1333MHz 4GB (2* 2gb) // XFX Radeon HD5850 Black Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009

De finns där någonstans, man får leta runt. Det finns inget enkelt som att klicka in på "Demos" utan de ligger bland allt annat.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Lund
Registrerad
Apr 2006

Ajfan! Jo jag hittade något demo genom att söka. Men skit, det var ju riktigt kasst att dom inte ens gjort en kategori för det. Inte har man koll på vilka spel det finns demon till eller inte, det gör ju sökfunktionen rätt meningslös.

Tack för det snabba svaret iaf!

Gigabyte GA-MA790XT-UD4P, sAM3 // AMD Phenom2 X3 720 3.5Ghz @ 1.45v // Crucial DDR3 1333MHz 4GB (2* 2gb) // XFX Radeon HD5850 Black Edition

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009

Ja playstation store suger hårt för att använda milda ord, på xbox live har man lättare att hitta saker.

Senaste demot jag skulle ha ifrån PS-store hade jag läst på nätet att det va släppt, tror jag satt 20min eller nåt och svor innan jag hitta skiten.
Nu orkar jag inte ens gå in o kolla där efter nya saker.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2009
Skrivet av lk999:

Köpte precis ett ps3 då elgiganten hade bra pris på dem!

Undrar om man, som på xbox live, kan hitta lite kul demon på playstation store?

Hittar verkligen inget om demon någonstans. Är jag helt blind?

PS Store -> All Games A-Z-> "Ihålig ps3-handkontroll" (Demos).

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2006

EU-storen är helt värdelös när det kommer till struktur, US är mycket bättre.

Intel i7 6700k - Corsair H115i - Asus Maximus Hero VIII - Corsair DDR4 3000MHz Vengeance LED - Asus Strix GTX 1080 Ti - Corsair RM750x - Asus ROG Swift PG279Q - Samsung 840/850 Pro - Corsair Obsidian 750D - Asus Xonar Essence STX - Sennheiser HD650