Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Vad hände med Type-R:en?

Femhundran e för övrigt bara så cool

Type-R:en var ingen bil för mig märkte jag. Den är jätterolig och skapligt snabb men jag fastnade aldrig riktigt för den.
Iom att jag har ett nystartat företag dessutom så måste jag försöka skära ner på alla kostnader. En ny 500 med alla garantier innebär i stort sätt inga kostnader för mig förutom bensinen. Den är Skattefri, fri parkering i stan. Försäkringen är nästan lika med noll dom tre första åren.

500:an är även en utomordentlig reklampelare för företaget

Visa signatur

REFUSED

Permalänk

Uploaded with ImageShack.us

Jepp en riktig klenod. 1000kr. Inte fyrhjuligen då

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av H-can:

Type-R:en var ingen bil för mig märkte jag. Den är jätterolig och skapligt snabb men jag fastnade aldrig riktigt för den.
Iom att jag har ett nystartat företag dessutom så måste jag försöka skära ner på alla kostnader. En ny 500 med alla garantier innebär i stort sätt inga kostnader för mig förutom bensinen. Den är Skattefri, fri parkering i stan. Försäkringen är nästan lika med noll dom tre första åren.

500:an är även en utomordentlig reklampelare för företaget

Okej, ja 500:an har mycket karaktär som många av dagens bilar saknar Morsan verkar vara inne på en sådan också, hur det nu ska gå

Blir det någon E60 då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Okej, ja 500:an har mycket karaktär som många av dagens bilar saknar Morsan verkar vara inne på en sådan också, hur det nu ska gå

Blir det någon E60 då?

Ja en Mfünf blir det men antagligen så fort den annalkande snön försvinner igen till våren.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

Gah! hade helt missat att Empire of Silver hade kommit! Håller på att plöja Ken Follet nu för tillfället och han skriver ju så jävla tjocka böcker, så det tar lite tid! Men upplösningen av Conqueror måste man ju bara läsa sen!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Biljetter för att se dessa grabbar live

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Fast svart, två stycken.

Lite trist med kläder kanske. Men tyvärr ett måste.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Avstängd

Till luftgeväret för stående skytte > 20 meter

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

http://img508.imageshack.us/img508/3059/27199630.jpg

Fast svart, två stycken.

Lite trist med kläder kanske. Men tyvärr ett måste.

H&M is the shit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Förlåt för min okunnighet, men vilka är det? :$

Permalänk
Avstängd
Skrivet av nmc:

H&M is the shit

Usel hemsida dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av piGGen:

Det blev lite spel

http://laddauppbilder.se/?di=112866780234

Vilken skillnad det är att raka mot maskin.

Japp! "Morfars hyvel" is the shit! Finns inget som slår en sådan. Mmmmm!

Permalänk
Medlem
Skrivet av trollhattan:

Usel hemsida dock

Jag vet inte det ja. Kan väl varken säga bu eller bä. Den fungrar och gör sitt jobb. Mer kan man inte begära.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Förlåt för min okunnighet, men vilka är det? :$

Ser ut som Blind Guardian från tyskland.

Permalänk
Medlem

Var ett tag sedan, men är för nördigt, noobigt och kul för att inte posta. Detta är StarCraft spelguidebok jag köpte på GameStop. Den var knappast värd sina kronor när man ser till innehållet ur rent nyttoperspektiv (duh), men nog så roligt att inneha. Många kommentarer av högre spelare, allt från basic tips som alla känner till, till varianter på builds som helst används av bättre spelare. Jättenöjd bara pga nördfaktorn.
Till höger min senaste externa disk som jag knappt haft användning för. Har jag börjat få för mycket utrymme på datorn? :S

Detta är inget jag köpt, men har mycket med ovan bok att göra. På tåget från stan så satt jag bredvid en söt tjej som läste någon engelsk roman. Hon såg att jag kollade in min egen bok coh frågade om jag var ”inne i sånt”. Kort sagt svarade jag ett strategiskt ”mja” och så gav hon mig material hon fått från en konferens, ioma hon jobbar på Game, troligen i Västerås eller dylikt. Jag svalde och tackade.

Backup-extern-HD-in-action-shot av min WD Passport Essential SE 1TB. Har nu kopierat över alla sparade Youtubeklipp och gamla backuper, återstår 400 GB. Hela backupen tog en natt. Mycket nöjd med disken. På det hela är den snygg och behöndig. Enda nackdelen är väl att den är lite långsam och dyr, men vad gör det för en extern backup utan adapter?

Visa signatur

It's not that you don't comprehend what's laid out before you, or that you're unable to process. It's all about what you're to live up to, your position, an identity created by the expectations of your affiliation.

Permalänk

Dessa satans CA-moduler, när skiten väl börjar strula så köp en vanlig box istället för en ny modul direkt för, av min erfarenhet så är CA-modul det sämre valet i det långa loppet.
Har man ändå ett abonnemang så kan man ju få en bättre box (förmodligen) billigare än vad du gav för modulen.
Men men, hoppas det fungerar bra för dig i alla fall och att du är nöjd

Permalänk
Medlem

Det blev dessa två ifrån MediaMarkt:

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av apspektakel:

Dessa satans CA-moduler, när skiten väl börjar strula så köp en vanlig box istället för en ny modul direkt för, av min erfarenhet så är CA-modul det sämre valet i det långa loppet.
Har man ändå ett abonnemang så kan man ju få en bättre box (förmodligen) billigare än vad du gav för modulen.
Men men, hoppas det fungerar bra för dig i alla fall och att du är nöjd

Mjo, men 1 fjärrkontroll, för tv'n, bättre epg/guide, snabbare kanalbyte, mpeg4, inspelningsbar är lätt värt pengarna som ja spenderade på min ca-modul. Speciellt om den inbyggda boxen i tv'n är ruskigt bra...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Skrivet av UnDead:

Ser ut som Blind Guardian från tyskland.

Jepp.. Blind Guardian, de gör sjukt bra musik tycker jag.
Det var länge sedan de var i Sverige senast och jag måste ju se dem någon gång under mitt liv så det får bli nu i oktober.

Gå in på spotify och lyssna på top 5 av deras låtar, kanonbra, även de som inte är på toplistan.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpa:

Jepp.. Blind Guardian, de gör sjukt bra musik tycker jag.
Det var länge sedan de var i Sverige senast och jag måste ju se dem någon gång under mitt liv så det får bli nu i oktober.

Gå in på spotify och lyssna på top 5 av deras låtar, kanonbra, även de som inte är på toplistan.

Det gör du helt rätt i

Jag har dock inte lyssnat på nyaste skivan än men kör igång spotify nu.

Permalänk
Skrivet av trollhattan:

Usel hemsida dock

Det är därför man köper och prövar kläder irl...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Det är mycket snack och lite för lite bilder här..

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Det är mycket snack och lite för lite bilder här..

Så¨sant så sant

So far är jag galet nöjd med den
Och ja, det är den röda. Är så trött på telefon = svart plastklump.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Snart är hela samlingen komplett, saknas 5st:

17kr inkl frakt @ tradera

EDIT:
Köpte 2 spel nu med till Wii:t

Super Metroid

Kirby´s Adventure

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Blev Tales of Monkey Island Complete Pack på steam för 4.69€.

Permalänk
Medlem

Var längesen som man köpte något i teknikväg. Men det är alltid lika roligt att komma hem med något, stort som smått.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av belga:

Så¨sant så sant

http://i56.tinypic.com/10qwe1e.jpg

So far är jag galet nöjd med den
Och ja, det är den röda. Är så trött på telefon = svart plastklump.

Snygg telefon
Har en likadan, nu är det bara Android 2.x som saknas.

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Snygg telefon

Ja, när det kommer så blir det ett inköp, tror jag.

Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Snygg telefon

Skrivet av kode:

Ja, när det kommer så blir det ett inköp, tror jag.

Efter lite "moddar" i form av storrensning (ut med operatörs-skräp) och byte av lite standard-saker (hemskärm, mail-klient och sånt) så är ändå 1.6 riktigt ok. Kanske en gnutta seg när den ska köra igång skärmen och/eller byta till horizontellt läge vilket jag tror kan bli bättre med 2.x, men det är inte något problem nu heller

Helt klart värd varenda krona redan nu om man bara lägger ner en stund på att ställa in allt som man vill ha det.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Civilization V (ÄNTLIGEN)

Iphone 4 + "stå-laddare" och gamla 3G:n såld!

QNAP NAS + 2x 1,5tb seagate diskar i raid1 till att börja med.

Ett par fler bluray filmer till samlingen!

Min andra bil i "Lemans vinnare" samlingen diecast i metall från Exoto (Silk Cut Jaguar XJR-9LM, 1988)

Ny tavla till vardagsrummet, ska upp nånstans snart iaf!

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!