Permalänk
Medlem
Skrivet av Foraek:

Grattis får jag väl säga.. Förstår dock inte varför du måste ta bilen på kredit? Känns som alla gör det år 2010.. Vad är det frågan om? Visst, alla vill ha något nytt.. Men vad är grejen? Hoppas du får mycket nytta av bilen i alla fall..

Visa signatur

Mac mini | M2 | 24 GB LPDDR5 | 512 GB SSD | macOS 15.2 Sequoia

Permalänk

Borrhammare Cotech

Det är ju ingen Hilti, men duger Jag ska ju inte göra hål i betong varje dag direkt.

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem

Vad gick den på och fungerar den?? Hoppas jag får igång min imorn då projektorduk och lite hyllor ska upp. Annats blir det till o köpa nytt Ska slänga upp lite bilder på söndagens köp men hinner inte innan jobbet som jag åker till NU!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

beställde en HTC Desire HD i morse.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1331891:

Grattis får jag väl säga.. Förstår dock inte varför du måste ta bilen på kredit? Känns som alla gör det år 2010.. Vad är det frågan om? Visst, alla vill ha något nytt.. Men vad är grejen? Hoppas du får mycket nytta av bilen i alla fall..

Är väl inte så ovanligt att ta lån för att köpa bil? Jag hade in 200k liggandes hemma för en bil så jag lånade lite istället

Visa signatur

"If Violence doesn't solve your problem, you're not using enough"

Permalänk
Medlem

En skjorta, körhandskar inför skotersäsongen och ett glast till hjälmgogglesen.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem

Blev ett par nya läderhandskar, denna gången från Hestra. En otroligt mycket bättre kvalitetskänsla än mina gamla handskar från Brothers. Gick även förbi SF-bokhandeln och kunde inte stå emot att köpa Phoenix Wright mangan.

Blev nästan så att jag köpte en Gloverall duffel på Ragtime, men den var för stor för mig tyvärr. Skicket var dock helt okej, så om någon här från Göteborg är på jakt efter en duffel så kanske den fortfarande finns kvar, storlek UK44 har jag för mig, verkade dock något större än en svensk 54:a.

Visa signatur

i7 920 4,0 Ghz / Corsair 6gb DDR3 1600 MHz / Asus P6T Deluxe V2 / Noctua NH-U12P / 2X GTX 285 SLI / Asus Xonar Essence STX / Intel X25-M G2 160

Permalänk
Medlem
Skrivet av laaf:

http://forumbilder.se/images/f12201054330P1896.jpg

En skjorta, körhandskar inför skotersäsongen och ett glast till hjälmgogglesen.

Fick också hem ett paket från ridestore idag. Syrran som öppnade dörren, tydligen någon random guy som kom o leverera paketet. Tackar man ju inte nej till, speciellt när frakten var gratis.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Fick också hem ett paket från ridestore idag. Syrran som öppnade dörren, tydligen någon random guy som kom o leverera paketet. Tackar man ju inte nej till, speciellt när frakten var gratis.

Radom guys *drool*

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick precis detta på posten:

Slips, näsduk och manschettknappar. Tjusigt värre

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Medlem

köpt lite film idag

det blev:
The Pacific (Blu-ray)
Dawn of the Dead (Blu-ray)
Beck - Deluxe Box nr 74 av 3500

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem

Inte för att vara sån, men är det inte lite platt att köra slips, näsduk och manschettknappar i exakt samma färg och mönster?

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem

Fick min Palm Pre idag

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX3060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk

Senaste inköpen :

Förhandsbokande på pccity för 379 kr

Kurslitteratur!

Måste lukta lite gott med!

Köpte mig en rejäl tandborste för en gång skull

Visa signatur

Stationär Dator : FD define r3|Corsair RM 750W|i7 4770K +NH-U9B SE2|Z87-DS3H|ASUS R9 290 4GB DirectCuII|A-data 1600 DDR3 8GB|2TB + 1TB + 1 TB + 120Gb SSD
Bärbar dator : Acer Aspire TimelineX 5820TG

BeErNwHiSkY:Beer and Whisky!

Permalänk
Medlem

"Ny" bil, BMW 528 e28. Mycket rolig bil!

Visa signatur

If in doubt, flat out!

Permalänk
Medlem

Type-R

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk
Medlem

Jag är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad :D!!!

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce RTX 3070 | 32 GB DDR4 3600MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Samsung 970 EVO 1TB |
Gigabyte X570 AORUS ULTRA | Corsair RM750X V2

Permalänk
Medlem

Fable II och III

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loaded:

Inte för att vara sån, men är det inte lite platt att köra slips, näsduk och manschettknappar i exakt samma färg och mönster?

Inte nödvändigtvis. Men för det mesta så blandar jag.
Sällan jag har slips i jobbet men ofta piggar det upp med en snygg näsduk samt manschettknappar.

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Avstängd

Har ingen bra kamera alls, och mobilens 1,3Mpixel skall vi inte ens prata om. Så de blir bilder från inköpsstället helt enkelt!
Jag investerade tre saker som gör livet livet enklare.

Source Vätskesystem för Stridsväst 2000.

Helt underbar. 2,5L vatten istället för 1L, och bort med fältflaskan som är i vägen.

Alta Tactical Knäskydd.

Recon Pannbandshållare för Mag-Lite.

Helt plötsligt kan man använda båda händerna när man utför uppgifter som kräver ljus.

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem

Kanske är H-can's gamla

Permalänk
Medlem

Det senaste inköpet blev en b-truck utbildning på Atlet Hoppas att kunna få ett bättre arbete efter denna

Permalänk
Skrivet av nussse:

Vad gick den på och fungerar den?? Hoppas jag får igång min imorn då projektorduk och lite hyllor ska upp. Annats blir det till o köpa nytt Ska slänga upp lite bilder på söndagens köp men hinner inte innan jobbet som jag åker till NU!!

Jag är kanske lite sent ute, men den kostar 700 kr och betongväggen hade ingen chans.
Så ja, den funkar bra.
Borrhammare Cotech

Visa signatur

i5 3570K 3,4GHz | Noctua NH-C12P SE14 | Cooler Master HAF XB EVO | Asus MAXIMUS V GENE | G.Skill 8GB 1600Mhz Ripjaws X | FD Newton R2, 800W 80+ Modulär | MSI Radeon R9 280X 3GB | Samsung SSD 830 256 GB | www.muforce.se - Quake Live clan

Permalänk
Medlem
Visa signatur

The power of GNU compiles you!
"Often statistics are used as a drunken man uses lampposts -- for support rather than illumination."

Permalänk
Medlem

Mm gamla objektiv

Permalänk
Medlem

blev lite mer film idag

Ghostbusters 1 och 2
Total Recall

Har även beställt två nya tröjor:

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk

2 stycke parfymer.

Permalänk
Skrivet av Rolle90:

blev lite mer film idag

Ghostbusters 1 och 2
Total Recall
http://cinemaworld.se/wp-content/uploads/2010/11/totalrecallg...

Har även beställt två nya tröjor:
http://cinemaworld.se/wp-content/uploads/2010/11/tshirt.jpg

vart köpte du tröjjorna?

Permalänk
Medlem
Skrivet av yeah_dude:

vart köpte du tröjjorna?

google är din kompis. emp-online.com

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.