Fundering kring tidigare tips:
Nu vet jag inte hur mycket effekt plattformen i sig drar men om du vill ha 2 stycken 3.5" så undrar jag om du klarar dig på 65W (eller om det är 60W ... olika siffror på olika ställen), alltihop drar en del effekt vid uppstarten iaf och som du själv funderade på, utrymmet i lådan verkar också snålt för ditt projekt.
Storlek:
Rubriken säger "minimalistiskt system" men jag tycker väl att det är mer en liten lagringsdator.
Mina egna projekt: hem.bredband.net/Z68 (Z8 finns även inlagd i Sweclockers galleri: Mini-ITX-dator i ek). Själv är jag lite "besatt" av att datorer ska vara TYSTA och sedan är det mest kul att bygga smått ;).
Låda:
Det är inte lätt att tipsa om specifika lådor då man har olika syn på utseende och krav på lådan. Du har redan hittat ett bra ställe att leta på (Prisjakt) och min rekommendation är att öka budgeten för lådan, jag tror att det blir svårt att hitta en tyst och bra låda med din nuvarande budget (500-1000kr.).
Lagring:
Fundera även över vilka hårddiskar du vill ha nu och hur det kan se ut i framtiden. Det är väldigt bra pris på 3.5" men priset på 2.5" är rätt ok också och de är mindre, tystare och effektsnålare. I dagsläget kan man t.ex. köpa 1TB 2.5" för ca. 800kr. Beroende på val av antal och storlek på hårddiskar, så kan valet av låda skilja sig åt ordentlligt.
Slutligen:
Jag föreslår att du läser igenom den här tråden - SFF-tråden (bilder och diskussion) - där finns säkert en del idéer som du kan dra nytta av.