DustinHomes julklappsutdelning 2010 (fusk, trolleri och osportslighet beivras)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Liten recapp då

08:04 - Frågan vet jag ej
09:11 - Vart har Dustin sitt lager (Svar: Rosersberg)
10:32 - Vilket år startade dustin (Svar: 1984)

08:04 - Vem är Dustins VD (Svar: Per Eriksson)

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk

Gött! 40min åt hel#¤%te! Yippie!!

Visa signatur

i7 930; RAMPAGE III GENE; 2st GV N470D5-13I-B; TR3X6G1600C8D; AX1200W; X25-M G2 160GB; U2711; EK-CoolStream RAD XT 120(2st) & 360; EK-DCP 4.0; EK-FC470 2st; EK-Supreme LT; mm...

Permalänk
Medlem
Skrivet av MasteraCe:

Första frågan var "Vem är Dustins VD?" Svaret var Per Eriksson .. den kunde inte jag

Den missade jag också, men den gick bättre på andra frågan

Visa signatur

Citera om du vill ha ett svar. Tack.

Permalänk

dustin borde korta ner tiderna lite. Att refresha halva dagen tar kål på musklerna och julen blir inte bättre om man inte får nåt

Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Medlem

Ja, fuck it nu. Bättre att jobba en stund än att slösa tiden här. Blir väl samma värde på saken man vinner, som på pengarna man tjänar på att jobba

Visa signatur

Om jag skitet pengar, hade jag suttet och krystat i just denna stund.
Asus P8Z68-V || i7 2600K 3,4GHz @ 4,3GHz || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Samsung 830 128GB || Gigabyte GeForce GTX 970 WF 3X OC 4GB || Corsair RM850 850W || Fractal Design Define XL || Antec KÜHLER H2O 620 || Acer 27" Predator XB271HU

Permalänk

Slösa tid på detta och bli sur på julafton känns jävligt onödigt om det inte är så stor chans att vinna

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

Om ni kör tillägget check4changes för firefox så kollar den efter ändringar på sidan och uppdaterar automatiskt. Om nåt ändrats så blinkar taben och ljud kan spelas upp beroende på inställningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av stofe:

Du får skicka ett brev till dustin! " jag satt hela julafton men vann inget, ni har förstört min jul!!!! " Sen om du har tur kanske de skickar en tröstpresent.

(Obs, läses med en smula humor)

Skulle gärna ha skrivit brevet om jag inte vann

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Slösa tid på detta och bli sur på julafton känns jävligt onödigt om det inte är så stor chans att vinna

tyst jag ska vinna... måste vinna

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

när blir nästa omgången då?
11:32???

Visa signatur

Kan din dator göra det här?

Permalänk

Tog 2 sekunder på mig innan jag svarade....RÄTT!!!
Och även sambon lyckades roffa åt sig en, efter att hon väntade att klicka i 4 sekunder.
Artikelnummer är samma som alla andra fick än så länge: 5010544377

Måste berömma Dustin också då de har lyckats med ett mycket bättre system detta året.
Sidorna laddade snabbt samt frågorna var bra.

Har försökt i tre år nu och antagligen spenderat 3-4 timmar varje jul... ÄNTLIGEN!

Permalänk

Skulle varit surt om man sitter här i timmar och får en dvd eller liknande

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem
Skrivet av darkwingduck:

dustin borde korta ner tiderna lite. Att refresha halva dagen tar kål på musklerna och julen blir inte bättre om man inte får nåt

Jo jag håller med, dom kör ju kortare tid i år så min förhoppning var samma antal fast oftare.. men det skulle egentligen räckca om dom körde typ 07:00-12:00 fast tätare.. det skulle vara optimalt!

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HobbeKoff:

Tog 2 sekunder på mig innan jag svarade....RÄTT!!!
Och även sambon lyckades roffa åt sig en, efter att hon väntade att klicka i 4 sekunder.
Artikelnummer är samma som alla andra fick än så länge: 5010544377

Måste berömma Dustin också då de har lyckats med ett mycket bättre system detta året.
Sidorna laddade snabbt samt frågorna var bra.

Har försökt i tre år nu och antagligen spenderat 3-4 timmar varje jul... ÄNTLIGEN!

Nice!

Förstår inte hur hon kunde få en dock, min sambo väntade typ en sekund men fick ändå inte.. aja

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Jo jag håller med, dom kör ju kortare tid i år så min förhoppning var samma antal fast oftare.. men det skulle egentligen räckca om dom körde typ 07:00-12:00 fast tätare.. det skulle vara optimalt!

Vemfan orkar gå upp vid 07 en julafton?
Pensionärerna har inget konto på dustinhome

Permalänk

Så gött, fick en vid tiosläppet, klart svåraste året hittills. Bra på ett sätt att de ändrat förfarandet, förra året var det tråkigt mycket fusk. 2007, 2008, 2009, och nu 2010 har DustinHome varit snälla och givit mig julklapp. Det tackar jag för.

Visa signatur

NO MAAM

Permalänk
Skrivet av MasteraCe:

Nice!

Förstår inte hur hon kunde få en dock, min sambo väntade typ en sekund men fick ändå inte.. aja

Kanske något extra slumpnings-/lottningssystem. (Gissning)

Eller att sidan laddades snabbare, så att den sammanlagda tiden ändå blev kortare.

Sitter på ComHem XXL 100 och har 4ms ping enligt Bredbandskollen till Malmö från Hässleholm.
Till ping.sunet.se har jag 7ms och 8 hopp. Sen är båda datorerna snabba och optimerade.

Permalänk
Medlem

Kul det är att vissa har fått varje år medans andra inte har fått ett enda år (trots försök)

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fan... fråga igen, och var för långsam.. igen

Visa signatur

The cookie goes *crumble*.

Permalänk
Medlem

Woohoo! Fick en!

Vågar man vänta tills imorgon? Tänkte kika om dem har något intressant under mellandagarna.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem

helvete

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem

fan även om man svarar rätt hinner man ju inte :S

Permalänk
Medlem

vad var svaret?

Visa signatur

I could tell you a UDP joke, but you might not get it.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Svar: Danmark

FICK EN YES!!

Visa signatur

MB: Z390 Aorus Master | CPU: Intel Core i9 9900KS | CPU-Cooler: Corsair Hydro H150i PRO RGB Push/Pull | Mem: Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200MHz 14-14-14-34 | GFX: Asus ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti OC 11GB | PSU: Corsair RM1000i | SSD 1: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | SSD 2: Samsung 980 Pro 2TB NVMe | Sound Card: Creative Sound BlasterX AE-5 | Case: FD Define R6 TG | OS: Win 11 Pro | Peripherals: Asus ROG Swift PG279Q | Dell U2719D | Corsair K100 RGB OPX | Corsair Scimitar Wireless | Corsair Gaming MM700 RGB Extended 3XL | Kingston HyperX Cloud Alpha S Blackout | ModMic Wireless | Logitech Z623 | DXRacer Drifting | unRAID Server: 38TB

Permalänk
Medlem

Yes! Fick en!!

Permalänk

Heh, trodde aldrig jag skulle få någon, refresha TVÅ gånger för att strökolla, så dyker frågan upp trots allt

Tyckte jag satt i en evighet och läste frågan men lyckades ändå få en klapp :] Kanske sparas sessionerna för varje klapp en stund?

Edit: Tack för julklappen dustin, nu blir det att köra lite bf vietnam istället

Permalänk
Medlem

Ush >: (
hann inte

Visa signatur

ASRock p67 extreme 4 | OCZ 240gb SSD + 320GB WDC + 1TB WDC GP | Intel Core i7 2600k | Nvidia Geforce GTX970 | 16gb Crucial Ballistix | Antec HC pro 1200w | Fractal define R2

Permalänk
Medlem

CRAP..
Var troligtvis något bra eftersom den omgången gick så fort..