Seagate barracuda 4 60gb 7200

Permalänk

Seagate barracuda 4 60gb 7200

Har hört att detta är rena skräpet????????

Visa signatur

Fredde

Permalänk
Medlem

Har ett par 60gb Barracuda IV. De fungerar bra. Vet inte vad du har för källor. Kanske de syftade på användning av BIV i RAID?

Visa signatur

Antec Sonata II | Seasonic S12II 380W | Asus P5B | C2Q Q6600 | Scythe Ninja Plus B | 2x1024 Corsair | PowerColor Bravo X700 PCIe | 500GB + 160GB Seagate

Permalänk
Medlem

Hur då rena skräpet? Och varför är du arg?

Visa signatur

No Tomorrow

Permalänk

Jo skall få hem-pc från jobbet och kan inte välja bort seagaten.
Min trogne data guru (vi kan kalla han m) säger att det är en budget disk
Datorn i övrigt är helt OK.

Visa signatur

Fredde

Permalänk
Medlem

Jag tror inte din trogne dataguru är speciellt insatt i den saken om han säger så. Seagate diskarna är mycket bra diskar som dessutom är extremt tysta.

Visa signatur

Fractal Design Node 304, Asus Z170I Pro Gaming, Intel Core i5 6600K, Be-Quiet Pure Rock, Kingston HyperX Savage DDR4 300MHz, Gigabyte GeForce GTX1060 WF OC 3GB, 3st SSD + 1st 2TB WD Green, Corsair RM650x 650W

Permalänk

OK, litar på er Tack för hjäpen

Visa signatur

Fredde

Permalänk
Hedersmedlem

Seagate Barracuda IV är en av de mest populära diskarna just nu, de är hyfsat snabba och de tystaste 7200RPM-diskarna på marknaden. Din "dataguru" behöver nog läsa på lite..

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

din dataguru är en stor n00b

Permalänk
Medlem

Jag tycker "M" borde skaffa sig lite kompetens innan han uttalar sig om sånt han inte förstår sig på

Visa signatur

,( ,( ,( ,( ,( ,( ,( ,(
`-' `-' `-' `-' `-' `-' `-' `-'

Permalänk
Medlem

Kan rekommendera M att läsa www.tomshardware.com
recensioner om de olika hårddiskarna som finns på marknaden

Permalänk

OK nog sagt om detta jag skall trycka upp han mot väggen när jag kommer hem.

Visa signatur

Fredde

Permalänk
Hedersmedlem

*låst*
Sluta snacka skit.