Permalänk
Medlem

Snygg men frågan är hur rödavita händer man har efter att man har spelat

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Audeze Maxwell Headset | Corsair MM350 Extended Musmatta | Final Mouse UltralightX | Steelseries Apex pro Tangentbord

Permalänk
Medlem
Skrivet av nino:

Snygg men frågan är hur rödavita händer man har efter att man har spelat

Du borde inte få några alls, med tanke på att det är flera lager tunn lack.

Visa signatur

Citera så hittar jag ditt svar.

Permalänk
Medlem

Snygg nyans på den röda färgen

Permalänk
Medlem

jag vet att 42 är meningen med livet, universum och allting. Måste bara fråga: är det därför du valde "42"? Och jag är ganska säker på att det inte är samma kontroll, den röda och den vita

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

jag vet att 42 är meningen med livet, universum och allting. Måste bara fråga: är det därför du valde "42"? Och jag är ganska säker på att det inte är samma kontroll, den röda och den vita

Min kompis gillar det numret fråga mig ej varför

Så klart det är samma använde lite magi bara

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Min kompis gillar det numret fråga mig ej varför

Så klart det är samma använde lite magi bara

Okej

Ja, helt plötslig blev den trådlös ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Okej

Ja, helt plötslig blev den trådlös ^^

Som sagt, Magic

Någon som är intresserad att få sin kontroll eller dylikt målad?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Som sagt, Magic

Någon som är intresserad att få sin kontroll eller dylikt målad?

hahaha teach me, oh master.

tyvärr inte jag. Tycker sådant är alldeles för roligt för att låta någon annan göra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

hahaha teach me, oh master.

tyvärr inte jag. Tycker sådant är alldeles för roligt för att låta någon annan göra

It's A secret.

Okej, då får man hoppas att någon annan vill då

Men On Topic nu-ish

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

It's A secret.

Okej, då får man hoppas att någon annan vill då

Men On Topic nu-ish

hahaha

Juste fan. On topic. Ja, det är onekligen ett utmärkt arbete, men jag undrar, har du lackat den där... knappen mellan joy-sticksen också, eller var den mörkare från början?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

hahaha

Juste fan. On topic. Ja, det är onekligen ett utmärkt arbete, men jag undrar, har du lackat den där... knappen mellan joy-sticksen också, eller var den mörkare från början?

Om du menar D-Pad den som är som Joy-stick fast med "knappar" så sprayade jag den först svart, sedan lack

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Om du menar D-Pad den som är som Joy-stick fast med "knappar" så sprayade jag den först svart, sedan lack

Ja vad bra, då såg jag inte i syne Jävligt fint iaf! Hade dock önskat att du slipat hela skiten och lackat "42" och korset i mer... klar-vitt. Nu har dom typ, den där tråkiga XBOX-VITT... :/ Ser det ut som på bilderna? kanske är mer "klarvitt" IRL? Eller så är min skärm fel kalibrerad.

EDIT: Kollade igen och ändrade inställningar på skärmen. Jag hade fel. Såg mycket bättre ut!

Permalänk
Medlem

Snyggt. Hoppas färgen inte släpper.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Ja vad bra, då såg jag inte i syne Jävligt fint iaf! Hade dock önskat att du slipat hela skiten och lackat "42" och korset i mer... klar-vitt. Nu har dom typ, den där tråkiga XBOX-VITT... :/ Ser det ut som på bilderna? kanske är mer "klarvitt" IRL? Eller så är min skärm fel kalibrerad.

EDIT: Kollade igen och ändrade inställningar på skärmen. Jag hade fel. Såg mycket bättre ut!

Dem är klarvita, bara slitna

Visa signatur

Permalänk
Medlem

42, Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, Gaming and Everything

Visa signatur

LOL! Check this out! :)

Permalänk
Medlem

Kanske dela med dig av hur du gjorde?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeval:

Kanske dela med dig av hur du gjorde?

Det står tidigare vad vad är det du undrar?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Fast jag menar en guide hur man modar den? den här visar bara före och efter bilder.. liksom en steg för steg guide.. vill moda min kontroll

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yeval:

Fast jag menar en guide hur man modar den? den här visar bara före och efter bilder.. liksom en steg för steg guide.. vill moda min kontroll

Det kanske kommer men inget jag har planerat att göra.

Annars kan jag göra det åt dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

läste du alls under bilden?

citat:
"Ja, så här såg den ut i början (Inte samma kontroll, men ja, ni förstår ) med andra ord, tråkig och ful."
/citat

=P

Visa signatur

Den är så gammal så specifikationerna är suddiga...

Permalänk
Medlem

Riktigt nice

För er som vill måla men ej har airbrush rekommenderar jag montana gold + passande munstycken.

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av ODDNAME:

Riktigt nice

För er som vill måla men ej har airbrush rekommenderar jag montana gold + passande munstycken.

Jag tror black blir bättre eftersom det är så lågt tryck i Gold, har själv Montana Gold, men som sagt, det känns som trycket är alldeles för lågt.

EDIT: Och ytan blir helt rugglig, spelar ingen roll om det är kallt/varmt nära/långt ifrån.
ända sättet du får en "slät" yta är om du lägger ett lager som är ca 3 mm....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag avskyr Xbox 360 (riktig ps3 fanboy) men jag måste erkänna att detta var den snyggaste Xbox kontrollen jag sett!

Permalänk

Riktigt tjusigt, lägg gärna upp fler bilder på andra saker du målat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henke103:

Jag avskyr Xbox 360 (riktig ps3 fanboy) men jag måste erkänna att detta var den snyggaste Xbox kontrollen jag sett!

Tackar

Skrivet av Death On Wings:

Riktigt tjusigt, lägg gärna upp fler bilder på andra saker du målat.

Så klart jag gör det, men jag har faktiskt inte målat något annat, (bortsett från modeller) dock så har jag en XBOX kontroll på väg från en som vill ha den målad

Några fler som vill det?

EDIT: Vill ni ha en slät yta använd INTE Montana Gold

Visa signatur

Permalänk
Medlem

There, has now been an Update.

Nytt Projekt på G. Kontrollen står PanicOutPut för

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan du inte göra den vita fula du hade i början typ... grön? Eller gul, eller blå, eller what ever! Bara för att?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Kan du inte göra den vita fula du hade i början typ... grön? Eller gul, eller blå, eller what ever! Bara för att?

Trust me, I want, men det är inte min kontroll och min kompis vill inte måla den

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av pAcKiE:

Trust me, I want, men det är inte min kontroll och min kompis vill inte måla den

Hur kan man inte VILJA måla den?! Shit Har en här hemma som jag funderar på att lacka om ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Hur kan man inte VILJA måla den?! Shit Har en här hemma som jag funderar på att lacka om ^^

Vet inte, fråga mig inte xD

Okej, vilken färg hade du tänkt?

Visa signatur