Permalänk
Medlem
Skrivet av ODDNAME:

http://farm5.static.flickr.com/4089/5057618484_a927e9ac15_z.j...

Har man redan en stor fräs så får man skaffa en liten 3Dskrivare man kan ha på skrivbordet

Fett najs!

Permalänk
Medlem
Skrivet av sh4dy_05:

http://data.fuskbugg.se/skalman02/DSCF7395.jpg

Gått ett tag nu och funderat på vad man ska införskaffa för ny mobil, och skrevupp mig på IPhone 4 väntelistan förra veckan men slutade tidigt idag så drog in i en Telia butik och gick inte att hålla sig, trött på SE nu, så blev en uppgradering till en Nexus S. Nexusen van över Desire Z då skärmen kändes skarpare och bättre och sånt på Nexusen. Får hoppas den håller måttet nu.

Tvivlar starkt på att den kommer att göra dig missnöjd! Fick min häromveckan och har bokstavligt talat inte kunnat hålla fingrarna borta från den.

Permalänk
Medlem

Där här är väl mina senaste älskningar. Har dock inte hunnit köpa film än..

Permalänk
Medlem
Skrivet av August:

Idag var jag inne på Classe och köpte en ny väckarklocka:

Prolouge wake up light.
»Länk«

Testade den och nu ligger den i förpackning igen och ska återlämnas.
Ljuset från displayen går ej justera och den lyser vansinnigt starkt, den lyser lätt upp ett nattmörkt rum. Knapparna så tröga så man måste hålla i väckarklockan/lampan med ena handen och sedan trycka på knapparna för att över huvudtaget kunna justera utan att flytta den. Den personen som gjort menysystemet bör gå om skolan eller få sparken, användarvänlighet noll. Idiotiskt upplagd meny. En vippbrytare på höger sida känns direkt från förpackning utsliten ut, noll "känsla". Löjligt dåligt ljud i radion.

Den säljs nu hos Classe för 199:-, ord pris 499:-. Det känns som ett bra pris men köp inte, bara skräp.

Jag gick på samma mina. Jag köpte en Philips wake up light istället och den är jag supernöjd med!

Glömde ett "istället" så innebörden blev en annan
Visa signatur

[MSI X470 GAMING PLUS] - [AMD RYZEN 3700X] - [G.SKILL F4-3200C14D-16GTZKW] - [Palit GTX 1080] - [Kingston 1TB NVME] - [Corsair HX 750W] - [Noctua NH-D15] - [Fractal Design XL R2] - [Acer XB270HU]

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToOkie:

Olympus:en var inte lite cool

Permalänk
Medlem

Inköp och inköp,..jag fick boxen gratis som tack genom en premie.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av usb:

Tvivlar starkt på att den kommer att göra dig missnöjd! Fick min häromveckan och har bokstavligt talat inte kunnat hålla fingrarna borta från den.

Tvivlar jag med på, sjukt nöjd och då har inteens mitt nya abonemang med gratis surf börjat gälla, använt Wi-Fi:n hemma dock och är otroligt nöjd med mitt köp såhär långt flyterpå som en dröm, precis det jag vart ute efter och gillar att kunna synka allt mellan google.

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Idag var jag inne i stan och köpte mig en ny kaffebryggare (Electrolux EKAM200) för 1495kr. kaffebryggare med inbyggd kvarn, och det går att programera in auto start etc.

Jag köpte även Playstation Move, men valde att lämna tillbaka dom, då jag ångrade mitt köp.

Jag har även beställt Friday the 13th Ultimate Collection från Tradera för 670kr med frakt.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Skrivet av nmc:

Olympus:en var inte lite cool

Den kommer få hänga med mycket i vår/sommar

Permalänk
Medlem

Inte direkt nyköp men jag hade en tidigare i ca 1.5 år och den började krångla så jag gick och fick en ny på webhallen utan kostnad Grymt nöjd iallafall!

Permalänk
Skrivet av ToOkie:

Mer analogt åt folket! Väntar nyfiket på resultaten

Permalänk

Logitech MX518 och SteelSeries QcK mini

Microsoft SideWinder X4

BenQ TFT 24'' G2420HDB

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Medlem

Nya bakhögtalare
Nytt hifi-rack
Ny andraskärm, Dell UltraSharp U2311H (kändes smartare att ha en 16:9-skärm då jag mest ser film/serier på den)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk
Skrivet av KniFF:

Nya bakhögtalare
Nytt hifi-rack
Ny andraskärm, Dell UltraSharp U2311H (kändes smartare att ha en 16:9-skärm då jag mest ser film/serier på den)

Treffliga krejjer krappen

Visa signatur

Asus Sabertooth | i7 950 @ stock | Corsair H70 Schythe GT 1450 RPM PnP | XFX 6970 CrossfireX | 6 GB Corsair DDR3 @ 1600MHz | Corsair Force 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | 1 TB Lacie extern | Corsair HX 850W | Win 7 64-bit | Cooler Master HAF X |

Vill du vara säker på att få svar? Använd "citera"-knappen!

Permalänk
Skrivet av KniFF:

Nya bakhögtalare
Nytt hifi-rack
Ny andraskärm, Dell UltraSharp U2311H (kändes smartare att ha en 16:9-skärm då jag mest ser film/serier på den)]

Hur tycker du XTZas frontare fungerar? Har alltid varit sugen på ett par då XTZ gör så j*vla stilrena prylar. Vart helt förälskad i 10"subben från dom när jag hade den..

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Skrivet av TroNi:

Hur tycker du XTZas frontare fungerar? Har alltid varit sugen på ett par då XTZ gör så j*vla stilrena prylar. Vart helt förälskad i 10"subben från dom när jag hade den..

Jag tycker de fungerar väldigt bra till mitt användningsområde vilket framförallt är film. Givetvis går tankar om uppgradering men jag ska nog köra med denna surroundsetup ett tag innan jag tar ett ytterliggare kliv uppåt, finns så mycket annat jag behöver ordna innan (akustik, möbler, etc)

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt

Permalänk

Ett par M- Audio BX8a Deluxe

Låter kalas

/S

Edit: mina planer på att investera i två skärmar till blev plötsligt ganska så omöjliga... får väll satsa på en större

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem

Nya glaijor, Oakley Frogskins.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Ett par M- Audio BX8a Deluxe

http://img845.imageshack.us/img845/8210/dsc01145a.jpg

Låter kalas

/S

Edit: mina planer på att investera i två skärmar till blev plötsligt ganska så omöjliga... får väll satsa på en större

Du får helt enkelt skaffa större bord = mer plats = två skärmar samt dina högtalare!

Problem solved.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Ett par M- Audio BX8a Deluxe

http://img845.imageshack.us/img845/8210/dsc01145a.jpg

Låter kalas

/S

Edit: mina planer på att investera i två skärmar till blev plötsligt ganska så omöjliga... får väll satsa på en större

Går det inte att få upp högtalarna på väggen? På en hylla eller liknande. Ger ju mer plats.

Visa signatur

"The ones who are crazy enough to think that they can change the world, are the ones who do."
Steve Jobs

Permalänk
Proffsmoddare

Dagens shopping

Glenmorangie Original
Isle Of Jura Superstition
och en tullamore till kaffet

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

En sån blev det den här gången

Permalänk
Medlem
Skrivet av Booot:

Går det inte att få upp högtalarna på väggen? På en hylla eller liknande. Ger ju mer plats.

Sant, beror på vad man ska ha dom till dock.
Sysslar med musikproducering så måste man ha i rätt höjd etc.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Var är dessa köpta?

Snygga btw!

Permalänk
Medlem
Skrivet av KniFF:

Nya bakhögtalare
Nytt hifi-rack
Ny andraskärm, Dell UltraSharp U2311H (kändes smartare att ha en 16:9-skärm då jag mest ser film/serier på den)

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d74123d1f346_DSC_0032.JPG

http://farm5.static.flickr.com/4089/5216636143_cb4de6772c_z.j...

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4d7412f429c7b_DSC_0038.JPG

Ser du lyssnar på trevlig musik

Skrivet av SneeX:

Var är dessa köpta?

Snygga btw!

De är köpta på www.ridestore.se
Såg de fanns på ebay för i runda slängar 300 USD bjudningar

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saandberg:

Ett par M- Audio BX8a Deluxe

http://img845.imageshack.us/img845/8210/dsc01145a.jpg

Låter kalas

/S

Edit: mina planer på att investera i två skärmar till blev plötsligt ganska så omöjliga... får väll satsa på en större

Det ser lite kul ut med mindre tangentbord, högtalare som är större än skärmen och på det
en bauta musmatta.

Permalänk
Skrivet av Booot:

Går det inte att få upp högtalarna på väggen? På en hylla eller liknande. Ger ju mer plats.

Går nog, men jag får inte borra/plugga i min lägenhet och så tror jag min granne hade blivit lite less på mig då alla vibrationer från högtalarna hade fortplantats i väggen bor i studentlägenhet så man är ganska låst...
högtalarna väger dessutom 12kg styck så det hade fått vara en ordentlig hylla hade varit smidigt med mer plats på skrivbordet dock

Skrivet av Eptk:

Sant, beror på vad man ska ha dom till dock.
Sysslar med musikproducering så måste man ha i rätt höjd etc.

Musiklyssning endast så jag behöver inte den perfekta ljudbilden

Skrivet av SUMITOMO:

Det ser lite kul ut med mindre tangentbord, högtalare som är större än skärmen och på det
en bauta musmatta.

Det kan jag inte annat än håll med om nästa uppgradering som är planerad efter sommaren blir en 27" skärm :)då blir det lite bättre symmetri musmattan är ganska onödig då jag knappt använder hälften men det var bra pris så jag har mer yta att slita på nu

/S

Visa signatur

Louqe Raw S1,||H2O||, AMD R5 7600, ASUS B650E-I, 32GB DDR5 6000MHz, AMD 5700 XT EKWB vattenblock, Corsair SF600, WD Black SN850 1TB, Crucial MX500 1TB, Win 11 Pro 64bit, Gigabyte G34WQC, Sennheiser HD650, Objective 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[WP@:

Wolverine;10863973']Dagens shopping

http://img842.imageshack.us/img842/923/mumsmumsmums.jpg

Glenmorangie Original
Isle Of Jura Superstition
och en tullamore till kaffet

Är superstition nått att ha?

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Rolleicord V, tillverkad nångång 1954-57. Kul grej.

Visa signatur

A midget fortune-teller who escapes from prison is a small medium at large.
Canon 6D, Sigma 24-70/2.8, Canon EF 100/2.8 Macro, Canon EF 70-200/4L IS, Samyang 14/2.8 Canon EF 28/2.8, Tamron 150-600/5-6.3

Permalänk
Medlem

Köpte det igår, och har nästan spelat non-stop
Tyvärr spelar ingen av mina vänner det... Minns att det var hur roligt som helst att sitta på ventrilo och spela Battlefield 2

Visa signatur

Intel i7 3770k | 32GB Ram | Asus Strix 1080 | Sennheiser HD 650 | O2+ODAC