Personligt skulle jag sätta den på golvet någonstans för annars kommer du inte kunna använda datorn samtidigt som du spelar musik lite högreför att det kommer vibrera riktigt mycket och även framkalla missljud och slita på materialet. Ang mdf'en där datorn ska stå hade jag fortfarande satt iaf ett ben i mitten, eller en lång planka, just för att du inte ska riskera att datorn åker i golvet. Däremot kan jag hålla med om att det skulle vara skitsnyggt att ha det så som du har gjort nu! riktigt snyggt! problemet som kommer med skärmarna när du har satt upp dom så är att du måste ha något massivt bakom dom då 3 st skärmar (tro det eller ej) väger en hel del! och likaså med datorn så skulle det ju inte vara en höjdare om man kom hem och så dom ligga på golvet eller liknande.
om du har någon fråga så fråga gärna! Bör finnas några färdigutbildade konstruktörer här också som kan hjälpa dig mer just med uträkningar med exakt hur tjocka skivor av det matrialet du vill använda som behövs för att du ska få till designen som du vill ha. Kul att du tog till dig kritiken, inte alla som gör här och hjälper dig gärna mer!