ny sorts reklam i forumet?

Permalänk
Medlem

ny sorts reklam i forumet?

tjena ,hittade detta i en tråd , dock inte i alla trådar, så jag undrar om den det är en banner som hamnat fel , eller om det är avsiktligt.

ifall den försvinner innan någon läser detta så..

länk adress : http://eas4.emediate.eu/eas?camp=130992::cu=0::no=183124::ty=...

bild adress : http://eas4.emediate.eu/media.4/794/20501/130992/Dell_forum_5...

tråd: http://www.sweclockers.com/forum/86-stationara-datorer-koprad...

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Grymt jobbig reklam, bryter flödet när man läser på forumet. Blir att slå på adblocker nästan.

Permalänk
Geeks
Grundare

Hallå! Ja, som ni märkt testar vi just nu ett nytt och temporärt annonsformat i inläggslistningen i vissa av forumkategorierna. Kommer att vara där till augusti månad och självklart lyssnar vi om det är så att annonsformatet är så pass störande. Det är inget fast format som kommer att ligga där framåt och är det störande så återkommer det troligen inte. Detta är ett gränsfall för oss och vi hoppas att ni står ut tills dess att kampanjen är över och utvärdering är gjord. Beklagar denna "störning" i läsningen!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk

Visste att någon skulle starta en tråd om detta :P. Håller med Drawmly.

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Hedersmedlem

Kommer nu aktivera adblocker, det där är för mycket för mig.

Permalänk
Medlem

mjo jag har inget problem med reklamen på som den har varit hittills , där på höger sida eller i toppen , det har inte stört mig alls.
sweclockers har ju varit ganska duktiga på att ha relevant reklam också , tummen upp för det.

mitt i en tråd är lite irriterande dock, det inkräktar faktiskt på läsandet.
men vad jag kan se så finns den för tillfället bara i "hjälp mig sätta ihop en dator" delen av forumet, så det är ju mest nykomligar och okunniga som drabbas, kan ju låta lite elakt av mig, men hellre där än någon annan stans på forumet.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | SN850 2TB + MP600 1TB + 2x 4TB SSD RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Tycker också den är störande när man läser en tråd, speciellt eftersom att den är mellan inläggen. Det skulle kanske vara okej om den satt över alla inlägg, vet inte hur det skulle se ut men bättre än det är nu skulle jag tro iaf. Har märkt att den är endast i delen "Stationära datorer: Köpråd" vilket jag inte läser så mycket men snälla, sätt inte in reklam där i de andra forumdelarna iaf.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

tycker det är för mycket nu.
Man märker skiten direkt.

Blir att börja blockera reklam helt och hållet på SweC nu.
Förr tyckte jag det låg bra till det som varit, och kommer det bli att det trycks in i mitten, så är det blockering som gäller.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

jag stör mig också lite på saken, läste faktiskt helt fel första gången...

Men har ingen adblock här då man alltid kan missa ett bra erbjudande:)

Mitt tips: håll reklamen endast till sidan av forumet:)

Visa signatur

CITERA om du vill ha snabbt och garanterat svar!
| Windows 7 professional 64bit, linux arch | asrock Extreme4-M | Intel 3570K | Gigabyte 7950 3gb vram | Corsair vegance 8gb 1600mgz | intel 320 160 gb | In-Win fanqua | FSP 650W 80+ gold |

Permalänk
Medlem

Jag har också dragit på adblocker på swec nu tyvärr, det är för mycket.

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem

Håller med det ser inte fint ut och är ju bara i vägen.