Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av J0hAnN48:

Då har jag köpt mig min första bil.
http://farm7.static.flickr.com/6150/5997336271_3e0aeef12d_z.j...

EDIT: Håll på att missa att ta bort reg-nummret

Fanns det ingen bättre färg på bilen?

Permalänk
Skrivet av J0hAnN48:

Vad är grejen med att ta bort regnummret, skulle någon kolla hur många ägare den haft hos trafikverket och sen missbruka det eller vad?

(JAG HAR EN BLÅ SEAT TOLEDO -99 MED REG NR: KWD 632!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Skrivet av tcntad:

Fanns det ingen bättre färg på bilen?

Det är ju en Polo, de SKA vara fulsnygga!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

http://i54.tinypic.com/zo9u1y.jpg

Blev en Acer Aspire One 522 att ha till skolan som börjar i höst.

Samma för mig

10,1" LED
AMD Fusion C-50 1GHz

För de som undrar

Visa signatur

pfSense: GA-J1900N-D3V Quad-core Celeron 2GHz, Samsung 4GB, pfSense 2.2.2@USB
ESXi: i5 3470S, Gigabyte GA-B75N, Corsair XMS3 16GB, Intel PRO/1000 VT Quad GbE, Streacom F7C, ESXi@USB
Campfire Audio Lyra II, HiFiMAN HE-400, Yamaha EPH-100, Audioengine D1, FiiO E10

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Vad är grejen med att ta bort regnummret, skulle någon kolla hur många ägare den haft hos trafikverket och sen missbruka det eller vad?

(JAG HAR EN BLÅ SEAT TOLEDO -99 MED REG NR: KWD 632!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Det är ju en Polo, de SKA vara fulsnygga!

hehe tänkte bara vara på den säkra sidan

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Fan va snygg!! Är det taklucka eller soltak på den?

Se till å köp coilovers och ett par schyssta fälgar med bred kant bara så är bilen "färdig"

För att hålla mig till topic så hämtade jag en till golf etta i torsdags fick den gratis om jag hämtade den + 2 framskärmar, 1 tröskel och en extra förgasare, perfekt reserdelsbil till den blåa

Visa signatur

"Mod är vad den fege tar till när han inte törs"- Sven-Erik Ivar Marklund

Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Tjusigt! Ungefär vad drar en sådan blandat?

Visa signatur

PC: Cooler Master 690 II | ASUS P7P55D-E | Intel Core i5 760 @ 4.0GHz | Noctua NH-U12P | Sapphire 5850 Vapor-X 1GB (865/1202) | Corsair XMS3 8GB||

Permalänk
Medlem

Såg att det var högtid att införskaffa sig lite nya pennor. Det är rätt så fantastisk hur snabbt dom tar slut. Dom räcker inte speciellt länge.
Undrar om man ska ta och höra efter om man ev skulle kunna få dom sponsrade ?

Nu klarar man sig en vecka igen.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av haaken:

Fan va snygg!! Är det taklucka eller soltak på den?

Se till å köp coilovers och ett par schyssta fälgar med bred kant bara så är bilen "färdig"

För att hålla mig till topic så hämtade jag en till golf etta i torsdags fick den gratis om jag hämtade den + 2 framskärmar, 1 tröskel och en extra förgasare, perfekt reserdelsbil till den blåa

http://i51.tinypic.com/2mcvw92.jpg

Det är en taklucka. Sedan tror jag inte jag kommer att "Styla" bilen så att säga.

Skrivet av sh4dy_05:

Tjusigt! Ungefär vad drar en sådan blandat?

Har ingen aning faktiskt. Får ta reda på det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av liv&helvete:

http://img269.imageshack.us/img269/6641/dagenskop00.jpg

Såg att det var högtid att införskaffa sig lite nya pennor. Det är rätt så fantastisk hur snabbt dom tar slut. Dom räcker inte speciellt länge.
Undrar om man ska ta och höra efter om man ev skulle kunna få dom sponsrade ?

http://img836.imageshack.us/img836/5998/dagenskop01.jpg

Nu klarar man sig en vecka igen.

Varför laddar du bara en vecka åt gången? måste väl bli dyrare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av malte:

Varför laddar du bara en vecka åt gången? måste väl bli dyrare.

Jo, det blir det ju. Men då jag i vanliga fall har Statsnät hemma här, så sitter jag med det. Men då man håller på med reparationer i huset och jag inte kommer åt själva Statsnätet så har jag blivit tvungen att sitta med mobilt bredband. Och då man inte riktigt vet när det ska bli klart så har det blivit att jag har köpt veckovis för mitt behov.

En vecka kostar 89 spänn, och en månad 289 spänn. Så visste jag tex att själva repratationen skulle dra ut på tiden så hade jag nu köpt en månad direkt. Men när man inte vet hur lång tid det kommer att ta med själva reparationen så har det blivit att jag har köpt veckovis. Och på den vägen är det.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året

Permalänk
Medlem

Cannondale Trail SL1 2012(!) års modell.

Permalänk
Skrivet av liv&helvete:

Jo, det blir det ju. Men då jag i vanliga fall har Statsnät hemma här, så sitter jag med det. Men då man håller på med reparationer i huset och jag inte kommer åt själva Statsnätet så har jag blivit tvungen att sitta med mobilt bredband. Och då man inte riktigt vet när det ska bli klart så har det blivit att jag har köpt veckovis för mitt behov.

En vecka kostar 89 spänn, och en månad 289 spänn. Så visste jag tex att själva repratationen skulle dra ut på tiden så hade jag nu köpt en månad direkt. Men när man inte vet hur lång tid det kommer att ta med själva reparationen så har det blivit att jag har köpt veckovis. Och på den vägen är det.

Vad dåligt av de som håller i stadsnätet att låta det ligge nere, oanvändbart, i en månad utan att ge någon ersättning!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton_mjor:

Ibland vill folk vara anonyma på nätet. Med ett regnr tar det inte många minuter innan man vet vem killen är, var han bor, tjänar etc.
Är det då dessutom en dyr exklusiv eller på nåt annat sätt eftertraktad bil, så spelar man alla kriminella tattare i handen. Jag tror inte det hade varit nån fara denna gången dock. Även om Polon var fin

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Skrivet av dala56:

Ibland vill folk vara anonyma på nätet. Med ett regnr tar det inte många minuter innan man vet vem killen är, var han bor, tjänar etc.
Är det då dessutom en dyr exklusiv eller på nåt annat sätt eftertraktad bil, så spelar man alla kriminella tattare i handen. Jag tror inte det hade varit nån fara denna gången dock. Även om Polon var fin

Är man orolig om sånt ska man nog inte skriva ut sitt namn och ort på ett forum heller
Man ska nog inte köra bilen i trafiken med orginalplåtar heller för den delen....... Eller ha ett telefonnummer.
Eller vara med i folkbokföringen....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Att gå från att vara anonym på ett forum till att inte vara med i folkbokföringen kan jag tycka var lite extremt.
Jag förstår och respekterar folk som inte vill bli outade och det var ju ett tänkbart svar till frågan du ställde.

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Jag och min sambo har precis impulsköpt en

. En Mercedes C200 Sport. Dock är det inte vår på bilden, våran har lite rost

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Skrivet av dala56:

Att gå från att vara anonym på ett forum till att inte vara med i folkbokföringen kan jag tycka var lite extremt.
Jag förstår och respekterar folk som inte vill bli outade och det var ju ett tänkbart svar till frågan du ställde.

Att någon skulle ta reda på min inkomst och sno min bil bara för att jag visat mitt regnr på internet tyckte jag var lite väl långsökt, så jag drev det vidare.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle90:

Köpte nytt Soffbord idag.

Ser snyggt ut, vart har du köpt det? Kan man få se en bild på hela?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Köpte en Harman/Kardon förstärkare här om dagen, fungerar snuskigt bra!

(sorry för kass bild, har ingen bra kamera)

Permalänk
Medlem

hämtade ett skrivbord igår. 500kr på blocket.

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rolle90:

Snyggt skrivbord. Men diggar ännu mer ditt skrivbordsunderlägg, kan du länka?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd
Skrivet av J0hAnN48:

Tror knappast folket har brytt sig om du haft kvar reg nummret lr inte

Permalänk
Medlem

Tröttnade lite på mitt gammla 4850, så idag inhandlades ett Gigabyte GTX 560Ti OC:

Får tyvärr ingen bild på kortet, då det redan sitter i datorn...

Riktigt bra kort än så länge, och inga problem alls med frysningar/BSOD's som andra rapporterat med detta kort. Det tyngsta jag testat är visserligen Metro 2033 med allt på max(i benchmarken då alltså), men ändå.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Hedersmedlem

Sorry för taskig bild, sen är inte bilden helt sanningsenlig heller, det är inte dem lurarna. Men, det består iaf av följande:

2 st Technics SL-1210MK2 turntables
1 st Stanton SA3 DJ-mixer
1 st Sennheiser MD-25-1 II hörlurar
Traktor Scratch Duo 2
2 st Shure MX35-pickuper
1 st laptop stand

Jo, det är ny DJ-utrustning. Å billigt va det fan inte... Jo förresten, har en röd och en blå tidskodad vinylskiva nu istället för två svarta.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

Triumph TT 600 -01

Spyke Skinnjacka

Jofama byxor i skinn och gore tex

Ryggskydd, ett absolut måste

Sist men inte minst, hjälm och handskar

Livet leker ibland.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bergmanman:

http://hallstaschen.dyndns.org/dump/IMG_20110801_102222.jpg

En stor jävla väska. Lundhags V8 75-10 närmare besämt.

Vad gav du för den? Letar en ny större väska och har kollat på just den

Permalänk
Medlem

Ska du bli Dr House?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Ska du bli Dr House?

Haha, kallas Hosse, så I mitt fall är det Dr Hosse;)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Ska du bli Dr House?

Han har ju köpt en traja, inte en honda.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.