Visa era Windows 7-skrivbord!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _oZZar_:

Hur får ni aktivitetsfältet så litet? eller är det bara en "synvilla"?

Det är ingen synvilla. Om det är Windows 7 du tänker på, så görs detta genom att högerklicka på aktivitetsfältet, välja egenskaper och därefter bocka i "Använd små ikoner" i egenskapsfönstret.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mycel:

Det är ingen synvilla. Om det är Windows 7 du tänker på, så görs detta genom att högerklicka på aktivitetsfältet, välja egenskaper och därefter bocka i "Använd små ikoner" i egenskapsfönstret.

Awesome

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk

Nyformaterad. Eller ny och ny, 5 veckor "gammal"

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Prudo:

Nyformaterad. Eller ny och ny, 5 veckor "gammal"

http://i.imgur.com/WYzdD.jpg

Ser fräsht ut. Vad heter temat?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Hjälpsam

Väldigt basic, lite hemmamec, för många genvägar men det funkar.

Och till den stora frågan, vilket grafikkort är det?

PS. högerklicka -> visa bild -> klicka på bilden för att förstora till ursprunglig storlek

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Medlem

EpicBoobs: Var hittade du detta wallpaper?

Visa signatur

Stationär 1: Cooler Master Cosmos 1000,IntelCore Quad Q6600@2,40ghz,Raptor 74Gb, Win7 64bit, Gigabyte Ga-Ep Ds4, Ati Radeon HD 4870.

Stationär 2: Fractal Design Define XL, Intel Core I7 2600K@3.40GHZ, Intel 320 Series 80GB SSD,Noctua NH-U12P Win7 64bit, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Asus Hd 6870.

Permalänk

Visa signatur

| R5 2600 | 32GB DDR4 | RTX 2060 super |
Vänligen citera ifall du vill ha ett svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonsko96:

Här är mitt :D! Har blåa slingor på bakrundsbilden istället för oranga på som de flesta har ;).

http://i165.photobucket.com/albums/u60/lomp/Namnls.png

Tycker det är riktigt stiligt, vad använder du för skins? Wallpaper? och hur får man bort aktivitetsfältet?

EDIT: använder Taskbar eliminator för att få bort aktivitetsfältet.

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk
Medlem

Älskar bakgrunden! Vart kan jag hitta den?

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem

Sug på mitt desktop!

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Avstängd

Nej tack.

Permalänk

Ush vad fult!! Och varför ingen bakgrundsbild? Läste nån stans att det tog längre tid att boota datorn med enkelfärgad bakgrund i windows 7 eller hur tusan det var XD Värsta knasigt

Men det var riktigt fult

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av Breddas:

Du får priset för fulaste skrivbordet i tråden.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Medlem

Sådär!

Visa signatur

NZXT H2 | i5 2500K | Corsair H50 Kylare | GTX 570 | Asus Sabertooth P67 | Corsair HX 850W | Corsair 8GB Vengeance

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fluf:

Väldigt basic, lite hemmamec, för många genvägar men det funkar.

Och till den stora frågan, vilket grafikkort är det?

http://img841.imageshack.us/img841/6136/scrnshoto.jpg

PS. högerklicka -> visa bild -> klicka på bilden för att förstora till ursprunglig storlek

Du var bara tvungen o ha med d3 beta va? :'(

Permalänk
Medlem

clienten finns att ladda ner. men går inte att logga in ;P

Visa signatur

Dator : GPU: Asus RTX3090 ROG Strix |CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D |
| RAM: Kingston Fury 32GB 6000MHz | Hifiman HE-500 | Musical Fidelity M1HPAP |

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag:

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Ush vad fult!! Och varför ingen bakgrundsbild? Läste nån stans att det tog längre tid att boota datorn med enkelfärgad bakgrund i windows 7 eller hur tusan det var XD Värsta knasigt

Men det var riktigt fult

Det gick långsamt att boota med färg som wallpaper i windows 7 innan SP1, men det fixade man lätt genom att göra ett enkelfärgat wallpaper. Jag kör med en färg för att jag tycker att det inte distraherar eller retar ögonen på mig om jag inte kör program i fullscreen eller startar skärmen när det är mörkt.
Fult är det inte, det är era bloatade desktops med en massa bloat som är fula. Rainmeter, docks, custom-skins, transparans och dylikt kan gå och dö.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Skrivet av Breddas:

Det gick långsamt att boota med färg som wallpaper i windows 7 innan SP1, men det fixade man lätt genom att göra ett enkelfärgat wallpaper. Jag kör med en färg för att jag tycker att det inte distraherar eller retar ögonen på mig om jag inte kör program i fullscreen eller startar skärmen när det är mörkt.
Fult är det inte, det är era bloatade desktops med en massa bloat som är fula. Rainmeter, docks, custom-skins, transparans och dylikt kan gå och dö.

Okej då vet jag

Tyckte färgen grå inte passade som färg på din bakgrund. Skulle vara snyggare med svart eller något

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem
Skrivet av simonwellander:

Okej då vet jag

Tyckte färgen grå inte passade som färg på din bakgrund. Skulle vara snyggare med svart eller något

Testa köra svart som wallpaper, riktigt hemskt. Blir för mycket kontrast mot te.x vitt.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Medlem

http://imageshack.us/f/402/gogogoj.jpg/

Vet inte hur man får fram biden direkt i forumet, men klicka gärna länken!

Visa signatur

i7-10700K 5Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Skrivet av Breddas:

Testa köra svart som wallpaper, riktigt hemskt. Blir för mycket kontrast mot te.x vitt.

Jaha jag brukar dock aldrig störa mig på kontraster och bakgrundsbilder osv som du verkar göra

Visa signatur

Intel Core i7 4770k 4.4GHz | EVGA 660Ti SC | 2x4GB XMS3 1600MHz | Crucial M500 240GB | Samsung 1TB | Logitech MX518 / QPAD MK-50

Permalänk
Medlem

Stiligt! Vad använder du för skins?

Visa signatur

"Jag har sex ärliga tjänare som lärt mig allt jag vet: Deras namn är Vad och Varför, och När och Hur och Var och Vem”
~ Rudyard Kipling

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Arpo:

Du var bara tvungen o ha med d3 beta va? :'(

Synd det bara är loadern som vem som helst kan ladda ner

Permalänk
Medlem

Riktigt nice! Exakt vad använder du till detta? Länka gärna till temat och rainmeter saken

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klints:

Älskar bakgrunden! Vart kan jag hitta den?

http://browse.deviantart.com/customization/?q=Vinyl#/d45vc7f

Visa signatur

Game: Fractal Design Define R2 - Corsair HX 1050W - ASUS Crosshair V 990FX - AMD Phenom II 965BE @ 4.0 - Corsair H80 - 2 x ASUS 560Ti DCII TOP - Corsair Force GT 120GB SSD - Intel 320 Series 120GB SSD - Enermax Silence Fans - Dell U3011 Ultrasharp 30" - ASUS Xonar Essence ST - Denon AH-D2000 - B&W MM-5 - Steelseries 6Gv2 - Steelseries Kinzu HTPC: ASUS EEE Box 1501P - Logitech DiNovo Mini Server: AMD Athlon x2 - WD Green 2TB x 6

Permalänk
Skrivet av Fyren:

Ser fräsht ut. Vad heter temat?

Temat heter Shine 2.0 och kan hittas här: Shine 2.0

Visa signatur

"Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent." - Victor Hugo
- Beyerdynamic DT770, Pro-Ject Head Box II, Asus Xonar DX -

Permalänk
Medlem

=]

Visa signatur

[ Xeon ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr. Prudo:

Temat heter Shine 2.0 och kan hittas här: Shine 2.0

Tackar!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K | Asus Strix 1080TI | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | Corsair Vengeance 16GB 3000Mhz | EVGA G2 650W | WD 640GB Caviar Black | Samsung M.2 1TB SSD + Samsung SATA 500GB SSD

Permalänk
Medlem

Tackar allra hjärtligast!

Visa signatur

NZXT H1 || ASUS ROG STRIX X470-I || Corsair 16GB DDR4 3200Mhz || ASUS GTX 1070 Dual OC || Ryzen 5 2600X || Samsung EVO 500GB || BenQ XR3501 35" 144Hz