Permalänk

VoIP router/modem?

Tjenare alla på SWECLOCKERS!

Jag undrar bara, Jag har för nuvarande en THOMSON router som jag hyr ifrån telia. Men nu är det så många komplikationer(Problem med inloggning och loading screen i spel) på den att jag vill lämna tillbaka den och hade tänkt att köpa en egen router. Grejen är att den routern måste ha VoIP för vi har bundet VoIP med telia, men jag har kollat på pricerunner och alla routrar/modem som har det på sidan har det inte så jag blir lite osäker. Är det någon som kan helt enkelt hjälpa mig hitta denna router åt mig?

Vad jag har för krav är att det ska vara en router, helst med inbyggt modem. Ska också vara VoIP på den.. helst bra räckvidd på trådlöst med eller tillbehör som gör att jag får längre räckvidd med mitt trådlösa..

Tack på förhand!

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4.2 GHz 8MB | Kingston HyperX 32GB (4x8GB) DDR4 2400MHz CL15 | ASUS PRIME B250M-PLUS | ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC | corsair ax 860 | samsung 840 pro 256gb | ASUS 34" ROG SWIFT PG348Q |

Permalänk

Ingen?

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4.2 GHz 8MB | Kingston HyperX 32GB (4x8GB) DDR4 2400MHz CL15 | ASUS PRIME B250M-PLUS | ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC | corsair ax 860 | samsung 840 pro 256gb | ASUS 34" ROG SWIFT PG348Q |

Permalänk
Medlem

Hur vet du att "Problem med inloggning och loading screen i spel" har med din router att göra?

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Medlem

...

för att han inte är den enda som har det problemet. Det är väldokumenterat på nätet, på massor med olika forum.

Jag fick mitt gamla ersatt med Thomsom 789vn och då började problemen.

Men Telia gör visst inget åt det.