Permalänk
Medlem

Asus u32u

Satt och letade efter ultraportabel dator, och hittade då denna datorn från Asus. Pris: 4490SEK

Datorn kommer drivas av AMD e-450 med HD 6320M grafik.
Det som sticker ut mest med datorn är batteritiden, som utlovas på 12 timmar med 8-cell batteri. Enda problemet är att jag hittar inte mycket information om datorn, och någonstans läste jag om att den skulle släppas i början av 2012!

Någon annan som sitter inne på mer information?

Visa signatur

~ Try to catch me ~

Permalänk
Medlem

Antar att det är just storleken som gör att du vill ha den ?
Annars kan du komma billigare undan med http://www.dustinhome.se/hp-635-amd-165-2gb-320-156-w7hp/prod...
Jag tvivlar inte på Asus uppgivna 12 timmar med 8 cell batteri då HP'n fixar minst 8 timmar med ett 6 cells
Jag vet inte riktigt vilken info du söker, men Zacate funkar bra i en laptop om man inte spelar för krävande spel.

Permalänk
Medlem

Jag är mer ute efter Asus Eee PC 1215B, och sedan slänga in en Intel SSD samt 8 gb ram, men jag är dock osäker på om jag ska välja den datorn eller denna här som jag inte ens har realesedatum på!

Visa signatur

~ Try to catch me ~

Permalänk
Medlem

Jag funderar också på den här asus u32u. Behöver en liten dator till vardagssysslor och skolarbete. Hittar ingen info någonstans om den dock. Ingen som vet?

Permalänk
Medlem

Hmm jag har också fått upp ögonen för denna... Ska bara ha till Office och eventuellt spela upp film på TVn via hdmi... Och det borde den väl klara...

Jag har också gått i tankarna att man kanske skulle köpa något lite mer exklusivt som en ultrabook men de kostar ju dubbelt så mycket och har sämre batteritid... Hoppas på lite recensioner snart, min gamla EEEPC med någon Atom är så jävla långsam och har alltid varit det

Visa signatur

TJ08-e | P5K-vm | Q8400 @ 3,44 | 4GB DDR2 | GTX 560 ti OC | 128GB 830 | Corsair 450w | Win 7 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av razeer:

Jag är mer ute efter Asus Eee PC 1215B, och sedan slänga in en Intel SSD samt 8 gb ram, men jag är dock osäker på om jag ska välja den datorn eller denna här som jag inte ens har realesedatum på!

Sitter i samma båt. Det enda negativa med 1215B är skärmens storlek. Tycker 12.1 tum är lite för litet. U32U har ju en 13.3 tum, dock lite dyrare. Verkar som Dustinhome får in den om ~2 dagar, kanske har varit så ett tag?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

eVett.se - Överlev på internet