Hur bränner man STORA *.bin-filer?

Permalänk
Medlem

Hur bränner man STORA *.bin-filer?

Jag har en fil som är ca 750 mb som jag vill bränna in på en 700 mb skiva. Det är en .bin fil och Nero säger att jag behöver en större skiva. Finns det större skivor än 700 mb? Går det att fixa på annat sätt?

Permalänk
Medlem

Overburn

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Medlem

finns väl även större skivor, typ 99minuters.
såg sånna på en affär här istan.

Permalänk
Medlem

800MB finns.

Visa signatur
Permalänk
Hedersmedlem

Imagefiler på uppåt 800mb brukar få plats på en vanlig 80min skiva.
Det är just en raw image av skivan.

Visa signatur

» Don't argue, I am programmed to beat you.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad* - Var vänlig och respektera våra regler, särskilt då http://forum.sweclockers.com/regler.html#7 i det här fallet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

du ska ju inte bränna bin filen ensamt på en tom skiva ... du ska ju "Packa" upp filen med bränn progget.. men som twinlight sa.. det är bara en raw image av den äkta skivan.
bränprogramet räknar bin filer i minuter... så det överskrider nog inte 80min...
du kan ju t.ex bränna 20st wav filer på 40MB á 4min styck bara de inte överskrider 80min (ett exempel bara)

Visa signatur

W10 - Fractal Design Define S - Asus ROG x570f
3700x @ 4.25GHz - 2x16GB Corsair Dominator @ 3733c16 - Asus VG279QM
Asus RTX 2070 Super Dual EVO - RM750x - G305 - DuckyOne2Mini

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gurre
finns väl även större skivor, typ 99minuters.
såg sånna på en affär här istan.

'

Dessa skivor funkar inte riktigt som de ska, funkar inte i alla cd-rom drivers etc. (inte 100% på detta men det är vad jag har hört iaf).

Permalänk

Ska man bränna img filer, File->Burn Image, sen är det bara att bränna. Då ska det gå fast filen är 750 mb stor.

Visa signatur

8RDA+,1.8ghz,480gb, Corsair 1gb,Hansol 19" tft Vattenkylning..|Gentoo| Abit IS7-M, 2.4 ghz, Corsair 512mb, Sony DRU510A