Bilder på ditt senaste inköp (2012)

Permalänk
Medlem

Det är ju trots allt fredag

Dalwhinnie 15 årig single malt .. num num num

Permalänk
Medlem

Vart tre nya spel till PS3an på CDONs rea

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem
Skrivet av P-NILZ:

Det kommer ifrån Full Metal Jacket. Eller ja det gör det inte heller, men det är nog där de flesta har hört rifleman's creed.

his is my rifle. There are many like it, but this one is mine.

My rifle is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.

My rifle, without me, is useless. Without my rifle, I am useless. I must fire my rifle true. I must shoot straighter than my enemy who is trying to kill me. I must shoot him before he shoots me. I will...

My rifle and myself know that what counts in this war is not the rounds we fire, the noise of our burst, or the smoke we make. We know that it is the hits that count. We will hit...

My rifle is human, even as I, because it is my life. Thus, I will learn it as a brother. I will learn its weaknesses, its strength, its parts, its accessories, its sights and its barrel. I will keep my rifle clean and ready, even as I am clean and ready. We will become part of each other. We will...

Before God, I swear this creed. My rifle and myself are the defenders of my company'. We are the masters of our enemy. We are the saviors of my life.

So be it, until victory is America's and there is no enemy, but peace!

Visa signatur

Fractal Design R4 | Corsair ax 860 | ASUS z390 | Intel i7 9700k | Noctua NH-D14 | 16GB Corsair Vengence 3000mhz | Msi 2080|Win 11

Permalänk
Medlem

(Ryckte i armen när jag tog bilden)

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Har du någon möjlighet till det så hade jag gärna sett en mini recension...

Permalänk

Vart köpte du Eagle-grejjen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0rk:

Har du någon möjlighet till det så hade jag gärna sett en mini recension...

Uhm jag ska försöka, here we go:

Många adaptrar och/eller tillbehör som fungerar som mus och tangentbord/keypad är tex. Hori's "Tactical Assault Commander 3" och FragFx Shark som inte har någon vidare bra PC-emulering - vilket resulterar i dåliga produkter som nämnts Bland dom större problem än avsaknad emulering är att man måste offra accuracy med speed/high-sens och likadant tvärtom, detta är inget alternativ för många. Men Eagle Eye har, mer eller mindre, gått runt detta. "EEC" numera skeppas med version 3.0 som är utvecklarnas senaste uppdatering som ger mer avancerad kalibrering där du både kan eliminera Dead Zone(s) (5-punkters) och ÄNDÅ behålla hög sens, turning speed och angle correction.

Personligen så ger adaptern lite mer än vad vanlig PC-mus (eller Windows) kan ge då dessa funktioner ger dig mölighet att "personifiera" (eller programmera, hur man vill se det) till din spelstil. Det hela blir tyvärr lite av ett två-sidigt svärd eftersom det kräver konfigurerande för att få det optimalt till alla spel som har lite olika tolkningar på rörelserna i kameran. EEC kan rymma upp till 2 olika konfigurationer man kan byta emellan, programmet som man kan editera bindings är väldigt lätt att använda - i stort sett så är produkten bara Plug&Play, om så sofistikerad sådan. EEC är inte långt ifrån att konkurrera mot XIM3, men är dessvärre inte "där" än.

En hel del faktorer spelar in när det gäller konfigurering som musens egna sens, spelets sens, EEC's sens, hur man ser på den saken är individuellt - men det ger möjligheten att experimentera och testa sig fram.

Skrivet av OnlyCasanova:

Vart köpte du Eagle-grejjen?

MaxFPS.se

Visa signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Permalänk
Skrivet av 037180:

(Ryckte i armen när jag tog bilden)

Då kanske en gamepad passar bättre än en mus ;p

Visa signatur

Dator:
*Censurerad av jantelagen*

Permalänk
Medlem

En Dell Inspirion 17R N7110

DDR3 SODIMM 1333MHz Transcend 4GB till laptopen ovan

Kane and Lynch 2

Lost Planet 2

CS: Source

BF3

En till trådlös 360 handkontroll så man kan lira två samtidigt eller ifall batteriet tar slut i ena

Och ett kit med fUnc Antifriction Liquid

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

En 775 bräda till mitt budgetbygge avsett för film och musik
http://www.inet.se/produkt/1902019/asrock-g41m-gs3
Och självklart passade jag på att snabbt beställa en OCZ SSD 60Gb när dom såldes för 499kr
Finns inte längre kvar nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tunezz:

En 775 bräda till mitt budgetbygge avsett för film och musik
http://www.inet.se/produkt/1902019/asrock-g41m-gs3

Och självklart passade jag på att snabbt beställa en OCZ SSD 60Gb när dom såldes för 499kr
http://www.inet.se/produkt/5315104/ocz-ssd-agility-3-120gb

Du kan inte sätta länkarna som bild. Testa med att länka dom i stället, [URL=" "webbadress.com""].
Tex: http://www.inet.se/produkt/1902019/asrock-g41m-gs3, så ska du se att det rätt i slutändan.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis 365 dagar om året
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Liv&helvete:

Du kan inte sätta länkarna som bild. Testa med att länka dom i stället, [URL=" "webbadress.com""].
Tex: http://www.inet.se/produkt/1902019/asrock-g41m-gs3, så ska du se att det rätt i slutändan.

Ojdå haha, fixar länk istället då!

Permalänk
Medlem

''Bilderna ska helst vara egentagna (undvik produktbilder) i lagom storlek (inga bautabilder på flera megabyte), och lite kort beskrivning eller information är alltid trevligt''.

Gott om egentagna bilder var det ont om, cred till alla er som faktiskt gör det

Senaste köpet var detta chassit, finns för övrigt en recension av Jonas om detta i testcentret för den som vill ta sig en djupare inblick.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk

4st shorts (varav 2 special gjorda)
Trunk
2st armbågs skydd
Belly pad
Prajead
10oz handskar
14oz handskar
Slimade benskydd
Vanliga benskydd
2st lindor
Liniment
Lowkick mitts
Mongkol
Ett par sparkmittsar
Ett par focus boxnings mittsar
MMA handskar
4st Fotleds stöd
Nyckelringar och lite annat små trams.

Permalänk
Medlem

NES lir

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Hedersmedlem
Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

Fick bli ett Corsair Vengeance 1500 headset.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fiio FT1

Permalänk

Blev en flaska whisky, en t-shirt och en matchande ziphoodie(ej med på bilden dock).

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F | R7 7800x3D | 64GB Kingston Fury | Sapphire RX9070XT Nitro+

Permalänk

Egen lägenhet inköpt! En liten etta men duger gott åt mig, har dock inte fått full ordning här än, väntar på soffa och lite annat.

Tv bänk byggd av ikeas faktum serie + vissa delar bestå. Högtalare + förstärkare från hifi klubben, boxee + minhembio gubbar! TVn hade jag sen förut

Bordsskiva från rusta + ben från ikea = nytt skrivbord för en tusenlapp!

Ett par earsonics sm3 v2, bästa 4000 spenderade på länge Dock måste jag skicka tillbaka förstärkaren då den bara höll någon timme.

Permalänk
Medlem

det blev en tripp till storheden i Luleå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Fick bli ett Corsair Vengeance 1500 headset.

http://i.imgur.com/oa5gv.jpg

Några åsikter om headsetet?

Funderar på att köpa ett.

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Medlem
Skrivet av JsoooN:

Några åsikter om headsetet?

Funderar på att köpa ett.

Ja visst kan jag ge dig mina åsikter!

Ljudet är bra, dock så kan du inte räkna med super duper hi-fi kvalité. Men jag som gick från ett mer budget headset till detta kan inte bli mer än nöjd!
Helt okej bas, och "7.1" systemet är riktigt trevligt! Ger en härlig upplevelse i te x BF3.

Men något jag inte riktigt gillar är att det trycker lite väl hårt mot mina öron. Kan göra ont efter någon timmes användning. Dock enligt en kompis så ska det bli lite mjukare efter en tids användning, och han har haft sitt i snart 3 veckor och det trycker inte alls enligt honom nu, så man har lite hopp om att det ska kännas bättre sen.
Micen kan jag tyvärr inte ge någon jätte input om, har inte använt den ännu.

Men trots att det trycker lite hårt(änsålänge iaf) så är jag toknöjd, och speciellt för priset som jag gav, 499 kr på CDON.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-U12A Chromax/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li 217/Seasonic Vertex 850/ Wobkey Crush80

Permalänk
Medlem
Skrivet av Universalia:

Egen lägenhet inköpt! En liten etta men duger gott åt mig, har dock inte fått full ordning här än, väntar på soffa och lite annat.

http://i41.tinypic.com/mv1bmp.jpg

Tv bänk byggd av ikeas faktum serie + vissa delar bestå. Högtalare + förstärkare från hifi klubben, boxee + minhembio gubbar! TVn hade jag sen förut

http://i43.tinypic.com/k39bp5.jpg

Bordsskiva från rusta + ben från ikea = nytt skrivbord för en tusenlapp!

http://i43.tinypic.com/2cz7ndj.jpg

Ett par earsonics sm3 v2, bästa 4000 spenderade på länge Dock måste jag skicka tillbaka förstärkaren då den bara höll någon timme.

http://i39.tinypic.com/2dcaaeq.jpg

Sånt bord ska jag nog också fixa. Snyggt till bra pris.

Visa signatur

Intel i7 2700k | Asus P8Z77-V PRO | Noctua NH-D14 | Gigabyte GTX 670 | Corsair 8GB LP | Samsung 830 128GB | Define R3 | Corsair HX 650W
Thinkpad X41 | Thinkpad X200 - RIP | Thinkpad X220 | Thinkpad T480s | Fri frakt - Inet.se | Dagens fynd

Permalänk
Medlem

Blev en produktbild, men 2x2GB RAM är vad jag inhandlat idag. Märkbart snabbare i Windows nu, och dessutom kan jag köra en del av det till diskcache.

Köpte även en sånhär, väldigt god och det är tråkigt att de bara tillverkas en begränsad tid.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av THEBADGUY:

Ja visst kan jag ge dig mina åsikter!

Ljudet är bra, dock så kan du inte räkna med super duper hi-fi kvalité. Men jag som gick från ett mer budget headset till detta kan inte bli mer än nöjd!
Helt okej bas, och "7.1" systemet är riktigt trevligt! Ger en härlig upplevelse i te x BF3.

Men något jag inte riktigt gillar är att det trycker lite väl hårt mot mina öron. Kan göra ont efter någon timmes användning. Dock enligt en kompis så ska det bli lite mjukare efter en tids användning, och han har haft sitt i snart 3 veckor och det trycker inte alls enligt honom nu, så man har lite hopp om att det ska kännas bättre sen.
Micen kan jag tyvärr inte ge någon jätte input om, har inte använt den ännu.

Men trots att det trycker lite hårt(änsålänge iaf) så är jag toknöjd, och speciellt för priset som jag gav, 499 kr på CDON.

Okay tack, har du nå stort huvud?
Har runt 59 i storlek och läste att folk som hade stort huvud inte gillade detta headset så värst mkt. =/

Visa signatur

i5 2500k - Cooler Master Hyper 212 Plus - ASUS P8P67 - Gigabyte HD6870 - 8GB 1600mhz RAM - WD 320GB - Samsung 500GB - WD 640GB - Corsair HX650W -Windows Vista Ultimate 64-bit - Antec P182 - G11 - Ikari Optical

Permalänk
Skrivet av AcidStorm:

Blev en flaska whisky, en t-shirt och en matchande ziphoodie(ej med på bilden dock).

http://imageupload.org/thumb/thumb_188006.jpg

Måste fråga var drycken är köpt?
Och lite info om den hade inte skadat

Visa signatur

Chassi: Lian Li D600 CPU: i7 9700K, Kylare: be quiet! Dark Rock 4 Pro MB: Asus z390F GPU: Asus Rx470 Ljud: Edifier s730-2.1 NVMe: Samsung 970 EVO 1TB*3 HDD: WDC - Red 8TBx4 RAM: Corsair Dominator Platinum 16GB 3200Mhz PSU: CORSAIR AX 850W

Permalänk
Skrivet av Recall:

Sånt bord ska jag nog också fixa. Snyggt till bra pris.

Jo jag är riktigt nöjd med hur det blev, dock var skivan ca 15cm för stor för mig så jag fick åka till bauhaus som kapade till den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToJa92:

http://www.corsair.com/media/catalog/product/cache/1/image/9d...

Blev en produktbild, men 2x2GB RAM är vad jag inhandlat idag. Märkbart snabbare i Windows nu, och dessutom kan jag köra en del av det till diskcache.

http://2.bp.blogspot.com/-_WSQ07dnTGI/TybF9r9ou8I/AAAAAAAABrY...

Köpte även en sånhär, väldigt god och det är tråkigt att de bara tillverkas en begränsad tid.

Ge mig en djupare review på chokladen, funderar på ett inköp. Ser mycket god ut!

Har själv köpt mig ett par a-Jays One+ till mobilen. Var inte nöjd med hörlurarna jag köpte nyss så dem åkte tillbaka. Förbeställde ME3 och köpte Halo Reach för 99 spänn under Kompletts kampanj.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JsoooN:

Okay tack, har du nå stort huvud?
Har runt 59 i storlek och läste att folk som hade stort huvud inte gillade detta headset så värst mkt. =/

Jag har rätt stort huvud tycker jag.
Jag och min kompis har ungefär lika stora huvuden, och på han sitter headsetet bra nu.
Men det är ju ett lite spel när man köper headset utan att prova tyvärr. Kan passa perfekt för den ena, men dåligt för den andra.

Visa signatur

Permalänk
Entusiast
Skrivet av zebrra3:

Ge mig en djupare review på chokladen, funderar på ett inköp. Ser mycket god ut!

Jag köpte den där chokladen för någon vecka sedan och blev väldigt besviken. Inte mycket till lakritssmak där inte. Jag älskar choklad, lakrits och kombinationen av de båda men det där var bara klent. Leta reda på Fazers Salmiakki istället för den är mycket bättre.

Visa signatur

Q9450, HD4850, 8 GB DDR2 800 MHz, 3x750 GB, Antec 300, Dell 2408WFP, U2410, Qnap TS-419p+ 4x2 TB Samsung F4, Asus UL30A-QX056V, Logitech Z-680, Sennheiser HD380pro, M-Audio FastTrack Pro, Ibanez sa160qm, Ibanez TB 15R, Zoom 505II, Ibanez GSR 200, Ibanez SW 35, Cort AC-15, Squier SD-3 BBL, Yamaha PSR 270, Røde NT1-A, Nikon D200, Nikkor 18-70/3,5-4,5, 70-300VR, 50/1,8, 28/2,8, Tamron 17-50/2,8, 90/2,8, Sigma 30/1,4, SB-800, SB-25, SB-24