Hur har Ni förberett er inför inatt?

Permalänk

Ska laga mat för 5 dagar strax, laddat upp med massor utav vatten, frukt, nötter men även cola och chips
Diskat, städat lägenheten, stängt av telefonen och låst dörren!

Visa signatur

Stationär: 8600k @ 5Ghz (Corsair Hydro H80) | GTX 1080TI | Corsair Vengeance RGB 16GB 3000Mhz | Corsair Gold: RM750X | nzxt s340 elite

Laptop: Macbook Air 13" 2014

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Känner mig tvungen och gå till skolan... Nationellt prov. Kanske drar hem efter det i så fall.
Eller kan alltid göra det någon annan gång.

( Vill ha era åsikter! )

gör den nån annan gång!

Permalänk
Medlem

Förberett mig mentalt. Dra igenom skiten till 60 så snabbt som möjligt. Sen lägga mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lindgren92:

Förberett mig mentalt. Dra igenom skiten till 60 så snabbt som möjligt. Sen lägga mig.

Du ska inte sova på en vecka mao. Lagt mycket pengar på amfetamin?

Permalänk

Jasså, jag förbereder mig med att INTE få spelet från cdon. Japp, tack för den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

Känner mig tvungen och gå till skolan... Nationellt prov. Kanske drar hem efter det i så fall.

( Vill ha era åsikter! )

det beror helt på vad man prioriterar men man bör prioritera skolan framför datorspel.

Visa signatur

CHASSI: CM haf-x GPU: GTX 780 CPU: I5 3570K mobo: gigabyte Z77x ud3h PSU: xfx 750w RAM: 16gb 2200mhz

Permalänk
Medlem

själv går man i skolan 2 dagar till innan man kan börja spela lite på allvar, å då blir det lan! Vi ska köra igenom det 4player co-op!

Permalänk
Medlem

Så, nu är jag "ready to roll"

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Medlem

Självklart så går jobb och skola först. Blir dock jobbigt att jobba imorrn men det är sista dagen innan jag är ledig så jag får klara mig på lite sömn och massor av kaffe

Permalänk
Medlem

Måste jobba, fixa nya försäkringar och gå till läkaren imorgon :< inget D3 för min del

Skrivet av Alecz156:

KRYPTONITER! GIMME! älskar dom <3

GODIS
Permalänk
Medlem

Har ju laddat upp med lite mini-potions
http://pekkajukkasson.deviantart.com/#/d4zve6h

Dock så har man ju också nationellt prov imorgon...

EDIT:

Ooch lite till
http://pekkajukkasson.deviantart.com/art/And-some-more-302117895

Visa signatur

E-penis: Raven
Tangentbord: LongPlanck

Såld: El Diablo, MakerBox 1.0, MakerBox 2.0, Nucleus, Tetris, Molly

Permalänk
Skrivet av Alecz156:

http://i.imgur.com/a7Iqj.jpg

Fan va längesen jag åt kryptoniter. ska gå å handla det nu bara för det!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Konichiwa:

( Vill ha era åsikter! )

Inte värt att skippa NP för en spelstart.

Okej om det var en vanlig skoldag för det kan man lätt ta igen, men för NP måste man vänta till nästa år

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psychadaelic:

Fan va längesen jag åt kryptoniter. ska gå å handla det nu bara för det!

De är riktigt goda indeed Aldrig sett en stor påse förr så de ska bli spännande om jag klarar av den innan min tunga dommnar bort.

Visa signatur

Stationär: Q9550 @ 3777.5MHz, ATI Radeon HD5850 1GB, Asus P5Q SE, 4Gb DDR2 PC6400 Corsair XMS2, Corsair 550W, Thermaltake TRUE + 3 Noctua NF-P12, Antec 300 med fläktar, 1x 640Gb WD black och nån random DVD-läsare me lightscribe

Permalänk
Medlem

helt vanlig vecka helt utan diablo

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Skrivet av Reyintaz:

Okej om det var en vanlig skoldag för det kan man lätt ta igen, men för NP måste man vänta till nästa år

inga problem att ta matte NP del C nästa vecka, jag vet flera som har gjort sona NP efter den igientligen utsatta tiden

Visa signatur

Datorn: Lian Li Lancool PC-K62, 2st powercolor 7970, MSI P67A-GD55 B3, Intel Core i5 2500K, Noctuna NH-D14, Corsair HX750W, 12gb ram, Samsung 840 evo 250GB ssd + 3TB lagring.
Tillbehör: Benq 24", logitech Z5500, Logitech G110 + Mionix Naos 5000

Permalänk

En 4-pack Pepsi Max och lite mjölkchoklad är allt jag har inhandlat, vill ju inte förstöra deffen alldeles för mycket, har även jobb att sköta..

Jag har däremot städat lägenheten, tvättat kläder, diskat, möblerat om(behövde göras ändå:)) tvättat golv osv, har aldrig varit så rent här förr!

Visa signatur

Här skryter vi om vem som lägger ut mest pengar på hårdvara.

Permalänk
Medlem

Ska dra och köpa Schweppes och en burk Kalamata-oliver. Köpte mig en flaska gin i helgen.

Sen har jag espresso och 4 Burn. Jag är inte mycket för godis.

Köpte mig en färsk dator också, se signatur

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Jag kommer behöva pvk och tpn efter en vecka med diablo. Spontan som man är kör man på det oväntade. Tar givetvis det soptunnan tillåter. Katten kanske hittar en mus som hjälper lite

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min rigg:
Corsair 275R TG, Ryzen 7 3700X, NH-U12S Chromax cooler, ASUS x570 strix-E, Corsair RMx750, Gskill Trident Z Neo 16Gb, RX6800 ref, Nvme Samsung 970 Evo.

Permalänk

Ska nog damma ur burken, det var någon månad sen och gpu fläkten börjar varva lite väl mycket nu tycker jag... Annars blir det nog bara en cola och sängdags vid 05:00.

Permalänk
Medlem
Skrivet av haapppoooo:

inga problem att ta matte NP del C nästa vecka, jag vet flera som har gjort sona NP efter den igientligen utsatta tiden

Då är det väl mer okej att göra det, men gillar inte idén

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Ska dra och köpa Schweppes och en burk Kalamata-oliver. Köpte mig en flaska gin i helgen.

Sen har jag espresso och 4 Burn. Jag är inte mycket för godis.

Köpte mig en färsk dator också, se signatur

färsk dator i7 920 ?

Visa signatur

Citera mig tack, så jag vet att du svarat.

Permalänk

Tur att man köpte en 1TB:s disk så man kan ha D3 på då!

Visa signatur

CPU: Amd FX 8120 @ 4,55Ghz, RAM: Corsair Vengeance 32GB Röd,
Grafikkort: MSI TwinfrozrIII GTX 660, Kylare: Corsair H80i,
Chassi: Cooler master 430 Elite, PSU: Fractal designTesla R2 800W,
Moderkort: ASUS Crosshair V Formula-Z 990FX,
Lagringsenheter: Samsung SSD 840 PRO-Series 128GB ,1TB Hitachi, 4st seagate barracuda

Permalänk
Medlem
Skrivet av PekkaJukkasson:

Har ju laddat upp med lite mini-potions
http://pekkajukkasson.deviantart.com/#/d4zve6h

Dock så har man ju också nationellt prov imorgon...

EDIT:

Ooch lite till
http://pekkajukkasson.deviantart.com/art/And-some-more-302117895

Vad är detta för något häftigt?

Skippar D3, inte spelat D1 eller D2 så varför börja nu.

Visa signatur

Hemmabio - LG C7 55", nVidia Shield TV 2017, Onkyo TX-NR656, Dynavoice DF-5, Dynavoice DX-5, Dynavoice DC-5
Server - Dell T20 /w E3-1225v3, 1050 TI 4GB, 24GB RAM, 30TB HDD /w parity + 628GB SSD
Bärbart Retina Macbook Pro 13" Early 2015 [i5, 512GB],Sony Xperia 5 II , MediaPad 5 10,8"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Reyintaz:

Inte i 9an. Får göra om det en annan dag.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Blev ju självklart frisk idag så skola till kl 15.00 : ]

Permalänk

någon som vill spela inatt ? vad har ni för battletag

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Medlem

Jobbat massa i helgen samt idag (till 22.00) så har itne hunnit förberett mej.
Men hos min vänn finns det massa cola & energidryck, och vi ska äta på McD innan vi hämtar ut kopian.
Sen är onepiecen nytvättad och redo!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robin2:

Jag hoppas det är värt det! Du kommer att dö vid 40.

Då börjar man om och köttar till 60.

Permalänk
Medlem

Jag hämtar spelet vid 00:01 ikväll, blir ingen kö för mig då jag har pre-paid slip så det är bara att hämta från gamestop.

Sen installerar jag spelet och spelar, drar väll på högsta möjliga inställningar med då spelet inte kräver mycket. Gör nog inget större utan kör på som vanligt, brygger en kanna kaffa och häller i termos sen brygger jag en till, det räcker för mig.

Visa signatur

Amiga 3000 (1990), CPU: 68060 66MHz, RAM: 2MB chip 470MB Fast, GFX: ECS+RTG zz9000 @ 1920x1080, HDD: 32GB SSD/PATA, 128GB SCSI, DVD-Brännare/SCSI, Chassi: Original Desktop. www.som99.se
Primär workstation: i9-12900KS, 128GB RAM, intel A770 16GB.